مخمل پاشی و کروم قطعات ماشین در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مخمل پاشی و کروم قطعات ماشین در مشهد

🔴 مهران تحققی

🔹 مهران تحققی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مخمل پاشی و کروم قطعات ماشین در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهران تحققی :

✅ مخمل پاشی انواع قطعات خودرو .بغل درب داشبورد

✅ نمد سقف .بغل پایه ها . و بدنه خودرو با مخمل ترک و ضمانت کالا

✅ پوششی مناسب جهت رفع ترک و شکستگی

✅ تنوع رنگ

و….

 

🔸 شماره تماس 09153050328

🔸آدرس مشهد

روکش مخمل چیست؟

روکش مخمل را باید یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین روکش های چند سال اخیر بدانیم به طوریکه حتی در سال 2012 و در نمایشگاه SEMA توانست جایزه یکی از 10 خلاقیت جالب را بدست آورد.
این روکش مخمل در حقیقت به صورت خود چسب است و برای چسباندن آن به خودرو احتیاج به چسب نیست. البته تنها کاربرد آن استفاده بر روی سطح خارجی خودرو نیست و می توان از آن در داخل کابین نیز استفاده کرد و قسمت هایی از آن را به روکش مخمل مزین کرد.

درست است که چسباندن این روکش ممکن است به نظر ساده بیاید ولی این کار اصلاً ساده نیست و اجازه دهید افراد مجرب چنین امری را انجام دهند.

روکش مخمل چقدر عمر می کند؟

البته این یک موضوع نسبی است و قطعاً به شرایط نگهداری شما باز می گردد. اما اگر در شرایط عادی و استفاده روزمره و زیر نور آفتاب از چنین روکشی استفاده کنید، حدود 3 سال برای شما عمر خواهد کرد.

شرایط نگهداری چگونه است؟

یکی از سوالات مرسومی که در مورد چنین خودروهایی پرسیده می شود، شستشوی آن است. در مورد خودرویی با روکش مخمل باید گفت که هیچ مشکلی برای رفتن به کارواش های عادی وجود ندارد و می توانید با همان فشار آب این خودرو را تمیز کنید. اما دو نکته وجود دارد. یکی اینکه نباید از واکس استفاده کنید که اصلاً استفاده از واکس روی چنین روکشی از پایه بی معنی است! و دیگر این که بعد از شستشو لازم به خشک کردن وجود ندارد و خود به خود خشک خواهد شد.

می توان این روکش را برداشت؟

این روکش تنها یک لایه روی بدنه شما است و در حقیقت به غیر از جذابیت ظاهری، یک نوع محافظ برای بدنه نیز محسوب می شود. حال اگر قصد داشتید این روکش را بردارید، و یا برای هر دلیلی دیگر علاقه ای به داشتن این روکش روی خودرو خود نبودید، می توانید این روکش را از خودرو به راحتی بردارید و دوباره خودرو را به حالت اولیه بازگردانید. اما توصیه می شود این کار را خودتان انجام ندهید و اگرچه این کار ساده به نظر می رسد ولی اجازه دهید یک متخصص این روکش را از روی خودروی شما بردارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران