گروه ساختمانی مهراد – بهترین گروه اجرایی کناف در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی گروه ساختمانی مهراد – بهترین گروه اجرایی کناف در مشهد

🔴 گروه ساختمانی مهراد

🔹 گروه ساختمانی مهراد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، نصب و اجرا کناف در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی گروه ساختمانی مهراد :

✅ گروه ساختمانی مهراد با بیش از ۱۲ سال سابقه اجرایی در زمینه اجرای سقف های دکوراتیو کناف و دیوار های جداکننده در استان خراسان و شهر مشهد یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه اجرای سقف های کاذب کناف میباشد.

✅ پروژه خودتون رو به ما بسپارید تا در کمترین زمان با بهترین مقدار هزینه بالاترین کیفیت را دریافت کنید!

 

🔸 با مدیریت  جواد رضوان

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۳۵۵۲۰۲۹

🔸 آدرس  مشهد دندانپزشکان

 

کاربرد های کناف در ساختمان چیست؟

* دیوارهای جدا کننده کناف

از دیوارهای جداکننده کناف برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمان استفاده می شود و از آنجایی که دیوارهای جدا کننده کناف غیر باربر هستند، وزن زیادی را تحمل نمی کنند. دیوارهای جدا کننده کناف از قاب های فولادی سبک به شکل های مقاطع U شکل (Runner) و C شکل (Stud) تشکیل شده است. در بین قاب های فولادی دیوارهای جدا کننده کناف، صفحات روکش دار گچی در ضخامت های مختلف به وسیله پیچ مخصوص بر روی آن ها نصب می شوند. سطح یکپارچه دیوارهای جدا کننده کناف در آخر کار به این دلیل می باشد که درزهای بین این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری می شود. فضای خالی داخل دیوار جدا کننده کناف، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم می کند.

* دیوارهای پوششی کناف

از دیوارهای پوششی کناف به منظور های زیر در ساختمان استفاده می شود:

_بازسازی سریع و کارآمد دیوارهای بنایی قدیمی

_پوشش دیوارهای بنایی جدید (نازک کاری)

_بهسازی حرارتی و صوتی ساختمان ها

انواع دیوارهای پوششی کناف عبارتند از: دیوار پوششی کناف بدون سازه، دیوار پوششی کناف با سازه

_دیوار پوششی کناف بدون سازه:

در این روش، یک لایه صفحه روکش دار گچی یا صفحه مرکب (صفحات گچی پوشش شده با لایه عایق) به وسیله چسب خمیری مخصوصی به نام پرلفیکس مستقیما به دیوار زمینه متصل می شوند.

_دیوار پوششی کناف با سازه:

در این روش، صفحات روکش دار گچی بر روی یک زیرسازی فلزی (متصل به دیوار زمینه یا مستقل از آن) پیچ می شوند. درزهای میان صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری می شود و بدین ترتیب سطحی یکپارچه و بدون درز حاصل می شود که دارای قابلیت رنگ آمیزی و اجرای کاغذ دیواری و کاشی می باشد.

*سقف های کاذب کناف

سقف های کاذب کناف در دو نوع “سقف های کاذب یکپارچه” و “سقف های کاذب مشبک” ساخته و در بازار ارائه می شوند.

_سقف های کاذب یکپارچه:

سقف های کاذب کناف، سقف های سبکی هستند که به واسطه تولید صنعتی دارای مشخصه های فنی خاصی از جمله: مقاوم در برابر زلزله می باشند و جایگزین بسیار مناسبی برای انواع سقف های کاذب غیر استاندارد می باشند. ساختار سقف های کاذب کناف شامل زیر سازی فولادی سبک (متصل به سقف اصلی) بوده که صفحات گچی بر روی آن ها نصب می شود. فضای خالی پشت سقف کاذب، امکان استفاده از انواع عایق های حرارتی و صوتی را فراهم می نماید و عبور و دسترسی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را امکان پذیر میکند. از مزیت های سیستم سقف های کاذب کناف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.انعطاف در ساخت و طراحی معماری

2.ساخت سقف های معلق تزیینی (دکوراتیو)

3.عدم نیاز به پیش بینی آویز (همانند سقف های کاذب با مصالح بنایی)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران