بهترین مرکز آموزش و تعمیرات تخصصی سخت افزار و نرم افزار موبایل در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مرکز آموزش و تعمیرات تخصصی سخت افزار و نرم افزار موبایل در کرمانشاه

🔴 رضا رحمانی

🔹 رضا رحمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و تعمیرات تخصصی سخت افزار و نرم افزار موبایل در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا رحمانی :

✅ تعمیرات انواع گوشی های ساده و پیشرفته

✅ فروش انواع لوازم جانبی

✅ انواع فیلم و موزیک های جدید

و…

 

🔸 شماره تماس  09213381908

🔸 شماره تماس  09180868971

🔸 آدرس  کرمانشاه بلوار طاقبستان

 

علائم خرابی موبایل چیست؟

1. نمایان شدن خطوط رنگی عجیب روی ال سی دی

یکی از مشکلاتی که به تازگی خیلی زیاد در ال سی دی گوشی های موبایل رخ می‌دهد و می‌تواند نشانه‌ و علائمی مبنی بر خراب شدن LCD باشد مربوط به نمایان شدن خطوط رنگی عجیب (عموما سبز رنگ) بر روی صفحه نمایش گوشی خواهد بود. این خطوط سبز رنگ ممکن است دائمی یا موقتا روی صفحه گوشی نمایان شوند و در برخی مواقع دیده شده که با ریستارت دستگاه یا خاموش نگه داشتن آن برای مدت زمان چند ساعت برطرف می‌شود. اگر خطوط این چنینی روی صفحه نمایش گوشی شما به وجود آمده، این مشکل را اکیدا جدی بگیرید و مطمئن باشید در عملکرد ال سی دی موبایلتان اختلالی به وجود آمده که می‌تواند در آینده منجر به سوختن کامل LCD یا حتی تاچ موبایل شود.

2. کاهش سرعت و دقت عملکرد تاچ

تاچ گوشی های موبایل در واقع لایه‌ای حساس به فشار است که روی پنل ال سی دی نصب شده و امکان تعامل مستقیم شما با دستگاه را فراهم می‌کند. زمانی که شما بخشی از محتوای روی صفحه نمایش گوشی را لمس و انتخاب می‌کنید، تاچ گوشی است که مکان لمس شده را شناسایی و در نهایت دستور انجام اقدام مناسب را امکانپذیر می‌سازد. متاسفانه بروز اختلال در عملکرد تاچ گوشی ها خیلی شایع است و علائم و نشانه هایی هم وجود دارند که می‌توانند قبل از خرابی کامل تاچ نمایان شوند. یکی از این علائم مربوط به کاهش سرعت و دقت عملکرد تاچ می‌شود.
3. کار نکردن دکمه پاور

از کار افتادن دکمه پاور یکی دیگر از علائم و نشانه های مهمی است که می‌تواند از احتمال خراب شدن گوشی در آینده نزدیک خبر دهد. خیلی از کاربران بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور را جدی نمی‌گیرند و تصور می‌کنند که مشکل از سمت قسمت فیزیکی دکمه مذکور است، اما باید بدانید که در خیلی از مواقع اختلال هایی که در عملکرد دکمه پاور گوشی ها به وجود می‌آیند ناشی از مدار پاور گوشی هستند که بروز کوچک ترین اختلال در آن می‌تواند ظرف مدت زمان کوتاهی در عملکرد دیگر قطعات دستگاه از قبیل مادربرد، ال سی دی، باتری و غیره هم اختلال به وجود آورد. بنابراین کار نکردن دکمه پاور گوشی های موبایل را هم به عنوان یکی دیگر از علائم خرابی گوشی در نظر بگیرید و اگر دکمه پاور موبایلتان بنا به هر دلیل از کار افتاد هرچه سریعتر برای تعمیر دستگاه به نزد یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید و از وی راهنمایی بخواهید.

4. ریستارت شدن خودکار گوشی

یکی دیگر از علائم و نشانه های بسیار مهمی که می‌تواند خبر از خراب شدن گوشی در آینده نزدیک داشته باشد مربوط به ریستارت شدن های خودکار می‌شود. ریستارت شدن خودکار گوشی ممکن است در بازه های زمانی کوتاه یا طولانی مدت رخ دهد و تحت هر شرایط از مهم ترین علائم خرابی موبایل محسوب می‌شود. به همین جهت است که همیشه توصیه داریم قبل از خرید یک اسمارتفون دست دوم حتما چند روز (حداقل 24 ساعت) آن را مورد بررسی قرار دهید تا اگر مشکلاتی مثل ریستارت شدن خودکار در آن وجود دارد بتوانید متوجه این مسئله شوید. در اغلب مواقع ریستارت شدن خودکار موبایل ناشی از بروز اختلال در عملکرد مدار پاور است و باید به شدت جدی گرفته شود.
5. کرش شدن اپلیکیشن ها و برنامه ها

کرش شدن برنامه ها مشکلی نیست که مستقیما با بستر سخت افزاری گوشی ارتباط داشته باشد و عموما ناشی از بروز اختلال و عدم ثبات عملکرد بستر نرم افزاری دستگاه خواهد بود. اما با این حال باید به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داده شود و اگر گوشی دائما با مشکلاتی مثل کرش شدن برنامه ها و بی‌ثباتی بستر نرم افزاری رو به روست، باید روی این مشکل به عنوان یکی از نشانه های خرابی گوشی حساب شود. اگر قصد خرید یک گوشی دست دوم را دارید و احساس می‌کنید بستر نرم افزاری آن ثبات خوبی ندارد توصیه داریم از خرید گوشی خودداری کنید.
6. داغ شدن بدنه گوشی

یکی دیگر از مشکلات شایعی که در گوشی های موبایل زیاد شاهد رخ دادن آن هستیم و می‌توانید یکی دیگر از مهمترین علائم خرابی گوشی باشد مربوط به داغ شدن بیش از اندازه بدنه دستگاه می‌شود. در نظر داشته باشید که داغ شدن بدنه گوشی در مواقع خاصی که شما بازی های سنگین و HD را روی آن اجرا می‌کنید امری طبیعی است چون فرکانس کاری هسته های پردازشگر موبایل افزایش می‌یابد و این امر منجر به داغ شدن بدنه گوشی می‌شود. همچنین بروز این حالت در مواقعی که گوشی به شارژ زده شده هم امری طبیعی خواهد بود، اما به هر صورت نباید شدت آن بیش از اندازه زیاد باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران