اتوبار سبحان بار پایتخت – حمل انواع بار و اثاثیه منزل در تهران

در تهران ، تهران

معرفی اتوبار سبحان بار پایتخت – حمل انواع بار و اثاثیه منزل در تهران

🔴 اتوبار سبحان بار پایتخت

🔹 اتوبار سبحان بار پایتخت  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل انواع بار و اثاثیه منزل در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه :

✅ بی دبه

✅ متخصص بسته بندی و حمل مبلمان،اثاثیه منزل، وسایل اداری،کالای تجاری و……….

✅ حمل ونقل خود را به کادر حرفه ای ما بسپارید

✅ همراه با کارگران ورزیده،مجرب،و آموزش دیده و خوش اخلاق

✅ خاور بزرگ کانتینر (سر پوشیده)مجهز به صد عدد پتو ترو تمیز

و…

 

🔸 با مدیریت مهدی مزروعی

🔸 شماره تماس  ۷۷۵۶۷۳۳۴

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۱۹۳۳۸۶۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۱۰۴۸۴۳۲

🔸 آدرس  نارمک، سبلان شمالی خیابان محسن آزادی پلاک ۵۴ واحد ۲

 

مزایای استفاده چیست؟

مزایا بسته بندی اثاثیه توسط شرکت باربری نسبت به اسباب کشی شخصی

یکی از خدمات شرکت باربری بسته بندی اثاثیه و لوازم شرکت یا خانه است. بسته بندی لوازم از اموری است که همچنان توسط افراد انجام می‌شود. انجام این کار هنوز بطور کامل در اختیار شرکت باربری قرار نگرفته است.

اما عده زیادی ترجیح می‌دهند که کار بسته بندی را نیز به شرکت‌های باربری بسپارند. علت این امر قطعاً مزایای خدمات باربری نسبت به اسباب کشی شخصی است.

برای مثال کار بسته بندی توسط شرکت باربری در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود. همچنین متریال مورد استفاده برای بسته بندی نظیر کارتن، چسب، بابل رپ و … باکیفیت‌تر هستند.

مهم‌تر از آن وظیفه خرید اقلامی نظیر کارتن و … برعهده مشتری نیست. در این شرایط مشتری تنها هزینه کارتن و اقلام مورد استفاده را به شرکت باربری می‌پردازد.

همچنین بسته بندی لوازم به‌صورت تخصصی‌تر انجام می‌شود. از همین رو احتمال آسیب رسیدن به اثاثیه و لوازم بسیار کمتر خواهد بود.

همچنین خستگی و فشار اسباب کشی به مشتری وارد نمی‌شود. از همین رو می‌تواند با انرژی مضاعف به کار و فعالیت روزانه خود ادامه دهد.

ادارات و شرکت‌ها نیز اغلب از امر بسته بندی به‌خوبی استقبال می‌کنند. زیرا در اسباب کشی ادارات و شرکت‌ها اغلب نیروی کافی برای انجام امر بسته بندی وجود ندارد. همچنین با بسته بندی اثاثیه توسط باربری امنیت و سلامت آن نیز در طول مسیر تضمین خواهد شد.
مزایای استفاده از خدمات کارگر باربری نسبت به اسباب کشی شخصی

یکی از پرطرفدارترین خدمات شرکت‌های باربری ارائه خدمات کارگر اسباب کشی است. درگذشته اغلب افراد با کمک دوستان و آشنایان خود اسباب کشی می‌کردند. امروزه از خدمات کارگر باربری برای این کار استفاده می‌کنند.

این موضوع نیز به دلیل مزایا استفاده از خدمات کارگر باربری نسبت به اسباب کشی شخصی است. زیرا این افراد از تجربه و تخصص کافی در این زمینه برخوردارند.

از همین رو می‌دانند کالا را چگونه حمل کنند تا دچار کمردرد ناشی از اسباب کشی نشوند. همچنین اغلب دوستان و آشنایان ما نیز از وقت کافی بری کمک برخودار نیستند.

از همین رو با استفاده از خدمات کارگر اسباب کشی دیگر نیازی به تقاضا از دوستان و آشنانیان نیست. امروزه اغلب منازل آپارتمانی و چند طبقه هستند. از همین رو حمل اثاثیه بدون کمک یک متخصص ممکن نیست.

حمل بار از طبقات زیاد، امری بسیار دشوار است. از همین رو هر کس توان انجام این کار را ندارد. حتی ممکن است فردی که این کار را انجام می‌دهد به نخاع و کمر خود آسیب برساند. بنابراین نمی‌توان از هر کسی برای حمل بار و اثاثیه کمک خواست.

مزایای استفاده از اتوبار نسبت به باربری شخصی

منظور از باربری شخصی این است که فرد ماشینی را اجاره کند. سپس اثاثیه و لوازم خود را از طریق آن ماشین به منزل یا محل کار جدید خود ببرد. امروزه اغلب افراد از خدمات شرکت باربری برای حمل بار و اثاثیه استفاده می‌کنند.

علت آن نیز مزایا استفاده از خدمات باربری نسبت به اسباب کشی شخصی است. اغلب ماشین‌های باربری موجود در اتوبارها از ایمنی کامل برخوردارند.

این ماشین‌ها هر چند وقت یکبار چکاپ می‌شوند. همچنین قسمت‌های داخلی آن‌ها اغلب با استفاده از موکت عایق بندی شده‌اند. این موضوع سبب می‌شود تا درصورت تصادف و … آسیب کمتری به بار خودرو وارد شود.

همچنین یک شرکت باربری اغلب با رانندگانی در حال همکاری است که نسبت به تهران به‌ویژه محدوده کاری خود شناخت دارند.

شناخت راننده از بخش‌های مختلف تهران که پر از ترافیک و محدودیت است می‌تواند سبب صرفه‌جویی در وقت و زمان شود. کوچک یا بزرگتر بودن ماشین باربری نسبت به حجم بار می‌تواند سبب آسیب رسیدن به بار در حین تصادف و … شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران