پیمانکاری اجرای انواع فنداسیون در سراسر تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی پیمانکاری اجرای انواع فنداسیون در سراسر تهران و حومه

🔴 محسن جهانی

🔹 محسن جهانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری اجرای انواع فنداسیون در سراسر تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محسن جهانی :

✅ پیمانکاری اجرای فنداسیون سقف فلزی بتونی استخربامصالح واجرت

✅ بابهترین کیفیت وابزارها

✅ منطقه کاری تهران وهمه شهراهای آن

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران

 

نکات اجرایی بتن ریزی فونداسیون

بتن ریزی فونداسیون را مسلما نمی‌توان اولین مرحله اجرای اسکلت سازه دانست ولی قطعا مهم‌ترین مرحله ساخت اسکلت ساختمان است که در روند آن باید نهایت دقت و وسواس را به خرج داد. در این مقاله به موضوعاتی همچون مراحل اجرای فونداسیون، عیار بتن آن، نکاتی درباره روند اجرای آن و قوانین مربوط به بتن ریزی فونداسیون می‌پردازیم. در ادامه با کارگشا همراه باشید.

مراحل اجرای فونداسیون سازه با اسکلت بتنی

یک مرحله مشترک در اجرای فونداسیون چه برای سازه بتنی و چه برای سازه فلزی، عملیات گودبرداری، خاکریزی، به طور کلی مسطح کردن زمین سپس اجرای بتن مگر روی آن است.

سپس در مرحله بعد با استفاده از ریسمان، اسپری و دوربین محدوده قالب گیری مشخص می‌شود. در صورتی که در نقشه‌های سازه‌ای، درز انقطاع در پشت پی نیز پیش بینی شده است در هنگام تعیین مکان نوارهای پی روی زمین، این درز نیز باید در نظر گرفته شود.

در مرحله بعد، قالب گیری با استفاده از قالب‌های پلاستیکی و اجرای داربست‌های چوبی یا فلزی برای محکم کردن قالب‌ها انجام می‌شود. اگر از قالب آجری استفاده می‌شود بهتر است آجرها با پلاستیک پوشانده شوند تا با بتن چسبندگی پیدا نکنند و در مرحله بعد به راحتی از بتن جدا شوند.

در این مرحله با استفاده از فوم، محلی برای عبور لوله‌های آب و فاضلاب یا داک در اندازه مورد نظر، مشخص می‌شود. علت استفاده از فوم به این دلیل است که بتن در آن نفوذ نمی‌کند و پس از بتن ریزی به راحتی تخریب می‌شود.

پس از اجرای قالب‌ها، آرماتور بندی شروع می‌شود. اجرای این مرحله به این صورت است که با استفاده از میلگرد یک شبکه مستحکم درون قالب ها ساخته می‌شود. در هنگام آرماتوربندی باید سعی شود محل قطع آرماتورهای طولی در یک نقطه نباشد تا نقطه ضعفی در یک محل ایجاد نشود.

اجرای چاله آسانسور و آرماتور انتظار پله‌ها باید قبل بتن ریزی انجام شود و از شرکت اجرای آسانسور باید دعوت شود تا اندازه‌های لازم را در رابطه با ابعاد آسانسور مورد استفاده تایید کند.

پیش از بتن ریزی نیز باید پیمانکار یا مالک باید هماهنگی لازم را با شهرداری جهت بازدید کارشناسان انجام دهد.

بتن لازم برای اجرای فونداسیون معمولا به صورت آماده تهیه می‌شود. زمان بارگیری بتن توسط میکسر تا رسیدن آن به محل و تخلیه آن نباید بیش از 60 دقیقه باشد.

برای شروع بتن ریزی ابتدا یک شیره سیمان وارد پمپ می‌کنند که نباید در قالب‌ها ریخته شود. پیش از روند بتن ریزی باید بستر مرطوب باشد تا آب سیمان را جذب نکند. لازم به یادآوری است که میزان رطوبت نباید زیاد باشد و نباید کم باشد.

در طی روند بتن ریزی فونداسیون درهر 30 سانتیمتر بتن ریزی باید ویبراتور را به کار بست، همگن‌ترین بتن به دست بیاید و در نهایت سازه‌ای مستحکم ساخته شود.

باید در تخمین میزان بتن بیشترین دقت صورت گیرید تا حتی الامکان از ایجاد درز سرد اختیاری پیشگیری شود و سازه مستحکم‌تر و بدون نقاط ضعف باشد.

در جاهایی که درز سرد اجباری ایجاد می‌شود بهتر است با استفاده از رابیتس استحکام دو طرف درز تضمین شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران