پیمانکاری ساخت و ساز ، تاسیسات و دکوراسیون ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی پیمانکاری ساخت و ساز ، تاسیسات و دکوراسیون ساختمان در سراسر تهران

🔴 وحید چهاردولی

🔹 وحید چهاردولی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری ساخت و ساز ، تاسیسات و دکوراسیون ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید چهاردولی :

✅ صفر تا صد کارساختمانی

✅ پی کندی .شناژ بندی .اسکلد بتنی واهنی .اجرا دیوارکشی

✅ کاشی وسرامیک کاری سنگ کاری وگچ کاری

✅ محوطه سازی ویلاها

✅ اجرای تاسیسات از جمله برق کشی .لوله کشی وموتور خانه .لوله کشی گاز تا جارو کشی وکلید تحویل

و…

 

🔸 شماره تماس  09127155291

🔸 شماره تماس  09391763890

🔸 آدرس  تهران شاداباد خیابان هفت شهریور دوم جنوبی کوچه جواهری پلاک ۱۸ واحد سه

 

پیمانکار ساختمانی کیست؟

پیمانکار به شخص یا شرکتی گفته می شود که به صورت قراردادی کار می کند و با مشتری های مختلف ، برای کار در مشاغل یا پروژه های خاص در حال معامله است. در واقع ، در هر پروژه ساختمانی ، سه طرف اصلی درگیر هستند.

مالک یا مشتری ، تیم مدیریت و پیمانکار. پیمانکار ساختمان ، فعالیت های ساختمانی را برنامه ریزی و هماهنگ می کند و باید پروژه را در زمان و بودجه تعیین شده به اتمام برساند. پیمانکاران ، مسئولیت کل مراحل ساخت را برعهده دارند و باید بهترین روش ها را برای اتمام پروژه ، همانطور که مشخص شده است تعیین کنند.

پیمانکاران فرعی نیز به صورت قراردادی و آزاد کار می کنند. چند تفاوت مهم بین پیمانکاران اصلی و فرعی وجود دارد. اولا ، پیمانکار اصلی ، کل پروژه را برعهده می گیرد و سپس پیمانکاران فرعی را استخدام می کند تا روی جنبه های خاص آن پروژه کار کند. بنابراین ، پیمانکاران اصلی با کارهای بزرگتر و مدیریت پروژه درگیر هستند.

در حالی که ، پیمانکاران فرعی مسئولیت کارهای خاص و تخصصی تعیین شده توسط پیمانکار اصلی را برعهده دارند. پیمانکار اصلی ، با مشتری نهایی معامله می کند. در حالی که پیمانکاران فرعی ، معمولا فقط با پیمانکارانی که قبلا کار یا پروژه کلی را تعیین کرده اند ، در ارتباط هستند.

مسئولیت های عمومی یک پیمانکار ساختمان

به طور کلی ، یک پیمانکار خوب ساختمان مسئول برنامه ریزی ، هدایت ، اجرا ، نظارت و بازرسی از یک پروژه ساخت و ساز ساختمان است. مسئولیت بدون در نظر گرفتن دامنه ، از ابتدا تا انتهای پروژه گسترش می یابد.

یک پیمانکار خوب ، با برنامه ریزی و فعالیت ها و نظارت بر کارگران و اطمینان پیروی از قوانین ، وظایف خود را انجام می دهند. همانطور که پیشتر هم گفتیم ، یک پیمانکار ممکن است پیمانکاران فرعی را برای مناطق خاصی مانند تاسیسات الکتریکی و … استخدام کند
نقش ها و وظایف خاص یک پیمانکار ساختمان

همانطور که قبلا هم ذکر شد ، یک پیمانکار ساختمان مسئولیت های متعددی دارد که بسته به قرارداد ممکن است متفاوت باشد. نقش های زیادی وجود دارد که پیمانکار خوب می تواند ، در مراحل مختلف یک پروژه به عهده بگیرد:

برنامه ریزی تمام جزئیات مهم پروژه و اجرای آن.
تعیین نیازهای مواد و تجهیزات و برنامه ریزی برای تهیه آن ها.
پیش بینی تغییرات احتمالی و ایجاد استراتژی های کاهش خطر.
پاسخگویی به هرگونه مسائل قانونی و نظارتی.
برقراری ارتباط موثر بین همه شرکت کنندگان در پروژه.

پیمانکار ساختمان ، باید بودجه را برای پروژه ساخت تعیین کند و تا آنجا که ممکن است آن را دنبال کند. بودجه ، ابزاری مفید برای پیگیری هزینه های پروژه است. زیرا پیمانکاران می توانند با مقایسه هزینه های واقعی خود با بودجه برنامه ریزی شده ، ضایعات را تشخیص دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران