فروش و نصب مانیتور های اندروید در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروش و نصب مانیتور های اندروید در اصفهان

🔴 اسپرت سفیر

🔹اسپرت سفیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب مانیتور های اندروید در اصفهان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اسپرت سفیر :

✅ فروش و نصب مانیتور های اندروید

✅ نصب روی انواع اتومبیل های خارجی و ایرانی

و….

 

🔸 شماره تماس 09139652365

🔸آدرس اصفهان ، خیابان صغیر اصفهانی ، روبروی کوچه ۱۴ ، اسپرت سفیر

معرفی مزایای مانیتور های اندرویدی

اتصال بی سیم: داشتن یک واحد اندرویدی این امکان را به شما می دهد که تلفن هوشمند یا هر دستگاه بلوتوث دیگر را به صورت بی سیم متصل کنید. این به شما امکان می دهد به فولدر شخصی آهنگ ها ، کتابهای صوتی و موارد دیگر گوش دهید.

عملکرد صدا بهبود یافته است: بهترین مانیتور آندروید به شما امکان می دهد صدای سیستم صوتی خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید. در حالی که می توانید تنظیمات را با واحدهای معمولی سر اتومبیل تنظیم کنید ، ویژگی های پیشرفته تری را همراه با یک دستگاه Android بعد از بازار پیدا خواهید کرد.

گزینه های اتصال چندگانه : در حالی که ویژگی اتصال بلوتوث بی سیم را به دست می آورید ، بسیاری از دستگاه های هدست اندرویدی همچنین چندین روش دیگر برای اتصال دستگاه ها را نیز شامل می شوند. این گزینه ها کابل های USB و AUX هستند که به شما این امکان را می دهند تا به دستگاههای پخش کننده MP3 ، iPod ، iPads و هر وسیله دیگری که بتوانید با این کابل ها وصل شوید وصل کنید.

انواع مانیتور های اندرویدی

تک DIN:

یک DIN به طور معمول می تواند در خط اکثر وسایل نقلیه استاندارد جای بگیرد و عموماً هفت در دو اینچ است. این واحد های اصلی به دلیل کنترل آسان ، کارایی و قیمت آنها رایج تر است

تک DIN
تک DIN

دو DIN:

تفاوت عمده بین یک DIN با دو DIN در اندازه آن است. واحدهای سر دوبل DIN دو برابر همتایان خود هستند. غیر از این ، آنها از ویژگی ها و کنترل های پیشرفته تری برخوردار هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران