نمایندگی فروش اینترنت های آسیاتک ، فن آوا ، مخابرات ، پیشگامان و فروش انواع مودم در یزد

در یزد ، یزد

معرفی نمایندگی فروش اینترنت های آسیاتک ، فن آوا ، مخابرات ، پیشگامان و فروش انواع مودم در یزد

🔴 مجموعه نت پلاس

🔹 مجموعه نت پلاس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نمایندگی فروش اینترنت های آسیاتک ، فن آوا ، مخابرات ، پیشگامان و فروش انواع مودم در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نت پلاس :

✅ نمایندگی فروش و پشتیبانی اینترنت های آسیاتک,فن آوا, پیشگامان,مخابرات و انواع مودم در استان یزد بهترین خدمات را به شما عرضه خواهیم کرد.

✅ ارسال رایگان به سراسر کشور

و…

 

🔸 با مدیریت  علی فلاح تفتی

🔸 شماره تماس  09901779146

🔸 آدرس تفت، شهرک قدس نبش میدان شورا بیمه کشاورزی فرازمان -نت پلاس

🔸 آدرس یزد-بلوار پاسداران -خیابان ایثار جنوبی

مزیت استفاده از اینترنت پر سرعت چیست ؟

دسترسی سریع
دسترسی با سرعت بالای اینترنت ADSL به شما امکان می‌دهد که به‌راحتی در فضای وب جستجو کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف کنید. این دسترسی سریع درزمانی که مشغول انجام پرداخت‌های اینترنتی هستید و یا می‌خواهید یک آزمون آنلاین بدهید، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. زیرا در این زمان‌ها شما مدت محدودی برای وارد کردن اطلاعات در اختیار دارید. ازآنجاکه اینترنت پرسرعت ADSL یک سرویس با پهنای باند زیاد است، انتقال داده در آن با سرعت و ظرفیت بیشتری نسبت به ISDN و مودم‌های آنالوگ انجام می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از ADSL فایل‌های با حجم زیاد را به‌راحتی دانلود کرده و از تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و بازی کامپیوتری به‌صورت آنلاین لذت ببرید.

قیمت معقول و منطقی
یکی از مواردی که باعث شده افراد زیادی به استفاده از خدمات اینترنت ADSL روی بیاورند، دسترسی به اینترنت با قیمتی بسیار ارزان است. هزینه خدمات اینترنت ADSL اگر از شرکتی غیر از مخابرات دریافت شده باشد، بر روی قبض تلفن شما محاسبه نخواهد شد. همچنین بسته‌های مختلف با حجم‌های متنوع اینترنت ADSL به شما این امکان را می‌دهند تا با توجه به نیاز خود و میزان مصرفتان به‌صرفه‌ترین بسته را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید با دریافت اینترنت مخابرات ADSL به‌صورت ماهیانه هزینه ثابتی را برای استفاده از این سرویس پرسرعت اینترنت استفاده کنید.

بدون نیاز به شماره‌گیری
اینترنت پرسرعت ADSL در ابتدای ورود خود به دنیای اینترنت به‌عنوان یک اتصال همیشه روشن شناخته می‌شد. به این معنا که برای استفاده از آن نیاز به فرایند شماره‌گیری نیست. اطلاعات بدون هیچ وقفه‌ای در دسترس خواهند بود. درنتیجه می‌توانید در حراج‌های آنلاین به‌سرعت برای خرید بهترین گزینه‌ها اقدام کنید و به انجام فعالیت‌های آنلاین حساس به زمان بپردازید.

استفاده از اینترنت و تلفن به‌صورت هم‌زمان
یکی از اصلی‌ترین مزایای اینترنت پرسرعت ADSL امکان استفاده از خط تلفن در حین استفاده از اینترنت است. به‌این‌ترتیب درزمانی که به مدت طولانی نیاز به استفاده از اینترنت دارید، دیگر نیست که از بابت از دست دادن تماس‌های ضروری نگران باشید. به‌این‌ترتیب می‌توانید خدمات مشابه ISDN را با سرعت بیشتری دریافت کنید.

عدم نیاز به زیرساخت‌های جدید
برای نصب اینترنت پرسرعت ADSL و استفاده از آن نیازی به برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های جدید نیست. زیرا اینترنت ADSL از زیرساخت‌های موجود که همان شبکه اصلی تلفن است استفاده می‌کند. به‌این‌ترتیب نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ندارد.

پهنای باند زیاد
اینترنت ADSL دارای پهنای باند زیادی است. این فناوری بر پایه سیم‌های مسی موجود در خطوط تلفن پایه‌گذاری شده است. اما پهنای باند زیاد آن باعث می‌شود که داده‌های دیجیتال با نرخ بالا ارائه شده و درنتیجه سرعت انتقال فایل‌ها افزایش پیدا کند. اینترنت پرسرعت ADSL از طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها استفاده می‌کند. درنتیجه می‌تواند پهنای باند موردنیاز برای دریافت انواع خدمات صوتی با کیفیت بالا را فراهم کند. همچنین وبگردی و جستجو در اینترنت با استفاده از این اتصال بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران