بهترین مرکز هوشمند سازی بیسیم برق ساختمان در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی بهترین مرکز هوشمند سازی بیسیم برق ساختمان در بوشهر

🔴 مجموعه Smart home

🔹 مجموعه Smart home یکی از بنام ترین فعالان در زمینه هوشمند سازی بیسیم برق ساختمان در بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه Smart home  :

✅ هوشمند سازی بیسیم (وایرلس)برق ساختمان.باغ.ویلا

و…

 

🔸 با مدیریت  فرخ ویژه

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۸۰۱۳۰۲۰

🔸 شماره تماس  09173723253

 

مزایای شبکه هوشمند برق چیست؟

مزایای شبکه هوشمند برق:مزایای استفاده از شبکه هوشمند عبارتند از

انتقال کارامد‌تر برق
بازسازی سریعتر اختلالات ایجاد شده در خطوط برق
کاهش هزینه‌های اجرایی و مدیریتی واحد‌های تولیدی و البته هزینه‌های پایین‌تر برق برای مشتریان
کاهش تقاضای برق در ساعات اوج مصرف که به نوبه خود به کاهش هزینه‌های مصرفی منجر می‌شود
افزایش یکپارچگی سیستم‌های تولید انرژی تجدید پذیر در مقیاس بالا
افزایش امنیت
امروزه یک قطعی جریان برق مثلا یک خاموشی می‌تواند دمینو وار، مجموعه‌ای از خرابی‌ها را در پی داشته باشد. مثلا سیستم بانکی، ارتباطات، حمل و نقل و سیستم‌های امنیتی را به چالش بکشد.

یک شبکه هوشمند‌تر قابلیت انعطاف را به سیستم برق ما داده و آن را برای مواجهه بهتر در شرایط اضطراری نظیر طوفان‌های شدید، زلزله‌ها و … آماده می‌سازد. به دلیل ویژگی فعل و انفعالی دو طرفه، شبکه هوشمند، وصل مجدد جریان را وقتی که تجهیزات خراب شده اند و یا توقفی پیش آمده به صورت خودکار ممکن می‌سازد. این مسأله توقف‌ها و اثرات ناشی از آن را به حد اقل می‌رسانند.

کارایی شبکه هوشمند در هنگام قطعی برق
وقتی که قطع برق اتفاق می‌افتد، تکنولوژی‌های شبکه هوشمند این قطعی‌ها را شناسایی و مجزا می‌کنند، پیش از آنکه خاموشی در مقیاس بزرگ رخ دهد. تکنولوژی‌های جدید همچنین اطمینان می‌دهند که سیستم بازیابی برق جریان برق رسانی را به سرعت و به صورت استراتژیک از طریق مسیر یابی اضطراری به طور مثال ابتدا به سیستم‌های اضطراری ادامه می‌دهند.

به علاوه، می‌تواند به شکل بهتری از ژنراتور‌های برق خانگی موقعی که برق سراسری در دسترس نیست بهره ببرد. با ترکیب این منابع توزیع شده تولید برق، شبکه هوشمند می‌تواند مراکز درمانی، مراکز پلیس، چراغ‌های راهنمایی، سیستم تلفن را در شرایط اضطراری فعال نگه دارد.

شبکه هوشمند، تنها مختص واحد‌های تولید برق و تکنولوژی آن‌ها نیست. بلکه اطلاعات و ابزاری را در اختیار شما می‌گذارد تا انتخاب هایی را در مورد نحوه مصرف خود داشته باشید. همان طور که شما فعالیت‌های بانکی خود را از منزل انجام می‌دهید، تصور کنید که بتوانید به طریقی ساده‌تر برق خود را مدیریت کنید.

یک شبکه هوشمند سطح بینظیری از مشارکت مصرف کننده را ممکن می‌سازد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران