خریدار انواع چوب درخت (گردو .چنار .بید. سفیدار و..) در یاسوج – اکبرآباد

در کهگیلویه وبویراحمد ، یاسوج

معرفی خریدار انواع چوب درخت (گردو .چنار .بید. سفیدار و..) در یاسوج – اکبرآباد

🔴 جعفر زمانی

🔹 جعفر زمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خریدار انواع چوب درخت (گردو .چنار .بید. سفیدار و..) در یاسوج – اکبرآباد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جعفر زمانی :

✅ خریدار انواع چوب گردو بید و سفیدار و …

✅ برای تخته زیرپایی وقالب بندی و پشت بند

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس استان یاسوج اکبراباد

معرفی چوب گردو

چوب یکی از ابتدایی‌ترین موادی است که بشر از ابتدا تا کنون از آن برای ساخت خانه و لوازم گوناگون استفاده می‌کند. چوب یکی از منابع تجدیدپذیر است که در صورت استفاده صحیح و بهره‌برداری اصولی از آن می‌توان گفت انتخاب مناسبی برای استفاده به عنوان ماده اولیه و مواد ساختمانی است. حتی در بعضی کشورها منابع و جنگل‌هایی به وجود آورده‌اند که چوب مورد نیاز برای پروژه‌های مختلف را از آن استخراج می‌کنند. چوب انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فردی مانند مقاومت، وزن، رنگ و … متفاوتی دارند.

چوب گردو یکی از انواع چوب پرطرفدار و محبوب است. از این چوب در کارهای مختلفی مانند مبلمان سازی، ساختمان سازی، کف پوش طبیعی، روکش و نمای ساختمان، تزیین اتاق اتومبیل و واگن قطار، دست سازه‌های نفیس چوبی و … استفاده می‌شود. چوب گردو با طرح کلاسیک و رنگ تیره، انتخاب مناسب برای کارهای چوبی اتاق‌خواب یا مبلمان پذیرایی است. علاقه‌ی نجاران به این چوب به دلیل انعطاف‌پذیری بالای آن است؛ زیرا طراحی‌های مختلف روی آن به آسانی قابل اجرا است.

انواع چوب گردو

چوب گردو انگلیسی ، چوب گردو سفید و کلرو از انواع چوب گردو هستند که هر کدام ویژگی و کاربردهای خاص خود را دارند.

از چوب گردو انگلیسی بیشتر برای تولید محصول استفاده می‌شود و به ندرت از آن در کارهای نجاری استفاده می‌کنند.
چوب گردو سفید به رنگ قهوه‌ای روشن بوده و مانند توسکا و صنوبر ترد و شکننده است؛ به دلیل دوام کم از آن در کارهای صنعتی و تجاری استفاده نمی‌شود.

چوب گردو کلرو طیف رنگی متنوعی دارد؛ به همین جهت پس از قطع کردن آن را در کوره نمی‌گذارند. برای خشک شدن این چوب را در معرض هوای آزاد قرار می‌دهند تا پس از خشک شدن نوارهای رنگی آن مشخص شود.
البته لازم به ذکر است که طیف انواع چوب گردو به موارد بالا محدود نمی‌شود اما ممکن است شما نام چوب گردو برزیلی، کارائیب و … را شنیده باشید اما باید بدانید که این‌ها در واقع چوب گردو نیستند و دسته متفاوتی دارند.

اگرچه چوب گردو بسیار مقاوم و بادوام است اما سختی متوسطی داشته که باعث می‌شود بتوان به راحتی آن را اره یا رنده کرد بدون آنکه نگران شکستگی یا ترک خوردگی آن باشید. استفاده از چوب گردو می‌تواند گرمایی خاص به محیط خانه شما ببخشد اما با تمام مزایای گفته شده باید در نظر داشته باشید که کار با چوب گردو سختی و ترفندهای خاص خود را دارد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران