بهترین مرکز اجرای دکوراسیون داخلی در نجف آباد

در اصفهان ، نجف آباد

معرفی بهترین مرکز اجرای دکوراسیون داخلی در نجف آباد

🔴 سهیل افشاری

🔹 سهیل افشاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی در نجف آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سهیل افشاری :

✅ اجرای دکوراسیون داخلی صفر تا صد بازسازی

✅ کناف .نقاشی .کابینت کمد دیواری. نورپردازی. کاغذ .pvc و..

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

عناصر مهم در دکوراسیون داخلی چیست؟

فضا
فضا یکی از مهم ترین عناصر طراحی داخلی است. فضا، به عنوان پایه و شالوده ای که در آن، کل نقشه طراحی داخلی ساخته می شود، عمل می کند. از این رو ضروری است که طراح به طور کامل به فضای موجود، ابعاد و کاربرد پذیری آن آگاه باشد.

فضا به دو نوع تقسیم می شود: فضای دو بُعدی که کف را در بر می گیرد (شامل طول و عرض) و فضای سه بُعدی که فضای زندگی را می سازد (شامل طول، عرض و ارتفاع). فضایی که اساساً توسط اقلام دکوری و اسباب و اثاثیه پر شده است، فضای مثبت می نامیم و یک فضای خالی، به عنوان فضای منفی شناخته می شود. بین فضای مثبت و منفی باید یک تعادل برقرار شود. و اینکه هریک از کمبود یا ازدحام در اقلام دکوری یا اسباب و وسایل، بر این تعادل تأثیر می گذارد.

خط
خطوط باعث زایش فرم ها و شکل ها هستند و مسئول ایجاد حس هماهنگی، کنتراست و وحدت (3 مورد از 7 اصل طراحی داخلی) در یک فضای زندگی می باشند. آنها شکل ها را تعریف می کنند و به عنوان راهنماهای بصری فضای داخلی عمل می کنند. خطوط به طور گسترده ای به سه نوع طبقه بندی می شوند: افقی، عمودی و پویا.

در حالی که خطوط افقی ساختارهایی همچون میزها، صندلی ها و تخت ها را می آرایند، خطوط عمودی را می توان بر روی پنجره ها، درگاه ها و کمد لباس پیدا کرد. درحالی که خطوط افقی، حس ایمن و بی خطر را به فضا می دهند، خطوط عمودی ماهیّت آزاد و گسترده را همراه با هیجان القاء می نمایند. خطوط داینامیک یا زاویه دار که حرکتی جهت دار داشته و ایجاد عمق می کنند، نمایش را به فضا اضافه می کنند، که می توان آنها را بر روی سازه هایی مانند پله ها دید. یک طراح داخلی باید بداند چگونه از این خطوط برای تعریف فرم ها- به عنوان یکی دیگر از عناصر مهم طراحی داخلی- استفاده کند.

فرم
فرم ها در اصل، معنی و مفهوم شکل ها هستند؛ طرح کلی از یک شیء سه بعدی در فضا. فرم ها را می توان با ترکیب دو یا چند شکل ایجاد کرد و با کمک عناصر دیگری مانند بافت، طرح ها و نقشها و رنگ ها، بر روی آنها تأکید کرد. یک فرم تراشیده و خوش ساخت، هارمونی را به وجود می آورد و فرم های افزوده، تعادل را به فضا اضافه می کنند. دو نوع فرم وجود دارد: هندسی ( ساخته دست بشر) و طبیعی ( ساخته دست طبیعت). همچنین فرم ها به دو دسته باز و بسته، تقسیم می شوند. فرم های باز، آنهایی هستند که قابل رؤیت هستند و فرم های بسته، آنهایی هستند که توسط یک سری از سطوح، محصور شده اند. در نهایت، درک درست و قوی از عناصری که در بالا ذکر شد همچون فضا و خط، مورد نیاز خواهد بود، تا به یک فرم ایده­آل بتوان دست یافت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران