خرید و فروش دام در خمین شهر

در مرکزی ، خمین

معرفی خرید و فروش دام در خمین شهر

🔴 مهدی جعفری

🔹 مهدی جعفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش دام در خمین شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی جعفری :

✅ خرید ، فروش و ارسال دام از یک عدد گوسفندتا 1000 راس دام به سراسر کشور با مجوز وپروانه ارسال دام

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کاروانسرای دام خمینی شهر ، کارانسرای امین

 

مزایای خرید دام زنده

گوشت گوسفند فواید فوق‌العاده‌ای دارد. این ماده غذایی پروتئین دارد، سرشار از امگا ۳ است و در کل برای سلامتی انسان مفید است. طعم و بافت خوب نیز علت دیگری است که باعث می‌شود گوشت قرمز به یکی از اقلام جدانشدنیِ سفره ی ما تبدیل شود. در کنار تمامی این موارد این قلم از سفره ی ما حتماً باید سالم، بهداشتی و تازه باشد تا سلامت اعضای خانواده را تضمین کند. با این حال برای خرید این ماده غذایی معمولاً دو روش وجود دارد. ۱ خرید گوشت قرمز از قصابی ۲ خرید گوسفند زنده

منیزیم، پروتئین، آهن، مواد آلی، ویتامین‌های گروه B و… از جمله فوایدی هستند که تنها با مصرف گوشت قرمز عاید بدن می‌شوند.

بعضی از افراد خرید گوسفند زنده را به خرید گوشت از قصابی ترجیح می‌دهند. این افراد معتقد هستند که گوشت گوسفند زنده نسبت به گوشتی که از قصابی تهیه می‌شود سالم‌تر و بهداشتی‌تر است. اما خرید گوسفند زنده نیازمند توجه به بعضی از فاکتورها است. سن، میزان سلامت، شادابی، سرزنده بودن، راحت کنده نشدن پشم‌ها، کیفیت سُم‌ها، هشیار بودن حیوان، چشم‌های شفاف و… از جمله ریز فاکتورهایی هستند که بایستی در زمان خرید گوسفند زنده مورد دقت قرار بگیرند. کما اینکه در صورت عدم دقت به این شرایط و ریز فاکتورها ممکن است خرید مطلوبی عاید فرد نشود.

مزایای خرید گوسفند زنده

استفاده کردن از جگر و کله پاچه: این مورد از دیگر مزایای خرید گوسفند زنده به‌حساب می‌آید. بدین وسیله با خرید گوسفند زنده شما می‌توانید از گوشت، از جگر و از کله پاچه تازه گوسفند استفاده کنید.
قیمت: قیمت فاکتور مهم دیگری است که باعث می‌شود مردم خرید گوسفند زنده را به خرید گوشت از قصابی ترجیح دهند. در همین زمینه باید گفت: بسیاری از افراد معتقد هستند که خرید گوسفند زنده از بسیاری جهات به صرفه‌تر و سودمندتر از خرید گوشت قرمز از قصابی است.

گران بودن گوشت قرمز قصابی نسبت به گوشت گوسفند زنده استدلال این گروه از افراد است.

تازه بودن: قطعاً گوشت گوسفند زنده تازه‌تر از گوشت تهیه شده از قصابی خواهد بود. چرا که گوشت موجود در قصابی ممکن است ذبح روزهای گذشته باشد و این در حالی است که مصرف کننده از به روز بودن و تازه بودن گوشت گوسفند زنده مطمئن است.
اطمینان بیشتر: در موقع خرید گوسفند، دام را می‌بینید، حرکات او را ارزیابی می‌کنید، سلامت او را می‌سنجید و پس از اطمینان، گوشت او را مصرف می‌کنید. این در حالی است که موقع خرید گوشت از قصابی شما دام را ندیده اید و راجع‌به سلامت او چیزی نمی‌دانید.
استفاده کردن از پشم گوسفند: گوسفند حیوانی مفید است و تمامی متعلقاتش پر خاصیت هستند. به‌عنوان مثال پشم بدن او کاربردی بوده و عده زیادی از افراد به استفاده کردن از آن علاقه دارند. بنابراین با خرید گوسفند زنده می‌توان از پشم بدن او نیز بهره برد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران