فروش عمده گل شمشاد و پالم و یاس هلندی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروش عمده گل شمشاد و پالم و یاس هلندی در تهران

🔴 هادی قنبری

🔹 هادی قنبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش عمده گل شمشاد و پالم و یاس هلندی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هادی قنبری :

✅ فروش گل

✅ طراحی و اجرا محوطه باغچه و ویلا و تالارها

و….

 

🔸 شماره تماس 09120969502

🔸آدرس تهران

رعایت کردن چه فاکتورهایی باعث می شود تا روند طراحی باغچه اصولی و به شکل مناسب طی شود؟

گیاهان انتخابی باید با ظاهر کلی باغچه و ساخت ابتدایی آن مطابقت و هماهنگی داشته باشد: رعایت نظم در انتخاب گیاهانی که قصد کاشتن آن ها در باغچه منزل خود را دارید، از این جهت حائز اهمیت است که بی نظمی و عدم‌ سازگاری در انتخاب گیاهان چیدمان باغچه های کوچک را دچار چالش و اغتشاش می کند و ظاهر ملایم و همگون آن ها را از بین می برد. علاوه بر هماهنگی گیاهان با یکدیگر، هماهنگی آن ها با رنگ و طرح کفپوش و حاشیه های باغچه نیز مهم است و لازم است نسبت به آن توجه کافی داشته باشید.

جدا سازی فضاها و قسمت های لازم از یکدیگر: بهتر است با تفکیک محیط های گوناگون، علاوه بر استفاده از پوشش های گیاهی بیشتر و وسیع جلوه دادن باغچه، قسمت های سنگی و سخت را به واسطه گیاهان لطیف بپوشانید و باغچه را به محیطی ملایم و چشم نواز تبدیل کنید.

استفاده از سنگفرش مناسب و فضای پلکانی: در طراحی باغچه های کوچک حتی الامکان از طراحی پلکانی بهره بگیرید تا بتوانید فضا را فراخ تر و بزرگتر نشان دهید؛ رنگ سنگفرش ها و طرحی که در آن ها به کار گرفته شده نیز ضریب وسیع نمایی محیط را تا حد قابل اعتنایی افزایش خواهد داد. بهتر است رنگ و طرح کفپوش یا سنگ فرش باغچه را تا جایی که ممکن است با رنگ حاشیه های باغچه و دیوارها مطابقت دهید تا فضایی منسجم و یکپارچه به وجود آماده و از پریشانی و به هم ریختگی های ظاهری کاسته شود.

به سنگ های مختلف و استفاده از آن ها برای طراحی باغچه توجه کنید (طراحی باغچه با سنگ): در دور چینی ها و طراحی مسیر ورودی باغچه، بهره گیری از اجتماع سنگ های ریز و درشت رودخانه ای تاثیر بسزایی دارد. این مسیرهای سنگی که امروزه رد پای آن ها در طراحی باغچه به سبک مدرن به فراوانی دیده می شود، بهترین گزینه برای نزدیک کردن و پیوند دادن فضای باغچه با طبیعت است و در القای این احساس موثر واقع می شود. در واقع قدم زدن روی سنگ های زینتی و کوچک و بزرگی که گاها ردی از گیاهان روینده بر روی آن ها دیده می شود، حسی جذاب و آرامبخش را منتقل می کند.

سنگ هایی که برای طراحی باغچه از آن ها بهره گرفته می شود در ابعاد، رنگ و شکل های مختلف موجود هستند و وجود تفاوت های ظاهری در آن ها، اجتماع این سنگ ها در کنار یکدیگر را با زیبایی هر چه تمام تر می نمایاند. در صورتی که برای استفاده از این سنگ ها در حاشیه باغچه ها یا دور حوضچه و آبنما و یا حتی در قسمت ورودی، متمایل هستید؛ می توانید سنگ ها را به شیوه معمولی در کنار هم روی خاک یا سنگفرش قرار داده و به نحوه قرار گیری آن ها در کنار هم نظم و ترتیب ببخشید یا اینکه این سنگ ها را به واسطه ملاتی از سیمان روی زمین محکم و استوار قرار دهید و از عدم حرکت و جدا شدن آن ها اطمینان حاصل کنید.

طراحی باغچه با کاکتوس را جزء دستور کار خود قرار دهید : ویژگی های منحصر به فرد کاکتوس، این گیاه را به گیاه مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل کرده است و واقعیت امر اینجاست که استفاده از کاکتوس در طراحی باغچه، می تواند یک ابزار کلیدی و مناسب تلقی شود. بهره گیری از کاکتوس ها بر خلاف ظاهر خاردار و خشنی که دارند، به تلطیف فضا و ملایم جلوه دادن آن کمک شایانی خواهد کرد. اگر کاکتوس یا جمع کاکتوس های گلدانی یا باغچه ای خود را در کنار دیواری طراحی شده و خوش رنگ و نقش قرار دهید و از طرح های دیوار به عنوان زمینه ای مناسب برای کاکتوس بهره بگیرید، زیبایی آن چند برابر خواهد شد.ّ

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران