طراحی و ساخت و نصب انواع کابینت و کمد دیواری در خوزستان – بهبهان

در خوزستان ، بهبهان

معرفی مرکز طراحی و ساخت و نصب انواع کابینت و کمد دیواری در خوزستان – بهبهان

🔴 عسکر موسوی

🔹 عسکر موسوی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت و نصب انواع کابینت و کمد دیواری در خوزستان – بهبهان  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عسکر موسوی  :

✅ کابینت وکمددیواری و سایر مصنوعات چوبی در کوتاهترین زمان ممکن باحداقل هزینه پذیرفته می شود.

✅ تعمیرات و تغییرات انواع دکوراسیون

✅ اضاف کردن طبقه

✅ جلوه دادن به کابینت واضاف کردن تاج و پاخور و زیر چراغ

✅ ریگلاژ و یا تنظیم درب ها

✅ تعویض و تعمیر لولا وریل و هرتعمیراتی که درتخصص ماباشدپذیرفته میشود

و…

انواع کابینت چیست؟

کابینت‌های تمام فلزی:
این روزها اگرچه دیگر در کمتر خانه‌ای کابینت‌های تمام فلزی به چشم‌خورده اما هنوز هم گاهی برای بدنه از جنس فلزی استفاده می‌شود. برای نمونه شما این امکان را داشته که از کابینت mdf برخوردار بوده اما درعین‌حال برای کاهش هزینه‌ها بدنه آن را از فلز انتخاب نمایید. کابینت‌های فلزی تنها حسنی که داشته قیمت پایینشان بوده وگرنه خیلی زود پوسیده و زنگ‌زده و همچنین رنگ آن‌ها نیز خیلی زود ریخته و بایستی دوباره رنگ شوند.

کابینت‌های تمام چوب:
این کابینت‌های زیبا طرفداران بسیاری داشته و در جلوه بخشی به آشپزخانه بسیار مؤثر خواهند بود، درصورتی‌که شما نیز به سبک روستیک و گرمایی که داشته علاقه‌مند بوده قطعاً این نمونه از کابینت‌ها نظر شمارا به خود جلب می‌نماید. این کابینت‌ها برای خانه‌هایی که در آن‌ها از سبک کلاسیک استفاده‌شده است نیز انتخاب ایده آلی خواهند بود. این نمونه از کابینت‌ها بی‌نظیر بوده و اما عیبی که در آن‌ها به چشم‌خورده این است که گران بوده و زمان زیادی را برای آماده‌سازی می‌طلبند.

کابینت‌های MDF :
MDFدرواقع ساخته‌شده از ضایعات دورریختنی چوب‌ها بوده و به لحاظ رنگ و طرح بسیار متنوع می‌باشد از همین رو افراد بسیاری مایل به استفاده از این نوع متریال برای کابینت‌های خود هستند. این نمونه از کابینت‌ها را خیلی راحت‌تر می‌توان با سایر بخش‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ نمود. این متریال از مقاومت بالایی در مقابل رطوبت برخوردار بوده ازاین‌رو برای آشپزخانه‌های نم‌دار و با رطوبت بالا انتخابی ایدال به شمار می‌آید. MDF همچنین در مقابل حرارت نیز بسیار مقاوم عمل نموده و در برابر صدا نیز عایق می‌باشد.

کابینت‌های هایگلاس:
هایگلاس نیز نمونه‌ای از ام دی الف ها بوده اما به‌روزتر و زیباتر. این متریال دارای سطحی صاف و براق بوده و دارای تنوع رنگی بسیاری می‌باشد. علاوه بر آن نظافت این‌گونه از کابینت‌ها بسیار راحت می‌باشد. این گفته که هایگلاس ها خیلی زود خش برداشته واقعیت ندارد. این نمونه از کابینت‌ها در مقایسه با کابینت‌های ام دی اف معمولی از قیمت بالاتری برخوردار بوده و یکی از اصلی‌ترین ویژگی این متریال که باعث محبوبیت آن شده براق بودن آن می‌باشد

کابینت پلی گلاس:
این نمونه از کابینت‌ها نیز درواقع همان MDF بوده اما این بار باروکش پلی گلاس، که البته با بهره‌وری از جدیدترین فناوری‌ها و علم فنی جدید، ساخته‌شده که ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن باعث شده این نمونه از کابینت‌ها طرفداران بسیاری پیدا کنند. از میان قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص این کابینت‌ها می‌توان به مقاومت بالا در مقابل ضربه و خش، خواص آنتی باکتریال ، برخورداری از رنگ‌های زنده و زیبا ، تنوع طرح مانند طرح آینه و … ، ضخامت بالاتر، استحکام بیشتر آن و … اشاره نمود.

کابینت‌های PVC:
اگرچه برخی مواقع در ساخت کابینت سینک ظرف‌شویی از ورق‌های PVCاستفاده‌شده اما معمولاً این ورق‌ها برای کابینت سرویس بهداشتی، روشویی حمام و دستشویی کاربرد داشته و گفتنی است که ورق‌های MDF باروکش PVC که زیاد در ساخت کابینت‌ها مشاهده‌شده با ورق‌های تمام پی وی سی فرق دارند.
این کابینت‌ها ازآنجایی‌که مصنوعی و تجزیه‌ناپذیر بوده به محیط‌زیست آسیب خواهند زد. تنوع رنگ و طرح این کابینت‌ها بسیار زیاد بوده و احتیاج به رنگ کردن آن‌ها نمی‌باشد، این نمونه از کابینت‌ها به نسبت کابینت‌های چوبی به مراقبت کمتری نیاز داشته و همچنین ساخت و نصب آن‌ها آسان‌تر و ارزان‌تر می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران