آموزش تخصصی ژیمناستیک در تهران – فرمانیه

در تهران ، تهران

معرفی آموزش تخصصی ژیمناستیک در تهران – فرمانیه

🔴 شهاب فتحی

🔹 شهاب فتحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تخصصی ژیمناستیک در تهران – فرمانیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شهاب فتحی :

✅ آموزش تخصصی ژیمناستیک

✅ زیر نظر مربی مجرب و عضو فدراسیون ژیمناستیک

✅ به صورت خصوصی نیمه خصوصی و عمومی

✅ در محدوده فرمانیه

و….

 

🔸 شماره تماس 09195374736

🔸آدرس تهران – فرمانیه

فواید ژیمناستیک برای کودکان چیست؟

1. هماهنگی و انعطاف پذیری

هماهنگی و انعطاف پذیری، دلیل اصلی این است که بسیاری از والدین به این رشته برای فرزندان خود علاقه مندند. بسیاری از اوقات، کودکان به عنوان یک ورزش تکمیلی در کنار رقص یا سایر ورزش ها در کلاس های ژیمناستیک شرکت می کنند. کسی که از کودکی آموزش ژیمناستیک دیده باشد، هماهنگی و انعطاف پذیری را در ادامه ی سال های تحصیلی، یا حتی بزرگسالی نیز حفظ می کند.

2. ساخت توانایی های اجتماعی و روحیه ورزشکاری

از آنجایی که ژیمناستیک یک ورزش انفرادی در یک محیط گروهی است، کودکان، رفتارهای ورزشکاری سالم را یاد می گیرند. ژیمناست ها به یکدیگر روحیه داده، در محیط سالم رقابت کرده، و می بینند که سایر ژیمناست ها نیز به سخت کوشی خودشان هستند. آنها اهداف مشابهی را دنبال کرده، همدیگر را تشویق می کنند، و این دستاوردها را با هم جشن می گیرند.

3. یادگیری الگوی صحیح حرکت کردن

یادگیری حرکت کردن از پایه، در خردسالانی که در کلاس های ژیمناستیک شرکت می کنند، تأثیر زیادی روی رشد آنها دارد. آنها نه تنها با الگوهای حرکتی آشنا شده و چابکی بالایی در آنها شکل می گیرد، بلکه آنها هنر حرکت های زیبا را می آموزند. این موارد در سنین بالاتر به خوبی خود را نشان می دهند، اما مهم تر از آن، داشتن بدنی سالم تر است. صاف و محکم ایستادن، حتی ممکن است در آینده ی شغلی آنها مؤثر باشد.

4. انضباط، گوش دادن و عزم راسخ

برای داشتن نظم در زندگی باید گوش دادن و اجرای دستورات را به خوبی یاد گرفت. این امر باعث می شود تمایل بیشتری به یادگیری، و عزم راسخی برای رسیدن به قله های ترقی داشته باشند. این دستاوردها را هم در ژیمناستیک، و هم در زندگی عادی به کمک این ورزش، بدست می آورید. ما به کودکان شما کمک می کنیم که در سنین بزرگسالی فردی سخت کوش، منظم و دارای رفتارهای مثبت شود.

5. اعتماد به نفس

ژیمناستیک، به کودکان در ساختن اعتماد به نفسی بالا کمک می کند. فارغ از اینکه کودک شما برای داشتن بدنی بهتر در کلاس شرکت کند، یا برای این که یک ژیمناست حرفه ای شود، ساعت های مداوم تمرین می کند. با این ورزش اعتماد به نفس بالایی در او شکل خواهد گرفت. دستاوردهای کوچک هفتگی و یا قهرمانی ها، برای کودکانی که حرفه ای ورزش را دنبال می کنند، اعتماد به نفس بالایی ایجاد می کند. مربی های ما، به خوبی به این موارد واقف بوده، و به آنها اهمیت می دهند.

6. هدف گذاری

هدف گذاری در زندگی روزانه بسیار مهم است. کلاس ژیمناستیک کودکان کمک می کند که هر فرد با مفهوم هدف گذاری بزرگ یا کوچک آشنا شده، و به طور مداوم در راستای آن تلاش کند. هدف گذاری و داشتن چشم انداز مناسب به آینده، به فرد در داشتن استرس و اضطراب کمتر کمک می کند.

تلاش برای رسیدن به اهداف جسمانی، تبدیل به تلاش به رسیدن به اهداف در زندگی مثل بهبود شرایط تحصیلی، شرکت موفق در فعالیت های متفرقه و تلاش سخت تر برای رسیدن به دانشگاه، و شغل مناسب، می شود.

7. قدرت بدنی

یکی از اصلی ترین فواید متفرقه ی ژیمناستیک، قدرت است. ممکن است هدف بسیاری از افراد از شرکت در کلاس های آموزش ژیمناستیک افزایش قدرت بدنی نباشد. این افراد زمانی که در طی کلاس ها و سطوح ژیمناستیک قدرت بیشتری در بدن خود احساس می کنند، شگفت زده می شوند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران