اجرا انواع نما سیمانی ساختمان در گیلان – مازندران

در مازندران

معرفی اجرا انواع نما سیمانی ساختمان در گیلان – مازندران

🔴 رضاافشار

🔹 رضاافشار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرا انواع نما سیمانی ساختمان در گیلان – مازندران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضاافشار :

✅ اجرای نمای ساختمان

✅ انواع طرح های دلخواه

✅ شسته،صاف،ستون

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۹۱۳۵۶۲۰۴۸

🔸 آدرس مازندران گیلان

 

نما سیمانی چیست چیست؟

سیمان یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد است که در اثر ترکیب با آب در مجاورت هوا خاصیت چسبندگی پیدا می کند. همین ویژگی، سیمان را به یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی تبدیل کرده که نقش چسباندن ذرات و مصالح ساختمانی از قبیل شن و ماسه، آجر، سنگ و… به یکدیگر را برعهده دارد. به طور مثال از سیمان در بتن برای چسباندن دانه ها به یکدیگر و در نمای آجری برای چسباندن آجر استفاده می شود.

ترکیب سیمان با آب در مجاورت هوا به مرور سخت شده و به ماده ای مقاوم در برابر تغییرات جوی اعم از باد و باران و گرما و سرما تبدیل می شود. همین استحکام بالای سیمان در کنار هزینه پایین، فراوانی و در دسترس بودن و انعطاف پذیری بالای آن در حین سیمانکاری باعث شده که از آن به عنوان یک اندود، لایه یا پوشش محافظتی برای دکوراسیون بیرونی و نمای ساختمان استفاده شود.

همانطور که می دانید نمای ساختمان علاوه بر نقش حفاظتی، وظیفه ارائه یک تصویر زیبا و چشم نواز را نیز برعهده دارد. به همین خاطر و برای زیباسازی نمای بیرونی ساختمان سیمانکاران، اقدام به نماسازی با سیمان می کنند که برخی نماهای سیمانی، زیبایی خیره کننده ای دارند.

نمای سیمانی انواع مختلفی دارد و با مصالح و ابزارهای مختلفی اجرا می شود که نمای کمچه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای سیمانی تخته ماله، نمای تگرگی، نمای ماهوتی، نمای تیشه ای یا نمای چکشی، نمای سیمانی آبساب، نمای موزائیک شسته، نمای سیمانی خراشی، نمای سیمانی کلاسیک یا نمای سیمانی رومی، نمای سیمانی طرح چوب، نمای سیمانی طرح سنگ و… از آن جمله اند.

نمای سیمان شسته

نمای سیمان شسته از ترکیب سنگدانه های رنگی، پودر سنگ، سیمان سفید یا سیمان سیاه و رنگ های معدنی به دست می آید و به صورت اندود و پوشش روی سفت کاری ساختمان اجرا می شود.

نمای سیمان شسته جزو پر کاربرد ترین نماهای سیمانی است چرا که علاوه بر زیبایی و جلوه طبیعی که به نما می دهد، استحکام بالایی دارد و در برابر تغییرات جوی و گرما و سرما و نوسانات دما و همچنین رطوبت و بارندگی مقاومت بالایی دارد.

با توجه به اینکه سنگدانه ها با رنگ های تفکیک شده در بازار موجود است، رنگ بندی این نما آسان بوده و می توان از رنگ های دلخواه یا تلفیقی از رنگ ها برای طراحی نمای ساختمان استفاده کرد. معمولا در اجرای نمای طرح سیمان شسته از قالب های به شکل مربع، مستطیل یا لوزی استفاده می کنند.

از نمای سیمان شسته می توان علاوه بر نمای بیرونی ساختمان، در راه پله، دیوار باغ و ویلا، کف حیات یا پارک نیز استفاده نمود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران