فروش داروی رفع شپش در گنبد کاووس – گلستان

در گلستان ، گنبدکاووس

معرفی مرکز فروش داروی رفع شپش در گنبد کاووس – گلستان

🔴 فاطمه گران

🔹 فاطمه گران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش داروی رفع شپش در گنبد کاووس – گلستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه گران :

✅ رفع قطعی شپش فقط دریک جلسه

✅ بدون نیاز ب پاکسازی لباس و منزل

✅ با مواد صدردصدگیاهی

✅ بدون عوارض

و…

 

🔸 شماره تماس  09115123955

🔸 آدرس  استان گلستان.شهرستان گنبد کاووس

شپش سر چیست؟

شپش‌ها حشرات کوچکی هستند که از خون پوست سر انسان تغذیه می‌کنند. آلودگی به شپش اغلب در کودکان دیده می‌شود و معمولا ناشی از انتقال مستقیم شپش از موی فرد آلوده به موی فرد دیگر است. شپش نشانه‌ای از عدم رعایت بهداشت شخصی یا محیط زندگی ناسالم و آلوده نیست. شپش سر باعث انتقال بیماری‌های عفونی باکتریایی یا ویروسی نمی‌شود. داروهای زیادی برای درمان شپش سر در دسترس هستند اما نکته‌ی مهم، پیروی دقیق و پایبندی به دستورالعمل‌ها برای رهایی مو و پوست سر از شپش و تخم آن است. تعدادی از داروهای خانگی برای درمان آلودگی‌های شپش مو استفاده می‌شوند، اما شواهد بالینی برای اثربخشی آن‌ها وجود ندارد.

شپش سر نشانه‌ای از عدم رعایت بهداشت شخصی یا محیط زندگی ناسالم و آلوده نیست. شپش باعث انتقال بیماری‌های عفونی باکتریایی یا ویروسی نمی‌شود.

چرخه‌ی زندگی شپش
پس از هشت یا نه روز، تخم شپش باز می‌شود. آن چه که ظاهر می‌شود شپش نابالغی است که پوره یا شفیره نامیده می‌شود. این پوره پس از نه تا دوازده روز تبدیل به شپش بالغ می‌شود و این شپش بالغ به مدت سه تا چهار هفته زندگی می‌کند.

انتقال شپش سر
شپش می‌خزد، اما نمی‌تواند پرش یا پرواز کند. در اغلب موارد انتقال شپش از فردی به فرد دیگر، از طریق تماس مستقیم است. بنابراین، انتقال اغلب در خانواده یا در میان کودکانی که در مدرسه هنگام بازی در تماس نزدیک هستند، صورت می‌گیرد. انتقال غیر مستقیم زیاد محتمل نیست، اما شپش ممکن است از فردی به فرد دیگر توسط موارد زیر گسترش یابد:

کلاه و روسری
برس و شانه
لوازم جانبی مو
هدفون
بالش
روکش مبل و اثاثیه یا لوازم خانگی
حوله
انتقال غیر مستقیم می‌تواند در میان لباس‌هایی که کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند نیز رخ دهد. به عنوان مثال، کلاه یا روسری که بر روی چوب لباسی آویزان شده یا در قفسه‌ی مدرسه گذاشته شده و می‌تواند به عنوان وسیله ای برای انتقال شپش‌ها باشد.

حیوانات خانگی مانند سگ‌ها و گربه‌ها در گسترش شپش سر نقشی ندارند.

تشخیص شپش سر
طبق دستورالعمل آکادمی اطفال آمریکا، استاندارد طلایی برای تشخیص آلودگی فعال شپش، شناسایی پوره یا شفیره‌ی زنده و یا شپش بالغ است. دستورالعمل‌ها به بررسی موهای مرطوب که با محصولات نرم کننده‌ی مو نرم و روان شده اند، توصیه می‌کنند. موی کودک را با شانه‌ی دندانه دار (شانه‌ی شپش) از پوست تا انتهای مو را به آرامی و با دقت شانه کنید. اگر هیچ شپش زنده ای پیدا نکردید مدتی بعد دوباره موی کودکتان را معاینه کنید.

پزشک نیز موهای کودک‌تان را بررسی خواهد کرد. برای پیدا کردن شپش‌ها، پزشک ممکن است از نور ویژه ای استفاده کند، که باعث می‌شود شپش‌ها به رنگ آبی دیده شوند. اما شناسایی شپش‌ها لزوما تشخیص آلودگی فعال را تایید نمی‌کند. شپش زنده برای زنده ماندن و رشد کردن نیاز به نزدیک بودن به پوست سر دارد.

شپش‌هایی که بیش از حدود ۱/۴ اینچ (۶ میلی متر) از پوست سر فاصله دارند، احتمالا مرده یا تخم خالی شپش هستند. در صورت شک به شپش می‌توان برای تعیین زنده بودن، آن را زیر میکروسکوپ مورد بررسی قرار داد. اگر هیچ شپش زنده ای وجود نداشته باشد، احتمالا بقایای آلودگی گذشته هستند و نه شواهدی از آلودگی فعال جدید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران