اجرا و نصب کناف و سقف کاذب در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی اجرا و نصب کناف و سقف کاذب در کرمانشاه

🔴 بهمن صحرایی

🔹 بهمن صحرایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرا و نصب کناف و سقف کاذب در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهمن صحرایی :

✅ اجرا ونصب وانواع سقفهای مشبک

✅ تایل، کناف، دکوراتیو، دیوارپوش، سنگ آنتیک

✅ دیوار کناف، پارتیشن ودامپا

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرمانشاه

 

سقف مشبک چیست؟

سقف مشبک و یا تایل گچی مشبک جز انواع پانل های گچی به حساب می آید که جهت پیاده سازی سازه های خشک و همچنین سبک نیز از آن استفاده خواهند کرد.

این سقف یکی از انواع متریال های دکوراتیو ساختمانی می باشد که در خیلی از فضاهای اداری، آموزشی، تجاری و … نیز استفاده می نمایند.

انواع سقف مشبک از طریق آویزه هایی با قابلیت تنظیم همانند پیچ سازه، میخ و چاشنی به سقف اصلی اتصال داده می شوند.

ایجاد سقف های کاذب جهت کارهای به خصوصی انجام می شود، کارهایی همانند: اصلاح ظاهری و یا اصلاح مشخصات عملکردی مثل عایق صدا و رطوبت.

سقف مشبک کناف جز پر کاربردترین انواع سقف کاذب کناف به حساب می آید. این سقف از شبکه سازه های سپری (T شکل) و همچنین تایل های سقفی تشکیل شده است.

سقف مشبک دارای مزایای فراوانی می باشد که موجب گردیده تا در مکان های عمومی کاربرد زیادی داشته باشد. مکان هایی همانند ادارات، فضاهای تجاری، آموزشی، درمانی و …

این سقف می تواند با سقف کاذب یکپارچه کناف ترکیب شود که تنوع و همچنین زیبایی بیشتری را در محیط ایجاد خواهد کرد.

معرفی انواع سقف کاذب مشبک

این نوع از سقف کاذب در انواع متفاوتی ساخته می شوند. این محصول در تایل هایی به اندازه ۶۰*۶۰ در بازار ارائه می شوند. برای آن که انتخاب درستی برای سقف کاذب داشته باشید، می بایست با انواع این محصول نیز آشنا گردید.

برای ساخت سقف کاذب از موادی همانند: شیشه، گچ، ام دی اف و همچنین طلق استفاده می شود که این نوع از محصول با توجه به متریالی که جهت ساخت آن استفاده می کنند به انواع مختلفی تقسیم بندی می گردد.

سقف های کاذب مشبکی به انواع ذیل دسته بندی می شود:

سقف مشبک گچی
سقف مشبک پی وی سی
سقف مشبک طلقی

مزایای سقف کاذب مشبک

استفاده از سقف کاذب مشبک همانند کناف، پانل باتیس و گچبرگ دارای مزایای فراوانی می باشد که طرفداران زیادی در بین طراحان دکوراسیون پیدا نموده است.

نصب آسان و همچنین سریع سقف مشبک، در نتیجه بالا رفتن سرعت اجرای عملیات ساختمانی و در پی آن به حداقل رسیدن نیاز برای نیروی انسانی خواهد بود.

نگهداری و تعمیر سقف مشبک بسیار آسان است، در صورتی که یکی از این تایل ها باعث شکستگی و یا هر نوع آسیبی شود، تنها کافی خواهد بود تا آن را با تایل تازه ای جایگزین نمایید و همچنین دیگر نیازی به تعمیر تمامی سقف نخواهد بود.

دیگر مزایای سقف مشبک می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

عایق صدا و تنظیم شرایط آکوستیک
عدم احتیاج به رنگ آمیزی به علت تنوع بالای رنگ و طرح ها
عایق رطوبت در مکان هایی که در معرض رطوبت نیز قرار دارند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران