برنز مس آنتیک یاسین – خرید فلزات رنگین و اشیا قدیمی در تبریز

در آذربایجان شرقی

معرفی برنز مس آنتیک یاسین – خرید فلزات رنگین و اشیا قدیمی در تبریز

🔴 برنز مس آنتیک یاسین

🔹 برنز مس آنتیک یاسین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید فلزات رنگین و اشیا قدیمی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات برنز مس آنتیک یاسین :

✅ خرید فلزات رنگین مس، برنز، آلومینیوم، آهن به بالاترین قیمت

✅ خرید اشیای قدیمی، سکه، لوازم خانگی قدیمی، خرید موبایل خراب

✅ قلیان عربی یخی یاسین سه مدل برتر

و…

 

🔸 با مدیریت یاسین قربانی لاله

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تبریز انتهای شهید اشرفی لاله کوی مسجدبزرگ لاله پلاک73.1

 

معرفی انواع فلزات رنگین

فلز آلومینیوم

فلز آلومینیوم در میان انواع فلزات رنگین طبقه بندی می شود و وزن مخصوص آلومینیوم ۲.۷ اعلام شده است. همچنین دمایی که فلز آلومینیوم در آن به نقطه ذوب می‌رسد ۶۵۸ درجه سانتی گراد می باشد. از مهمترین خواص فلز آلومینیوم می‌توان به انتقال جریان الکتریسیته و همچنین انتقال دهنده گرما اشاره نمود فلز آلومینیوم به نسبت فلز مس از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و در برابر خوردگی و پوسیدگی از خود مقاومت نشان می دهد و از آن جایی که وزن آن به صورت قابل توجهی کم بوده به عنوان یک فلز سبک شناخته می شود در مصارف مختلف صنعتی به کار گرفته شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد. فلز آلومینیوم با انواع دیگر فلزات رنگین و یا فلزات آهنی ادغام شده و از آن آلیاژ های مختلف و بسیار سودمندی حاصل می گردد از آنجایی که این فلز استحکام مقاومت بسیار خوبی داشته و در مقابل پوسیدگی و خوردگی به خوبی از خود مقاومت نشان می دهد و در عین حال وزن کمی دارد در صنایع حساسی مانند هواپیما سازی بسیار مورد استفاده و توجه قرار می‌گیرد.

فلز سرب یکی از فلزات رنگین

فلز سرب یکی از مهم‌ترین انواع فلزات رنگین به حساب می آید و رنگ این فلز مایل به خاکستری بوده و دمایی که این فلز در آن به نقطه ذوب می رسد ۳۳۷ درجه سانتی گراد اعلام شده است و همچنین وزن مخصوص فلز سرب ۱۱.۳۴ می باشد. درجه انبساط طولی برای فلز سرب بسیار بالا می باشد این فلز نمی تواند مقاومت بسیار زیادی در مقابل اکسید و زنگ زدن از خود نشان دهد. فلز سرب به عنوان یک فلز بسیار نرم و شناخته می شود. فلز سرب در انواع مختلف سازه های ساختمانی در ساخت لوله ها و سقف ها، طراحی و تزیین کاخ ها و کلیسا ها استفاده میکنند و در باتری خودرو ها همچنین در صنعت سرامیک سازی و بسیاری صنایع دیگر از فلز سرب استفاده می گردد.

فلز مس

فلز مس به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع فلزات رنگین در طبیعت یافت می شود و رنگ این فلز قرمز می باشد. این فلز در مقابل پوسیدگی و خوردگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و همچنین در مقابل اکسید و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. دلیل مقاومت فلز مس در مقابل زنگ زدگی این است که لایه بیرونی فلز مس به شدت به آب و هوا واکنش نشان داده و اکسید می گردد و خود به عنوان یک لایه حفاظتی قسمت درونی فلز را از زنگ زدگی و اکسید محافظت می کند. فلز مس به عنوان یک رسانای بسیار عالی برای جریان برق می باشد. همچنین این فلز دارای کاربرد ها و مصارف مختلف در بخش های مختلف صنعتی و عمومی می باشد یکی از مهمترین آنها می توان به استفاده در تولید انواع سیم ها و لوله ها و دستگیره ها و در و پنجره ها و همچنین آهنرباهای الکتریکی و موتور های مغناطیسی و تهیه انواع ظروف آشپزخانه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران