تعمیرات انواع لوازم برقی در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی تعمیرات انواع لوازم برقی در بندرعباس

🔴 نادر مرادی پور

🔹 نادر مرادی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات انواع لوازم برقی در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نادر مرادی پور :

✅ تعمیر ونصب کولرهای اسپیلت وسقفی

✅ نصب یخچال ایرانی وخارجی

✅ تعمیروشارژ گازکولرپنجره ای

✅ تعمیرونگهداری پکیج وچیلر

✅ تعمیرلباسشویی ،ظرفشویی،هودوآبگرمکن

✅ با۱۵سال سابقه درخشان

و…

 

🔸 شماره تماس 09170774425

🔸 آدرس  بندرعباس

 

دلایل خرابی کولر گازی چیست؟

دلیل آمپر کشیدن کمپرسور چه چیزی است ؟

جواب : میتواند از گاز زیاد ، خرابی موتور ، کثیفی کندانسور و گرفتگی لوله ها باشد .

توضیحات بیشتر : اگر اختلاف دمای هوای ورودی و خروجی اواپراتور غیر طبیعی بود به میزان آمپر کمپرسور مراجعه میکنیم اگر مقدار آمپر کمتر از حد معمول بود علت آن میتواند خرابی کمپرسور ، کمبود گاز ، گرفتگی لوله مویی باشد ولی اگر آمپر از حد معمول بالاتر بود علت آن کثیف بودن کندانسور و یا بالا رفتن دمای محیط مخصوصا در شهرهای گرمسیری و یا اضافه بودن گاز مبرد میباش . اگر کمپرسور معیوب باشد جریان کمپرسور پایین می آید و مقدار فشار رانش کم و فشار مکش زیاد میشود . اگر شیربرقی 4 راهه خراب شود و 4 لوله ورودی و خروجی آن هم دما میشود و آمپر کمپرسور تا 80 درصد کم میشود

از عمده ترین علت خنک نکردن کولر گازی که می تواند در خنک نکردن کولر های گازی با عمر کاری چند ساله نقش داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عدم تمیز کاری و سرویس سالیانه کولر گازی
خراب شدن و یا مسدود شدن فیلتر کولر گازی
خراب و یا سوختن فن یا موتور فن کولر گازی
اتمام و یا کمبود گاز در سیستم کولر گازی
خرابی کمپرسور کولر گازی
خرابی ورودی و یا خروجی های هوا کولر گازی
مشکلات اورلود کولر
عیب در ترموستات کولر گازی

آیا سرویس کولر گازی هرساله لازم است؟

کولر گازی که با نام‌هایی همچون اسپلیت یا کولر دو تیکه نیز شناخته می‌شود به دلیل ساختاری که برای تولید صدای کمتر در آن به کار رفته است، کندانسور یا اصطلاحاً موتور آن در فضای باز بیرون نصب می‌شود که با توجه به قرار گیری در مجاورت گرد و خاک درصورت سرویس نشدن سالانه علاوه بر کاهش عمر مفید هر ساله نیز از راندمان آن کم شده و بر هزینه برق مصرفی افزوده خواهد شد.

اصول صحیح عیب یابی کولر گازی و اسپیلت

ﻋﻴﺐﻳﺎﺑﻲ ﻳﻚ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻬﻮﻳﻪ ﻣﻄﺒﻮﻉ (کولر گازی، اسپیلت و ..) می توﺍﻧﺪ ﻛﺎﺭ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻳﺎ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ﺑﺎﺷﺪ. ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﻛﻠﻲ ﺭﻭﺵ ﻣﻨﻄﻘﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻦ ﻋﻤﻞ ﺷﺎﻣﻞ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮﻱ ﭘﺎﺭﺍﻣﺘﺮﻫﺎﻱ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﻴﺴﺘﻢ، ﺣﺬﻑ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻭ ﺣﺬﻑ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﻲ ﺗﺎ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺍﺻﻠﻲ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺗﺌﻮﺭﻱ ﻧﻤﻲ ﺗﻮﺍﻥ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﺸﺨﺼﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ سیستم تهویه مطبوع (کولر گازی، اسپیلت و ..) ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩ؛ ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﻣﻬﻤﻲ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻭ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﺧﺎﺻﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﺭﻳﺸﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. بهتر است همیشه کار عیب یابی و تعمیر کولر گازی را به متخصص آن بسپارید .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران