استخدام فوری بازاریاب و کارشناس فروش سموم جانوران سمی در تالش – گیلان

در گیلان ، هشتپر (تالش)

استخدام فوری بازاریاب و کارشناس فروش سموم جانوران سمی در تالش – گیلان

🔴 شرکت سرزمین سبز بندپایان

🔹 شرکت سرزمین سبز بندپایان به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سموم جانوران سمی در کشورهای ایران و افغانستان در نظر دارد تعدادی مدیر یا کارشناس بازرگانی که سوابق کاری در زمینه دارویی یا مواد اولیه دارویی داشته و به بازاریابی بین الملل آشنا باشند را به صورت قرار داد پورسانتی استخدام کند لذا از علاقمندان و متقاضیان محترم خواهشمند است که در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را برای ما ارسال فرمایند‌.

🔴 نکات مهم
۱) نحوه همکاری فقط و فقط به صورت پورسانتی و دورکاری می باشد.
۲) سموم جانوران سمی به عنوان گران قیمت ترین و ارزشمند ترین ماده اولیه در دنیا محسوب می شوند که از آنها برای ساخت و تولید انواع داروهای ضد سرطان و ضد درد و آنتی بادی و آنتی سرم و غیره توسط شرکت های دارویی و بایو در خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد.
۳ ) میزان درآمد و پورسانت حاصل از این بیزینس بین ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار به ازای یک لیتر سم می باشد.
۴) لطفاً فقط افرادی که سوابق کاری در زمینه دارویی یا مواد اولیه دارویی دارند رزومه ارسال کنند.

🔸 با مدیریت  امیر هاشمی

🔸 شماره تماس  09124041105

🔸 آدرس  گیلان ، تالش

 

روش‌های بازاریابی چیست؟

برای معرفی هر چه بهتر شغل بازایابی یا مارکتر باید با روش‌های آن، بیشتر آشنا شویم. فرض کنید یک نفر به عنوان یک بازاریاب در یک شرکت یا کارخانه‌ای شاغل است و وظیفه‌ی آن افزایش فروش محصولات است.

در این حالت اولین چیزی که به ذهن هر کسی خطور می‌کند، تبلیغات است. روش‌های دیگری نیز وجود دارد مثل پژوهش درباره‌ی بعضی موضوعات و حتی گاهی بازاریابی باید حضوری انجام باشد.

انواع بازاریابی
بازاریابی به دو حالت غیرحضوری و حضوری امکان‌پذیر است.

حالت اول و معمول آن، از طریق فضای مجازی و عمدتا از شبکه‌های اجتماعی پربازخورد از جمله اینستاگرام و تلگرام انجام می‌شود.

اما حالت دوم بازاریابی که باید حضوری باشد، موفقیت آن به استفاده صحیح از تکنیک قدرت بیان و ارائه مدارک و ادله‌های قوی برای قانع کردن یک شخص یا تعداد محدودی از مردم برای تشویق شدن به خرید یا سرمایه گذاری در کارخانه یا شرکتی که بازاریاب برای آن، بازاریابی انجام می‌دهد.

وظیفه‌های یک بازاریاب
فرض کنید شما می‌خواهید از کارخانه‌ای محصولی را بخرید، سوالات زیاد و متنوعی در ذهتنان پدیدار می‌شود که دوست دارید آن‌ها را از کسی که آن را به شما معرفی کرده، که همان بازاریاب یا ویزیتور است، پرس و جو کنید.

این سوالات در زمینه‌های مختلفی می‌تواند باشد مثل قیمت، جنس، مزایا یا معایب محصول و سوالاتی از این دست که ویزیتور باید توانایی جواب دادن به آن‌ها را داشته یاشد.

به طور کلی وظایف کسی که شغل بازاریابی را انتخاب کرده است، موارد زیر می‌باشد.

بررسی محصولات
بررسی محصولات تولید شده در کارخانه و پی بردن به ساختار آن ها را شاید مهم‌ترین وظیفه بازاریاب دانست، زیرا که با فهمیدن نقاط قوت و ضعف آن می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد.

بازاری بودن
یعنی بازاریاب باید بداند که مردم بیشتر از کدام نوع بازاریابی بیشتر جذب محصولی که خود قبلا آن را بررسی کرده است، می‌شوند.

در واقع بازاریاب باید افکار مردم را نسبت به محصولی که قرار است ارائه شود، بسنجد و بهترین راه ممکن را برای افزایش فروش آن در نظر بگیرد.

توانایی جذب و حفظ بازار مصرف
بازاریاب باید ایده‌پرداز و فن بیان قوی داشته باشد تا بتواند با ایده‌های خلاقانه خود تبلیغات موثری برای افزایش فروش انجام دهد.

همچنین با فن بیان قوی بتواند مشتریانی که به صورت عمده خرید می‌کنند و آن‌ها را از نزدیک می‌بیند، به خرید محصولات کارخانه قانع کند.

درآمد از بازاریابی
شغل بازاریابی در دسته‌ای از شغل‌ها قرار گرفته که درآمد خاصی برای آن در وزارت کار تعیین نشده است. اما این شغل می‌تواند حقوقی از رنج چند صد هزارتومان تا چند ده میلیونی داشته باشد.

لازمه رسیدن به درآمد‌های بالا در این شغل داشتن مهارت زیاد و انتخاب مجموعه‌ای درست و قوی برای کار کردن است.

رنج معقول حقوق و درآمد در بازاریابی نزدیک به حقوق یک کارمند و در حدود دو یا سه میلیون می‌باشد.

خلاصه‌ای از بازاریابی
یک مارکتر می‌تواند با بعضی از مهارت‌ها از قبیل آشنایی با کارهای گرافیکی برای تبلیغات موثر یک محصول، داشتن فن بیان قوی و ایجاد اعتماد بین مشتری و تولید کننده، از خرید و فروش آن‌ها درصدی را برای خود اختصاص دهد.

طبیعی است که هرچه قدر فروش بیشتر باشد، پورسانت و درآمد بازاریاب نیز به مراتب افزایش پیدا می‌کند.

جستجوی شغل بازاریابی
برای جستجو و دیدن آگهی های استخدام بازاریاب میتوانید به سایت همکارشو مراجعه کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران