تولید کننده کفش های ورزشی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

تولید کننده کفش های ورزشی در تبریز

🔴 گروه تولید کفش محمودی

🔹 گروه تولید کفش محمودی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید انواع کفش های ورزشی در تبریز میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تولید کفش محمودی :

✅ بزرگترین تولید کننده کفش های ورزشی ‌ کتانی در سطح ایران

✅ چرم گاوی..چرم مصنوعی..طبی

و….

برای سفارش کالا لطفا به آیدی درج شده مراجعه کنید

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تبریز آبرسان مجتمع تجاری گلدیس طبقه دوم پلاک 75

معرفی تفاوت کفش ورزشی با کفش پیاده روی

آیا تفاوتی بین کفش دویدن و پیاده روی وجود دارد؟

پوشیدن کفش مناسب مهمترین اصل برای سالم نگه داشتن مفاصل و عضلات در هنگام دویدن، پیاده روی یا گردش در طبیعت است. ممکن است شما فکر کنید که خریدن یک جفت کفش خوب و گران قیمت به شما امکان انجام همه این کارها را می‌دهد، اما در واقع این مطلب صحیح نیست. بدن شما نسبت به انواع مختلف ورزش، بخصوص دویدن و پیاده‌روی، واکنش متفاوتی نشان می‌دهد زیرا شما در هر ورزش به گونه‌ی متفاوتی از پاهایتان استفاده می‌کنید.

اگر شما یک دونده هستید، ممکن است در هنگام دویدن ابتدا پاشنه پا و سپس سینه پای خود را روی زمین بگذارید. همچنین ممکن است ابتدا روی سینه پای خود فرود بیایید و سپس با فشار دادن به جلو حرکت کنید. این مورد خیلی به سبک دویدن و راحتی شما بستگی دارد. در دویدن فشار و ضربات وارد شده به پا بیشتر است و هر بار که پای شما پایین می آید، بدن ضربه‌ای حدود سه برابر وزن شما را جذب می‌کند.

برخلاف دویدن، همه کسانی که پیاده‌روی می‌کنند بسیار مشابه هم راه می‌روند، ابتدا پاشنه پا سپس سینه پا و در آخر انگشتان را روی زمین قرار می‌دهند. در این حالت ضربه ای که به بدن وارد می‌شود کمتر بوده و بدن ضربه‌ای معادل یک ونیم برابر وزن را دریافت می‌کند. همچنین در پیاده‌روی توزیع وزن بهتر بوده و در هر قدم و هر پا فشار نسبتاً برابری وارد می‌شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران