حرفه ای ترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

در تهران ، تهران

معرفی حرفه ای ترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

🔴 مرجان نجفي

🔹 مرجان نجفي یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات فیبروز ابرو در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرجان نجفي :

✅ آموزش و انجام خدمات ميكروبليدينگ ابرو و فيبروز ابرو هاشور ابرو و انجام خط چشم و بن مژه روي تاتو قديمي

✅ آموزش و انجام خدمات رژ لب داىم و شيدينگ لب همراه با تتو خط لب

و…

 

🔸 شماره تماس  09359341169

 

فیبروز ابرو چیست؟

یکی از انواع روش‌های جدید برای اصلاح فرم ابروها و برطرف کردن عیب‌های موجود در ابروها، فیبروز ابرو می‌باشد. اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی در صربستان می‌باشد که فیبروز ابرو را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان دهنده نام شرکت است و بروز به معنی خط ابرو یا ابروها می‌باشد. در شرکت فیبروز شاگردان ایرانی زیادی مشغول هستند و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می‌شود. فیبروز ابرو از انواع روش‌های نیمه دائمی برای آرایش ابرو‌ها می‌باشد که در فیبروز ابرو برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن‌های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده خواهد شد و بعد از تمام شدن مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی بدست خواهید آورد. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که راجع به فیبروز ابرو و چگونگی انجام آن در کلینیک گلشید توضیحات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم و تفاوت بین فیبروز با میکروبلیدینگ ابرو را برای شما بیان کنیم.

فیبروز ابرو چگونه انجام می‌شود؟
فیبروز ابرو یکی از تکنیک‌های جدید و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو می‌باشد که به صورت دستی و با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف در بین ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می‌کنند. هدف اصلی این متد ارائه راه حل و برطرف کردن نواقص ابرو با طرح و رنگی خاص می‌باشد. فیبروز ابرو، روشی دائمی نمی‌باشد و با گذشت مدتی معین از بین خواهد رفت بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می‌توانید به طور دائم از فیبروز ابرو استفاده کنید.

مراحل فیبروز ابرو
ابتدا در بخش تاج ابرو خطوط ابرو اجرا می‌شود، هر خط اجرا شده ۲ باز تمدید می‌شود، سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ می‌رسد، پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت به بی حس کردن می‌رسد، توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای فیبروز ابرو نباید ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نباید روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم خواهد شد، برای کم رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک‌ها را دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام خواهد شد و برای اجرای بهتر فیبروز ابرو پوست خشک و نرمال مناسب‌تر است.

تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز
کمپانی فی علاوه بر میکروبلیدینگ و فیبروز روش‌های بی نظیر دیگری مثل فیکانتور، بولد بروز، نانو بروز، بریزی یا ابروی هالیوودی، پادر بروز، فی شیدینگ ابرو، جدیدترین تکنیک‌های پاک کردن ابرو مانند فی ریمووال و نانو ریمووال که جدیدترین روش پاک کردن تاتو که بی خطرترین روش محسوب می‌شود را به جهان معرفی کرده است. میکروبلیدینگی فیبروز نامیده می‌شود که توسط یک شخص آموزش دیده با رنگ فیبروز و سوزن فیبروز صورت گیرد. فیبروز ابرو (phibrows) روشی جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ می‌باشد. این متد بسیار ظریف توسط آکادمی فی«phi» و آقای برانکو بابیک (بنیان گذار آکادمی فی) ایجاد شده است. الگوی اصلی فیبروز بر پایه الگوی طبیعی ابرو می‌باشد. یعنی جهت خط‌ها دقیقا هم جهت با جهت موهای ابرو است. این هماهنگی الگوی فیبروز با موهای طبیعی ابرو باعث هماهنگی و زیبایی بیشتر انتهای کار می‌شود و ظاهری کاملا طبیعی به ابرو می‌بخشد.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو
استفاده از تاتو برای زیباسازی ابرو روشی بسیار قدیمی می‌باشد و همچنین در فیبروز ابرو به صورت غیر طبیعی و به هم پیوسته بر روی ابرو تزریق می‌شد؛ و پاک کردن تاتو از صورت بسیار سخت و دشوار می‌بود و همیشه مقداری از جوهر زیر پوست باقی می‌ماند زیرا جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ می‌کرد؛ اما با ابداع روش فیبروز ابرو دیگر جای هیچ اثری باقی نخواهد ماند که این امر از جمله بارز‌ترین تفاوت بین فیبروز ابرو و تاتو می‌باشد. در روش فیبروز ابرو جوهر تزریق شده بر عمق پوست نفوذ نمی‌کند و از این رو پاک کردن جوهر کار آسانی خواهد بود و همچنین در فیبروز ابرو می‌توانید مدل ابرو اجرا شده خود را تغییر دهید و بدون ترس از به جای ماندن جوهر آن را پهن یا باریک کنید. هم چنین در فیبروز ابرو فرد می‌تواند ابرو‌ی شما را مثل تار مو طراحی کند به طوری که به هیچ وجه تاتو بودن آن قابل تشخیص نباشد و ابروهای شما کاملا طبیعی به نظر برسد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران