بهترین مرکز آموزش حضوری و آنلاین بازارهای مالی فارکس و کریپتو کارنسی به سبک آر تی ام RTM و آموزش شاخص های مهم اقتصاد کلان و تاثیرش در روند بازار در تهران – نارمک

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز آموزش حضوری و آنلاین بازارهای مالی فارکس و کریپتو کارنسی به سبک آر تی ام RTM و آموزش شاخص های مهم اقتصاد کلان و تاثیرش در روند بازار در تهران – نارمک

🔴 اِوان قنادی

🔹 اِوان قنادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش حضوری و آنلاین بازارهای مالی فارکس و کریپتو کارنسی به سبک آر تی ام RTM و آموزش شاخص های مهم اقتصاد کلان و تاثیرش در روند بازار در تهران – نارمک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اِوان قنادی :

✅ آموزش صفر تا صد بازارهای مالی به نوین ترین سبک پرایس اکشن RTM به صورت خصوصی

✅ آموزش شاخص های مهم اقتصاد کلان و تاثیرش در روند بازار

✅ حضوری و انلاین

✅ همراه با پشتیبانی کامل بدون قید و شرط

 

✅ جهت کسب اطلاعات کامل تر تماس بگیرید .

 

🔸 شماره تماس  09395881119

 

مزایای فارکس نسبت به بورس چیست؟

حتما تاکنون کلمه فارکس به گوشتان خطور کرده است و این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که بازار فارکس با بورس چه تفاوتی دارد و یا این که مزایای فارکس نسبت به بورس داخلی چه می باشد؟ بازار فارکس یکی از بزرگ ترین بازارهای مالی در دنیا است که توانسته در میان بسیاری از افراد به خصوص ایرانی ها بسیار محبوب شود چرا که با استفاده از فارکس می توان به درآمدی مطابق به اقتصاد جهان و دلاری دست یافت در حالی که بسیاری از افراد با سرمایه گذاری در بازار بورس امروزی دچار ضرر و زیان بسیاری شدند.

همان طور که می دانید در کشورهای پیشرفته سال های بسیاری است که معاملات فارکس، بورس و … تشکیل شده‌ اند و توانسته‌ اند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نمایند اما در میان این بازارهای مالی مختلف ممکن است انتخاب برای شخص دشوار باشد و این سوال در ذهن او ایجاد شود که آیا معامله گری در بازار فارکس بهتر و مناسب تر است و یا بازار بورس؟ و در آخر با یک انتخاب نادرست خود را گرفتار مسائل بسیاری بکند.

به طور معمول برخی از افراد آن را بازار بورس اشتباه می‌ گیرند بهتر است بدانید که بازار بورس متعلق به سهام شرکت های مختلف می باشد و بازار فارکس به عنوان بازار ارز ها به شمار می رود و از لحاظ دسته بندی دارایی های این دو بازار با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند و از مزایای فارکس نسبت به بازار بورس می توان به مواردی اشاره کرد که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد.

از جمله مزایای فارکس این می باشد که شما می توانید ارزی را خریداری کرده و در مدت زمان کم تر از یک ثانیه ارز خود را بفروشید و به انجام معامله بپردازید در حالی که در بورس این گونه نبوده و باید مدت زمان زیادی را صبر کنید، در بازار فارکس کارگزاران می توانند با بیش از صد برابر پولی که در حساب هست اعتبار معاملاتی انجام دهند که در اصطلاح به آن اهرم گفته می شود و این در حالی است که در بازار بورس تنها قادر هستید با پول خود به انجام معامله بپردازید و بنابراین نتیجه می گیریم که پتانسیل سود بازار فارکس به علت وجود اهرم بسیار بیشتر است.

در بورس با افزایش قیمت ها سود خواهید کرد اما در بازار فارکس از کاهش قیمت ها هم می توان به سود رسید، از دیگر مزایای بازار فارکس نسبت به بورس می توان به مواردی چون پشتوانه مالی بسیار قدرتمند، درآمد دلاری شگفت انگیز، بازار بین المللی بدون محدودیت، امنیت مالی و کاهش ریسک معاملات، یادگیری سریع و … نیز اشاره کرد. به طور خلاصه می توان گفت بازار بورس عضوی از دسته بندی بازارهای سنتی بوده در حالی که بازار فارکس از بازارهای جدید و مدرن تری تشکیل شده است و ویژگی های آن باعث شده است تا جذاب تر به نظر برسد.

مزایایی که امروزه بازار فارکس نسبت به بازار بورس دارد باعث شده آن دسته از سرمایه گذارانی که در بورس دچار خسارت و ضرر و زیان شدند برای جبران خسارات خود به فارکس روی بیاورند. البته باید متذکر شد فارکس هم همانند هر بازار دیگری با یک سری معایب و ضرر و زیان هایی همراه می باشد و در صورت عدم دانش و اطلاعات کافی در این زمینه ممکن است با خسارات جبران ناپذیری مواجه شوید به همین دلیل توصیه می شود قبل از آن اقدام به سرمایه گذاری و انجام معامله کنید به خوبی تحقیق کرده و احساسات خود را در این زمینه کنترل کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران