مرکز ساخت و فروش درب باغ در کرج و سراسر کشور

در البرز ، کرج

معرفی مرکز ساخت و فروش درب باغ در کرج و سراسر کشور

🔴 گروه تولیدی درب های پیش ساخته هگمتانه

🔹 گروه تولیدی درب های پیش ساخته هگمتانه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش درب باغ در کرج و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تولیدی درب های پیش ساخته هگمتانه :

✅ سازنده بهترین وباکیفیت ترین درب های پیش ساخته کشور

✅ ارسال ب تمام نقاط ایران

و…

آماده سفارش شماهستیم

 

🔸 با مدیریت  آقای مقیمی

🔸 شماره تماس  09197951498

🔸 آدرس  کرج – کماشهر

ویژگی های درب باغ و حیاط چیست؟

جنس و کیفیت
جنس را می توان یکی از مواردی دانست که باید حتما به آن توجه داشته باشید. درب های حیاط را می توانید در انواع جنس های مختلف مشاهده نمایید که هر یک از این جنس ها برای کاربرد های مختلفی در نظر گرفته شده اند.

درب حیاط چوبی یکی از درب هایی است که می توانید به عنوان درب برای حیاط استفاده نمایید که معمولا این درب ها از چوب ترمود ساخته می شوند چرا که مقاومت این چوب ها نسبت به سایر چوب ها بیشتر خواهد بود. برخی دیگر از این درب ها به صورت تلفیقی از دو جنس چوب و فلز ساخته شده اند که این درب ها به عنوان درب مدرن حیاط شناخته می شود. برخی دیگر از مدل های درب از جنس فلز می باشد که این درب ها معمولا تشکیل شده از شیشه و فلز خواهند بود و ظرافت در آنها به سادگی مشهود می باشد.

ساخت و طراحی
یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید را می توان طراحی دانست که حتما باید طراحی درب به گونه ای بوده باشد که در عین زیبایی ایمنی کامل داشته باشد. طرح های که بر روی درب حیاط می توانید پیاده نمایید به انواع مختلف دسته بندی می شوند که هر یک از طرح ها برای نوع خاصی از درب ها مناسب خواهد بود و به همین دلیل در انتخاب طرح درب باید به موارد مختلفی دقت نمایید. یکی از مهمترین موارد را می توان رنگ درب دانست که به همین منظور می توانید از چند رنگ استفاده نمایید.

ساخت درب باید به گونه ای باشد که تمامی اندازه ها به صورت کامل رعایت شده و درب بدون هیچگونه مشکلی در محل خود قرار گیرد. صنایع فلزی آهن فراز درب های حیاط و سایر محصولات خود را از بهترین مواد اولیه می سازد و همین مورد سبب شده که محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کند. درب هایی که توسط ما ساخته می شود تمامی موارد استاندارد را داشته و هیچ ایرادی بر کار آنها وارد نخواهد بود.

تقسیم بندی درب فلزی براساس نوع کاربری
درب ورودی آپارتمان
درب ساختمان ویلایی
درب ورودی ساختمان پارکینگ
درب ورودی باغ و ویلا
درب ورودی ساختمان اداری

قیمت و خرید
یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید را می توان قیمت دانست که در این رابطه می توان گفت: قیمت درب حیاط به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین موارد می توان به اندازه درب اشاره نمود به طوری که با افزایش اندازه طبیعتا وزن درب نیز افزایش خواهد یافت و در نتیجه همین امر سبب افزایش قیمت درب خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران