فروش انواع باربیکیو آتشدان،شومینه و منقل در گنبد کاووس ارسال به سراسرکشور

در گلستان ، گنبد کاووس

معرفی فروش انواع باربیکیو آتشدان،شومینه و منقل در گنبد کاووس ارسال به سراسرکشور

🔴 فروشگاه باربیکیو پارسیان

🔹 فروشگاه باربیکیو پارسیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع باربیکیو آتشدان،شومینه و منقل در گنبد کاووس  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه باربیکیو پارسیان :

✅ فروش انواع باربیکیوهای گازی وذغالی

✅ فروش انواع شومینه های برقی وهیزمی

✅ فروش آتشدان ومنقل

✅ ارسال به سراسرکشور

و….

 

🔸 شماره تماس 09113741654

🔸آدرس گلستان گنبدکاووس خیابان شکوفه بالاترازپمپ بنزین معصومی جنب نانوایی فروشگاه باربیکیوپارسیان

شومینه چیست ؟

شومینه ها از آن دسته سیستم های گرمایشی بودند که علاوه بر گرمایی که از آنها انتظار می رفت ایجاد کنند، دود و خاکستر نیز تولید می کردند. پاک کردن خاکسترها و رد کردن دود از خانه به بیرون، هر کدام تدابیری بود که منظم باید برای آن برنامه ریزی و اقدام می شد، اما با گذشت زمان و مدرن شدن تمام وسایل کلاسیک، شومینه ها نیز روبه مدرنیته و تغییر نهادند و به برقی و گازی و الکلی و… ترفیع موقعیت پیدا کردند.

امروز با استفاده از شومینه های مدرن دیگر دردسرهای نصب دودکش و پاک کردن خاکستر و جمع کردن و شکستن هیزم وجود ندارد و شومینه ی مدرن در جهت گرمتر کردن محیط بسیار بهتر و کامل تر عمل می کند.

اگر در خانه ی خود از شومینه استفاده می کنید لازم است تمام نکات ایمنی را در جهت حفظ سلامت و امنیت خود و اهل خانه رعایت کنید، این نکات مربوط به نصب شومینه و هدایت گاز مشتعل از آن، لوله دودکش آن و کلاهک H ، همچنین بسته نگهداشتن گاز آن در تابستان و… می شود.

با رعایت نکات ایمنی مربوط به شومینه با خاطری آسوده از این وسیله گرمایشی زیبا و کلاسیک در دکور خانه ی خود استفاده کنید.

شومینه و تاثیر آن بر دکوراسیون داخلی خانه ی شما

شومینه یکی از زیباترین وسایلی است که با قرار گرفتن در دکور خانه تغییر و تاثیری چشمگیر در محیط ایجاد می کند.

در فصل زمستان که فضای داخل شومینه با یک شعله ی سرخ و رقصان در گوشه ای از خانه در چشم می نشیند، منظره ای دلگرم کننده و کلاسیک خلق می شود که هربار تماشای آن چیزی شبیه قند را در دل آدمی آب می کند.

اگر در دسته ی علاقه مندان به دکوراسیون کلاسیک هستید نباید از تاثیر قرار گرفتن یک شومینه در دل دیوار و در مجاورت یک کتابخانه چوبی غافل بمانید، این چیدمان می تواند ترکیبی عالی برای یک دکور کلاسیک و خاطرانگیز در گوشه ای از سالن نشیمن خانه شما باشد.

انواع شومنیه ها می توانند در ایجاد تغییر در انواع دکوراسیون ها تاثیر گذار باشند. اگر دکور خانه ی شما با مبلمان کلاسیک و چوبی تزیین شده است بهترین انتخاب برای تکمیل این دکور استفاده از شومینه های کلاسیک است.

این شومینه ها تکمیل کننده هر نوع دکور کلاسیک و نوستالژی به بهترین شکل هستند. اما اگر دکور خانه ی شما از نوع مدرن باشد و استفاده از یک شومینه کلاسیک هماهنگی محیط را برهم می زند، این انتخاب نیز برای شما وجود دارد که از شومینه های مدرن بهره مند شوید و هماهنگی دکور محیط خانه خود را حفظ کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران