طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون داخلی 0 تا 100 در کرج و تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون داخلی 0 تا 100 در کرج و تهران

🔴 مهرداد آبانگاه

🔹 مهرداد آبانگاه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون داخلی 0 تا 100 در کرج و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهرداد آبانگاه :

✅ اجرای سقف

✅ کناف،کاذب،کفپوش،cnc,کاغذ دیواری،پوستر

✅ شرایط پرداخت بصورت نقدواقساط

✅ انجام کار بصورت سراسری درهمه شهرها

و…

 

🔸 شماره تماس  09929838828

🔸 آدرس  کرج و تهران

چرا باید به دکوراسیون داخلی منزل اهمیت دهیم؟

خانه محلی است که باید علاوه بر داشتن مشخصاتی مثل مقاومت بالا و ایمنی خوب از لحاظ ساختاری، نقشه مناسب و کاربردی، نمای جذاب و زیبا، از نظر دکوربندی داخلی و به عبارتی داشتن جذابیت های بصری بالا در داخل قسمت های مختلف خانه هم امتیاز بالایی داشته باشد. طراحی دکوراسیون داخلی منزل، امروزه یکی از ارکان مهم در طی ساختمان سازی بوده و جدای از بحث های تخصصی و فنی، به یک هنر هم تبدیل شده است.

دکوراسیون داخلی و تعریف آن:

شاید در ابتدای امر، دکوراسیون و طراحی آن، زیاد پیچیده و سخت به نظر نیاید و هر کسی فکر کند که به راحتی می تواند از پس آن برآید، اما همانطور که قبلا هم گفتیم، این مسئله، یک تخصص است. هم فنی و هم هنری.

دکوراسیون داخلی منزل، به معنی چیدمان وسایل در فضای داخلی خانه می باشد. این چیدمان فقط مختص اتاق‌ها نمی باشد و حتی فضای سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه را هم در بر می گیرد.

شاید اولین و مهمترین نکته در ارتباط با دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگی اجزای مختلف خانه در زمینه های مختلف مثلا در ارتباط با رنگ، نوع مدل ها(کلاسیک یا مدرن بودن) باشد.

این هماهنگی و یکپارچگی سبب زیباترشدن محیط، بخشیدن جلوه و شکوه بیشتر به فضا و همچنین حفظ آرامش محیط می باشد. علاوه بر این مسائل، با یک دکوراسیون درست و مناسب و کاربردی، استفاده از فضای بیشتر هم، به راحتی محقق خواهد شد و این اتفاق در مورد منازلی با مساحت کمتر و کوچکتر بسیار با اهمیت است.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل:

برای اینکه بتوانیم یک دکوربندی خوب و کاربردی در منزل داشته باشیم؛ اول باید با سبک های مختلف طراحی داخلی ، آشنایی داشته باشیم.

سبک مدرن:

سبک مدرن که امروزه طرفداران زیادی برای خود داشته و در سراسر دنیا، به یکی از بهترین و به روزترین طراحی های داخلی تبدیل شده است، سبکی بسیار ساده، بدون پیچیدگی های زیاد، با رنگ آمیزی معمولا خنثی، می‌باشد.

سطوحی صاف، براق، با المان های ساده و با مواد اولیه ای مانند شیشه و استیل، با اشکال چندضلعی و یا گوشه‌دار، می تواند از نشانه های سبک دکوراسیون مدرن باشد. استفاده از مجسمه ها و تابلوهای نقاشی با مفاهیم انتزاعی هم می تواند الهام بخش فضای مدرن و صنعتی دنیای امروز باشد.

سبک مینیمال:

سبکی شبیه به سبک مدرن بوده که البته کمی با سادگی بیشتری همراه خواهد بود. در این سبک از سطوح خیلی براق استفاده نمی شود و معمولا رنگ های سفید و سیاه و خاکستری از رنگ های اصلی این سبک به حساب می‌‌آید. فضای خانه در این سبک، بسیار خلوت بوده و تمام عناصر اضافه از محیط حذف می شوند.

سبک کلاسیک صنعتی:

سبک هایی که متعلق به دو یا سه قرن قبل بوده و استفاده از عناصری همچون چوب و آجر، در فضای داخلی به کرات استفاده می شود. استفاده از مبلمان چرم و هر وسیله ای که نوستالژیک باشد، در این طراحی زیاد به چشم می خورد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران