مرکز فروش و خط تولید ماشین آلات فنس چمنی در ارومیه و سراسر کشور

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی مرکز فروش و خط تولید ماشین آلات فنس چمنی در ارومیه و سراسر کشور

🔴 اروم چمن

🔹 اروم چمن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و خط تولید ماشین آلات فنس چمنی در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 فنس چمنی تلفیقی از فنس فلزی ساخته شده از مفتول و الیاف برگ مانند و سبز رنگ است ، چمن های این محصول از جنس پی وی سی می باشد که در کشور ترکیه تهیه شده است و تولید کننده الیاف آن را به مدت ۱۰ سال ضمانت می نماید ، رنگ چمن ها تغییر نمی کند و در سرما نیز پوسیده نمی شود و الیاف آن را شرکت خارجی ضمانت رنگ و ماندگاری می نماید ، فنس چمنی علاوه بر جداسازی فضاها و زیبایی ظاهری از دیده شدن سمت دیگر فنس جلوگیری می‌کند.

🔴 ویژگی های فنس چمنی :

✅ بدون نیاز به نگهداری

✅ ضد حریق

✅ ضد حشره

✅ ضد آب و قابل شستشو

✅ مقاوم در برابر نور خورشید

✅ ارتفاع از نیم متر تا دو متر

و…

🔴 کاربردهای فنس چمنی :

✅ فنس چمنی برای دور باغ ها ، ویلاها و حیاط

✅ ایجاد حصار و مانع دید برای روف گاردن ، تراس ، باغ ، رستوران و استخر

✅ پارتیشن بندی و جداسازی

✅ استفاده در فضاهای ورزشی و استخر

✅ برای تفکیک زمین ها و محوطه سازی باغ هایی که اجازه دیوار کشی ندارند‌.

✅ تزیین نمای دیوار

و…

 

🔸 شماره تماس  09144472039

🔸 آدرس  ارومیه ، شهرک صنعتی ، فاز ۲ ، خیابان ۲۳ ، پلاک ۱۵ ، گروه صنعتی نبی یار

 

مزایای استفاده از فنس چمنی چیست؟

· ماندگاری بالا

اگر کیفیت فنس چمنی خریداری شده استاندارد و بالا باشد، مطمئنا این محصول برای سالیان متمادی زیبایی و جذابیت را برای محیط زندگی شما فراهم میکند.

· تامین امنیت مناطق محصور شده

استفاده از فنس چمنی میتواند باعث ایجاد فضای خصوصی زیبایی برای محیط زندگی یا محل کار شما شود. فنس چمنی مقرون به صرفه ترین راه برای جداسازی فضای محل زندگی در مقایسه با دیوارکشی آجری است.

· دوستدار محیط زیست

همانطور که می دانیم مزیت اصلی چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی، عدم نیاز به آبیاری است که هم در مصرف آب صرفه جویی میشود و هم مبلغ پرداختی قبوض شما هم کاهش می یابد.

· مقرون به صرفه

یکی از مهم ترین فاکتور های خرید فنس چمنی، مقرون به صرفه بودن آن است که دیگر مشکلات و هزینه های نگهداری چمن طبیعی را ندارد.

· نصب آسان

یکی دیگر از مزایا استفاده از فنس چمنی بجای دیوارکشی، نصب آسان و حمل و نقل راحت تر آن است.

کاربرد های فنس چمنی
· استفاده از فنس چمنی در خانه

با استفاده از فنس چمنی میتوانید علاوه بر تامین امنیت حیاط خانه، آن را به زیبایی تزئین کنید. استفاده از چمن مصنوعی در تراس و بالکن نیز در کنار فنس چمنی، جذابیت بالایی به محیط میدهد.

· مناطق تجاری و تبلیغاتی

یکی از مهم ترین کاربرد های فنس چمنی، استفاده از آن در محیط های تجاری و اداری است. از آنجا که فنس چمنی نیاز چندانی به مراقبت ندارد، ایده استفاده از آن به عنوان تزئینی برای محیط کار رواج دارد.

· پارک ها و باغ ها

شاید دیده باشید که محیط بازی کودکان در پارک ها با حصاری جدا میشود تا از گم شدن کودک جلوگیری کنند. طراحی محیط بازی کودکان درر پارک ها با استفاده از فنس چمنی ایده ایست که با فضاسازی زیبا، امنیت را هم برای کودکان تامین میکند.

· زمین های ورزشی

فنس های چمنی به عنوان یک اقدام تزئینی برای زمین های فوتبال، بسکتبال، دو و میدانی و دیگر زمینه های ورزشی بسیار کارآمد خواهند بود. نصب فنس چمنی اطراف هر ورزشگاه باعث جذابیت بیشتر و چشم نواز شدن آنجا خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران