کاور مبل ژلاتینی و پارچه ای ماهان در پاکدشت، قرچک و ورامین

در تهران ، پاکدشت

کاور مبل ژلاتینی و پارچه ای ماهان در پاکدشت، قرچک و ورامین

🔴 کاور مبل ژلاتینی و پارچه ای ماهان

🔹 کاور مبل ژلاتینی و پارچه ای ماهان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دوخت و فروش کاور مبل ژلاتینی و پارچه ای در پاکدشت، قرچک و ورامین و پیشوا می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کاور مبل ژلاتینی و پارچه ای ماهان :

✅ استفاده از مرغوب ترین طلق های کریستال( اف آی تی) و پارچه های رنگ ثابت طرح ترک

✅ الگو گیری در محل و تحویل فوری در محل

✅ کاور انواع مبلمان استیل، کلاسیک، راحتی، نهارخوری

و….

 

🔸 شماره تماس 09024613633

🔸 شماره تماس 09193905061

🔸آدرس پاکدشت، قرچک و ورامین و پیشوا

کاور مبل ژلاتینی چیست

کاور مبل ژلاتینی طلق های نرم و شفاف یا به اصطلاح شیشه ای از جنس pvc میباشند که طبق شکل مبل و صندلی شما پس از الگوبرداری برش خورده و دور تا دور آن نواردوزی میشود. شما با بهره گیری از پیراهن یا کاور مبل ژلاتینی (طلقی یا ژله ای) ضمن داشتن تمیزی و محافظت ازمبل، نمای زیبای مبلمانتان را هم دارید و نه تنها با کشیدن کاور ژلاتینی از زیبایی آن کاسته نمیشود بلکه دو عمده نیزمی گردد.
مزایای روکش مبل ژله ای
محافظ عالی

مطمئنا مبلمان از جمله بزرگ‌ترین قطعات دکوراسیون خانه است که معمولا هزینه‌ی بالایی برای خرید آن پرداخت می‌شود. محافظت و نگهداری از مبلمان می‌تواند در افزایش طول عمر و دوام مبل تاثیر بسزایی داشته باشد. رومبلی، همانطور که از نامش نیز مشخص است، به عنوان لایه‎ی محافظتی بر روی قطعات مختلف مبلمان قرار می‌گیرد و از آن‌ها محافظت می‌کند.
ضدخش

همانطور که گفتیم روکش مبل ژله‌ ای از جنس پلیمر pvc است و خاصیت این پلاستیک این است که ضدخش بوده و مقامت بالایی دارد. معمولا لبه‌ها و پایه‌های چوبی مبل همیشه در معرض خط و خش قرار دارند. روکش ژله‌ای از آسیب دیدن طرح چوب مبل‌تان جلوگیری می‌کند و به این ترتیب طول عمر مبل را بالا می‌برد.

بی‌خطر

پلاستیک تهیه شده از پلمیر pvc کاملا غیر سمی است و ضرری برای سلامت افراد ندارد. معمولا از این پلاستیک در لباس‎های کودکان نیز استفاده می‎شود که همین تضمینی برای بی‌خطر بودن آن است.
حفظ ارزش مبل

روکش مبل ژله ای ارزش مبل را حفظ می‌کند و باعث می‎شود کمترین آسیب به مبل شما وارد شود.

طراحی جدید

برخلاف رومبلی‌های پارچه‎ای که اکثرا مادربزرگ‎هایمان از آن‎ها استفاده می‌کردند، روکش‎های ژله‌ای تقریبا شفاف و نامرئی هستند و طرح و نقش مبلمان شما را مخفی نمی‌کنند. شما به کمک آن‌ها می‌توانید طراحی زیبای مبلمان خود را به نمایش بگذارید و از آن لذت ببرید.

سهولت در تمیز کردن

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کاور ژله‎ای هیچ گونه ماده‌ای را از خود عبور نمی‌کند و در صورت کثیفی شما می‌توانید فقط با کمک دستمال نمدار سطح آن را تمیز کنید.

ضدآلرژی

واقعیت این است که مبلمان مخصوصا نوع پارچه‎ای آن، اکثرا گردوغبار و انواع آلرژن‌ها مثل شوره سر یا موی حیوانات خانگی را در خود متراکم می‌کند. همه‎ی کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند، معمولا به دنبال راه‌هایی برای دفع مو و شوره سر حیوانات از مبلمان خود بوده و همیشه با این موضوع درگیر هستند. روکش مبلمان ژله‌ای برای این منظور فوق‌العاده ایده‌آل است و شما خیلی راحت می‌توانید هر گونه آلرژن را از سطح مبل پاک کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران