نمونه گیری بتن در آزمایشگاه بتن معتبر در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی نمونه گیری بتن در آزمایشگاه بتن معتبر در اصفهان

🔴 آزمایشگاه آراد بتن موج نو

🔹 آزمایشگاه آراد بتن موج نو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نمونه گیری بتن در آزمایشگاه بتن معتبر در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آزمایشگاه آراد بتن موج نو :

✅ نمونه گیری بتن در آزمایشگاه آراد بتن موج نو /آزمایشگاه بتن معتبر دراصفهان

✅ انجام آزمایشات بتن و نمونه گیری از فونداسیون، سقف و ستون پروژه ها و ساختمان ها…

✅ درهرساعت از شبانه روز

✅ دراسرع وقت

✅ مورد تایید اداره راه و شهرسازی

✅ ثبت نتایج دردقیق ترین حالت

و….

 

🔸 با مدیریت خانم شیبانی

🔸 شماره تماس 09136834068

🔸آدرس اصفهان – خیابان مسجد لنبان، روبه روی کوچه 22

هدف از آزمایش بتن( تست بتن ) چیست؟

هدف از آزمایش بتن( تست بتن ) چیست؟

قبل از بیان هر چیزی بهتر است که هدف خود را از آزمایش بتن مشخص کنیم که به چه علت باید یک بتن را آزمایش و تست کنیم؟

برای تست کردنن یک بتن میتوان دلایل زیادی آورد و با بررسی، تست و آزمایش یک بتن میتوانیم ویژگی های بسیاری از آن را متوجه بشویم واز صحت آن اطمینان خاطر حاصل کنیم.

تخمین مقاومت فشاری بتن
ارزیابی کیفیت بتن
تشخیص ترک داخلی بتن
تشخیص همگن یا ناهمگن بودن بتن
تشخیص محل ، کاور و قطر آرماتور

آزمایش بتن چیست؟

آزمایش بتن، به آزمایشی گفته می شود که برای تست کردن بتن این ماده ی بسیار کاربردی در صنعت ساختمان استفاده می شود. آزمایش بتن، امری اجباری است که البته در سال های گذشته این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت. آزمایش بتن، از طریق روش هایی مانند روش مخرب و روش غیر مخرب، تست می شود.

آزمایش بتن در واقع به معنای تستی برای سنجش مقاومت بتن است. روشی که برای آزمایش بتن استفاده می شود باید سنجیده باشد و حتما یک سری نکات و معیار ها را در انتخاب آن در نظر گرفته شود. این معیار ها می توانند دقت، هزینه، مدت زمان و غیره باشند.

تست بتن (ازمایش بتن)و مصالح ساختمانی در آزمایشگاه بتن

در آزمایشگاه بتن تست آن صورت می گیرد تا میزان مقاومت و کیفیت آن تعیین شود. آزمایش های مختلفی با استفاده از تجهیزات متنوعی در این زمینه در نظر گرفته می شوند که در بخش های قبلی به آن ها اشاره کردیم.برای این که بتوان تست بتن را اجرایی نمود روش های مخرب و همچنین غیر مخرب در نظر گرفته می شوند. پارامترهای مختلفی در این زمینه در نظر گرفته خواهند شد که بر اساس آن ها می توان نوع آزمایش مورد نیاز را تعییننمود.

هزینه، زمان و دقت سه عامل مهم در تعین نوع آزمایش مورد نیاز جهت تست بتن می باشند. بیرون کشیدگی و پاره شدگی را می توان از روش های مخرب تست بتن معرفی کرد هر چند روش های غیر مخربی همچون آزمایش التراسونیک و چکش اشمیت نیز جهت این تست وجود دارند.

تست بتن صورت می گیرد تا مقاومت سازه ها در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله تعیین شود، بنابراین اهمیت این آزمایش را نمی توان به هیچ عنوان نادیده گرفت. با تکیه بر هر کدام از آزمایش های مخرب و غیر مخرب می توان به میزان کیفیت و مقاومت بتن در ساخت و سازهای امروزی پی برد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران