شرکت فرم نو – بازسازی ساختمان و طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی شرکت فرم نو – بازسازی ساختمان و طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در تهران

🔴 شرکت فرم نو

🔹 شرکت فرم نو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بازسازی ساختمان و طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 شرکت فرم نو فعایت خود را در دو حوزه مهندسی معماری و طراحی و ساخت مصنوعات چوبی و دکوراتیو با استفاده از دو بال قدرتمند دانش و تکنولوژی و با شعار طراحی زندگی با بهترین فرم …!آغاز نموده است و امید آن داریم که در کنار شما رویاهایتان را با فرم نو بسازیم.

🔴 فعالیت شرکت فرم نو:

🔹 طراحی و نظارت عالیه ساختمان های نوساز،ویلا،هتل، اماکن تجاری و… طراحی و بازسازی ساختمان های مسکونی ، اداری ،تجاری …وهمچنین طراحی و تولید انواع مصنوعات چوبی اعم از کابینت ، کمد و دکورهای خاص فروشگاهی، با رزومه ی کاملا حرفه ای در مناطق برتر کلان شهر تهران.

 

🔸 با مدیریت مهندس حامد علی محمدی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۱۳۶۰۷۶۸

🔸 آدرس  تهران،پاسداران

 

بازسازی چیست؟

نوسازی چیست؟

نوسازی به معنای تخریب کلی بنای قدیمی و ساخت بنایی جدید بصورت کامل است. در نوسازی مرمت انجام نمی‌شود و ساختمان به اصطلاح کوبیده و دوباره ساخته می‌شود.

بازسازی چیست؟

بازسازی در واقع همان مرمت است که به معنای رفع مشکلات و خرابی‌ها در کنار زیباسازی و ایجاد تغیییرات در بنای فرسوده موجود است. در بازسازی قسمت‌های اصلی سازه مانند دیوارها، سقف‌ها و ستون‌ها سالم هستند و با یک مرمت اصولی علاوه بر اینکه زیباتر می‌شوند قادر خواهند بود تا سالها عمر کنند.
مزیت بازسازی نسبت به نوسازی

بازسازی نسبت به نوسازی مزیت‌های فراوانی دارد که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به هزینه کمتر آن نسبت به نوسازی، سرعت بالاتر در اتمام پروژه و دخالت کمتر در ترکیب بنا اشاره کرد.
اصول بازسازی ساختمان چیست؟

برای بازسازی ساختمان باید حتما برنامه‌ریزی‌ها به اصولی‌ترین شکل انجام شود و همه مراحل بر اساس طرح و برنامه پیش برود. هزینه‌های بازسازی باید به طور واقعی و با در نظر گرفتن تورم و اتفاقات آتی برآورد شود تا در خلال اجرای بازسازی مشکلی در این زمینه پیش نیاید یا گرانی‌ها باعث توقف پروژه نشود.

نکات مهم در زمان بازسازی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم این است که مرمت و بازسازی باید طبق برنامه‌ریزی انجام شود. هزینه باید به درستی سنجیده شود و اتفاقات احتمالی نیز در برنامه مورد نظر گنجانده شود. نکته مهم دیگری که باید در بازسازی مد نظر قرار گیرد این است که کار باید به کاردان سپرده شود. ما همه دانش و تجربه کافی را در این زمینه نداریم و بنابراین باید از تیم‌های حرفه‌ای و شرکت‌های معتبر و با سابقه در این زمینه کمک بگیریم.

مسئله مهم دیگر این است که در زمان بازسازی باید حتی الامکان از مواد و مصالح به روز، دوست دار محیط زیست و نوآورانه استفاده کرد و با توجه به پیشرفت‌های روز تکنولوژی جلو رفت. اگر پیشرفت‌های تکنولوژی در بازسازی مد نظر قرار نگیرد، ساختمان مدتی دیگر باز نیاز به بازسازی پیدا می‌کند و هزینه‌ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند. پس بهتر است همه جوانب در زمان بازسازی ساختمان مد نظر قرار گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران