تولید خط تولید کارخانه آسیاب در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی تولید خط تولید کارخانه آسیاب در اصفهان

🔴 گروه ماشین سازی حفیظی

🔹 گروه ماشین سازی حفیظی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید خط تولید کارخانه آسیاب در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی گروه ماشین سازی حفیظی :

⭕گروه ماشین سازی حفیظی با مدیریت مهندس ابراهیم حفیظی از سال ۱۳۹۰ کار خود را با طراحی دستگاه های روغنگیری پرس سرد و آسیاب شروع کرد

که در سال های قبل از ورود به صنعت مواد غذایی،طراح دستگاه های صنعتی خط تولید برش ورق،برش خم ورق،گیوتین ،پرس برک و دستگاه هایCNC هوا گاز و پلاسما بوده است.

این مجموعه توانست در مدت زمان کم با بهره‌گیری از بهترین متریال و طراحی جدید روز دنیا به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های صنعت غذایی شناخته شود.

⭕گروه ماشین سازی حفیظی(رستا ماشین) با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه صنعت و ماشین سازی براین شده که خطوط تولید ارد و ادویه جات را طراحی و تولید نماید

این خطوط شامل تمامی تجهیزات لازم جهت راه اندازی کارخانه و کارگاههای صنعتی را دارد و مجهز به اسیاب ، بالابر، مکنده، سیلو، الک و…میباشد

تولیدات اسیابها از 25کیلوگرم در ساعت شروع میشود و تا 5 تن در ساعت ظرفیت دارد

این دستگاهها با جدیدترین متد روز دنیا بدون هیچ گونه دخالت طراحی شرکتهای مشابه طراحی و ساخته شده اند.

 

🔸 با مدیریت  مهندس ابراهیم حفیظی

🔸 شماره تماس  09130007568

🔸 شماره تماس  03133766060

🔸 آدرس  اصفهان جاده اصفهان نجف آباد بعد از اورژانس شهر کوشک

نقش و جایگاه سیستم‌های اتوماسیون صنعتی در کارخانجات آرد چیست ؟

سیستم اتوماسیون یکپارچه، یک کارخانه آرد را مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا نموده و این ساختار یکپارچه سبب افزایش راندمان تولید، افزایش کیفیت محصول، کاهش قیمت تمام شده و همچنین کاهش مصرف انرژی می‌شود. این سیستم شامل مجموعه‌ای از نرم‌افزارها، سخت‌افزارها، ادوات ابزار دقیق و تجهیزاتی است که در کنار هم مجتمع گردیده و متناسب با ماشین‌آلات کارخانه، سیستم کنترل جامعی را برای فرآیند تولید فراهم می‌ کند.
به زبان ساده اگر بخواهیم بیان کنیم، اتوماسیون صنعتی در حکم روح و جانی است که در جسم و کالبد کارخانه دمیده می‌شود. ماشین‌آلات، تجهیزات و دستگاه‌های کارخانه به خودی خود قابلیت عملکرد را ندارد بنابراین نیازمند سیستمی ‌می‌باشند که تمام اجزای آن را کنترل و هدایت نماید.

مکانیزاسیون و اتوماسیون
در اینجا با دو مفهوم روبرو هستیم اول مکانیزاسیون یا همان ماشینی کردن تولید و دومی‌ اتوماسیون یا خودکارسازی تولید. مکانیزاسون به این معناست که هر کدام از عملیات تولید آرد مثل ذخیره‌سازی در سیلوها، بوجاری، نم‌زنی، آسیاب، کیسه‌گیری و … با کمترین دخالت مستقیم نیروی انسانی و توسط ماشین‌آلات انجام شود. مفهوم اتوماسیون صنعتی در مرتبه بالاتری نسبت به مکانیزاسیون قرار دارد به این معنا که پیش‌نیاز پیاده‌سازی اتوماسیون در یک کارخانه آرد، وجود مکانیزاسیون می ‌باشد. در واقع اتوماسیون صنعتی رسالت دارد تا تمام ماشین‌ آلات را به صورت یکپارچه و تحت سیستم کنترل واحدی مورد هدایت و نظارت قرار دهد.
زمانی که اتوماسیون صنعتی یکپارچه در یک کارخانه آرد پیاده‌سازی می‌شود، این امکان فراهم می‌شود تا بتوانیم تمام فرآیند تولید از ورود گندم به کارخانه تا خروج کیسه‌ های آرد از انبار را در قاب یک یا چند مانیتور مشاهده نماییم. خطاها و ایرادات پیش‌ آمده در خط تولید را به صورت هوشمندانه و درلحظه مشاهده کنیم و بر اساس نرم‌افزار کنترلی از قبل طراحی شده، تصمیم مناسب را برای حل آن اتخاذ کنیم. میزان مصرف انرژی را در لحظه و در بازه‌های روزانه و ماهانه مشاهده کنیم. گزارش‌ های منظم و مرتب دوره ای را از فرآیند تولید و وضعیت ماشین‌ آلات کسب کنیم. این موارد تنها بخشی از مزایای اتوماسیون صنعتی برای کارخانه‌ های آرد و دیگر صنایع می‌ باشد.

انواع سیستم‌های اتوماسیون
سیستم‌های اتوماسیون را از دیدگاه‌های مختلفی می‌توان دسته بندی کرد. یکی از متداولترین دسته‌بندی‌های انواع سیستم اتوماسیون مربوط می‌شود به مغز متفکر و پردازنده آن که می‌توان به سه دسته ذیل تقسیم‌بندی نمود:

سیستم اتوماسیون PC Based
سیستم اتوماسیون PLC Based
سیستم اتوماسیون Classic

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران