بهترین مرکز انجام خدمات گچبری گچ کاری دکور در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات گچبری گچ کاری دکور در سراسر تهران

🔴 محمد عباسی

🔹 محمد عباسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات گچبری گچ کاری دکور در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد عباسی :

✅ گچبری در انواع مدل های مختلف و دکوری

✅ گچکاری ساختمان در کمترین زمان

و…

 

🔸 شماره تماس  09192434348

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۵۲۴۴۵۸۸

🔸 آدرس  تهران – چهار راه سبلان خ بخت آزاد پ ۷۱۱

 

گچبری چیست ؟

گچبری یکی از هنرهای تزیینی برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان است که قدمتی بسیار طولانی دارد.گچ خصوصیاتی دارد که آن را یکی از مواد پر مصرف در معماری سنتی وحتی مدرن تبدیل کرده است.
این خصوصیات که شامل قابلیت زودگیری ،چسبندگی ،قابلیت حجیم شدن ،مقاومت در برابر آتش سوزی ،قیمت پایین و شکل پذیری راحت است ،باعث شده گچ غیر از مواد تزیئنی کاربرده های گسترده دیگری هم داشته باشد.
استفاده از گچ به عنوان ملات بین قطعات ،پوشش دیوار و ساخت تزئینات ساختمانی پیشینه چندین هزار ساله دارد.تا جایی که برای پوشش دیواره های داخلی اهرام مصر ،برخی تزئینات معبد ماه در یونان باستان و همچنین پوشش قوسی کانال ها در قسمتی از بناهای تخت جمشید که در دوره هخامنشی ساخته شده اند از گچ و مهارت های استادان گچبری استفاده شده است.
تزئینات گچبری سبک ها و مدل های مختلفی دارد که هر کدام مورد پسند گروه مختلفی از مردم است برخی از افراد گچبری های سنگین،پر نقش و نگار و رنگی را می پسندند،د رحالی که اشخاص دیگر ترجیح می دهند گچ رنگ سفید خود را داشته و با طرح هایی ساده و سبک اجرا شود.
همانطور که در تاریخ تمدن ها و اقوام گوناگون از گچبری و تزئینات گچی برای زیبا کردن معابد و خانه ها استفاده کرده اند،امروزه نیز استفاده از این هنر در بیشتر نقاط جهان طرفداران خود را حفظ کرده است.

انواع سبک گچبری

گچبری به دو سبک کلی تقسیم می شود
1-سنتی
2-مدرن
ای دو سبک دارای تعاریف و تفاوت هایی هستند که در ادامه شرح داده می شود
گچبری سنتی همان چیزی است که در خانه های قدیمی به یاد داریم،طرح هایی پر از جزئیات ظریف ،سقف های شلوغ واستفاده از رنگ.
سبک سنتی گچبری خصوصا در ایران معمولا تداعی کننده باغ ها و بهشت بوده است .به همین دلیل در طراحی های آن انواع گل ها و پرنده ها مشاهده می شده است .در این سبک گچبری رنگ هم جایگاه خاصی داشته است.شاید امروز برای شما عجیب به نظر برسد ،اما استفاده از رنگ هایی مانند طلایی ،قرمز ،سبز در گچبری های سنتی بسیار معمول بوده است.
گچبری سنتی در ایران خود دارای سبک های زیر مجموعه است که آنها را به اختصار معرفی می کنیم .البته باید توجه داشته باشید گچبری چه در ایران قدیم و چه درباقی نقاط جهان معمولا یک هنر اشرافی تلقی می شده است .یه همین دلیل اجرای آن فقط در خانه ثروتمندان دیده می شده است .اما به دلیل ارادات و احترام خاصی که افراد برای مکان های مذهبی قائل بوده اند بسیاری از نمونه های ممتاز گچبری سنتی در مسجدها و اماکن مذهبی دیگر هم به چشم می خورد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران