گودبرداری و خاکبرداری برادران نوری در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی گودبرداری و خاکبرداری برادران نوری در مشهد

🔴 مجموعه

🔹 مجموعه  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه گودبرداری و خاکبرداری در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه  :

✅ گودبرداری و خاک برداری برادران نوری در منزل آباد مشهد

✅ گودبرداری و خاکبرداری

✅ مخلوط ریزی و خاک باغچه

و…

 

🔸 با مدیریت  مجتبی نوری

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

گودبرداری چیست؟

عملیات گودبرداری یا پی کنی یک عملیات خاک برداری برای کندن محل پی ساختمان است که در همه مراحل آن، آن دسته از خاک‌هایی که چسبندگی مناسب‌تری دارند، به لحاظ اقتصادی برای گودبرداری‌ به صرفه‌تر هستند. گودبرداری باید بر اساس نقشه و مشخصات و دستور العمل ناظر و در ابعاد و اندازه‌ای که در نظر گرفته شده انجام شود.

گودبرداری ساختمان چیست؟
به هر گونه عملیاتی که در آن خاکبرداری و حفاری برای برداشتن سطح طبیعی زمین انجام می‌شود، گودبرداری‌ ساختمان می‌گویند و این گودبرداری بر اساس اهداف مختلفی انجام می‌شود. برای مثال خاکبرداری به منظور تخریب یک ساختمان قدیمی و ساخت سازه جدید یا حفر کانال‌ها و مخازن زیر زمینی و رسیدن به خاک بکر.

گودبرداری ساختمان از جمله خطرناک‌ترین کارهای عملیات خاکی در مهندسی است که به همین دلیل هم دیوارهای گود باید توسط سازه نگهبان مهاربندی شوند تا افراد و ساختمان‌های اطراف از امنیت کافی برخوردار شوند.

خاکبرداری و گودبرداری چیست؟
گودبرداری‌ که در اصطلاح عامیانه به آن خاکبرداری نیز گفته می‌شود، عملیاتی است که در آن خاک از سطح و همچنین عمق زمین برداشته می‌شود. منظور از خاکبرداری در یک عملیات ساختمانی برداشتن خاک‌های محوطه، گودبرداری فنداسیون ساختمان‌ها و محل ابنیه فنی تاسیسات و برداشتن خاک از منابع قرضه با تجهیزات، وسایل و ماشین آلات تا اندازه مورد نیازی است که در نقشه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های مربوط وجود دارد.

هدف از گودبرداری چیست؟
انجام گودبرداری می‌تواند با چند هدف دنبال شود که از اصلی‌ترین آن دستیابی به خاک سفت و بکر است و از دیگر دلایل آن عبارتند از : پایین آوردن مرکز ثقل سازه، قرارگیری فنداسیون در محل امن و دور از سیل و یخبندان به همین دلیل هم این کار، یک فعالیت ژئوتکنیکی به حساب می‌آید.

پایش در گودبرداری چیست؟
با توجه به اینکه با انجام عملیات خاکبرداری تعادل اولیه خاک بر هم می‌ریزد، و با به وجود آمدن تنش در آن دچار تغییرات محسوسی می‌شود، همزمان با ایجاد سازه نگهبان در گود، با چند روش بر گود نظارت می‌شود که به شرح زیر است :

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران