دوخت و دوز و فروش سرویس آشپزخانه در بروجرد

در لرستان ، بروجرد

معرفی مرکز دوخت و دوز و فروش سرویس آشپزخانه در بروجرد

🔴 مولود عینی زاده

🔹 مولود عینی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دوخت و دوز و فروش سرویس آشپزخانه در بروجرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مولود عینی زاده :

✅ دوخت انواع سرویس آشپزخانه و ملحفه عروس و معمولی

✅ به صورت تکی و عمده

و…

 

🔸 شماره تماس  09020523309

🔸 آدرس  بروجرد خیابان فروردین نبش کوچه شهید حسینی پلاک ۱۷

ضرورت خرید سرویس آشپزخانه چیست؟

آشپزخانه به عنوان قلب هر خانه، جایگاه ویژه ای را در دکوراسیون داخلی منزل به خود اختصاص می دهد. اما با کمی دقت در مورد اشیاء و کالاهای چیده شده در دکور و قفسه های آن متوجه می شوید، که اغلب آن ها جنسی سفت و سخت دارند و سرویس پارچه ای آشپزخانه تنها گزینه ای است که لمس نرمی را برای این مکان به ارمغان آورده و با لطافت، ظرافت و طرح و رنگ زیبای خود، باعث ایجاد تعادل ، شور و نشاط و حسی گرم و دوست داشتنی برای این فضا می شود.

استفاده از سرویس پارچه ای آشپزخانه یک روش بسیار آسان ، ارزان و معقول برای ایجاد تغییر و حال و هوای جدید برای هر آشپزخانه محسوب می شود.

سرویس پارچه ای آشپزخانه شامل چه چیزهایی می شود؟
دوختن یا خریدن سرویس پارچه ای آشپزخانه برای عروس خانم رسم تازه ای نیست، از قدیم دم کنی، دستگیره و پیش بند جزء ملزومات جهیزیه عروس محسوب می شود، اما این روزها سرویس های پارچه ای مفصل تر و با جزئیات بیشتر با استفاده از پارچه های بسیار زیبای گلدار یا طرح دار و با ترکیب هنرهایی مانند روبان دوزی، شماره دوزی، تکه دوزی، گل دوزی و … تزیین شده و در جهیزیه عروس خانم ها گنجانده می شوند. کامل ترین سرویس پارچه ای آشپزخانه شامل:

4 عدد دستمال سفره
4 عدد زیر بشقابی
3 عدد دمکن در سایزهای مختلف
2 عدد دستگیره تزئینی قلبی شکل یا پروانه ای
2 عدد دستگیره ساده
2 عدد دستکش فر
2 عدد دستگیره یخچال
2 عدد دستگیره قابلمه چدن
1 عدد پیش بند تزئینی و 1 عدد پیش بند ضد آب
1 عدد نم گیر ظروف
1 عدد کیسه سبزی
1 عدد کیسه نان
1 عدد باکس نان رومیزی
1 عدد باکس سبزی رومیزی
1 عدد روقوری
1 عدد کاور کتری یا سماور
1 عدد دستگیره تابه
1 عدد حوله آشپزخانه
1 عدد زیر قابلمه ای نسوز
جا حوله ای ( ممکن است به صورت آویز یا عروسکی باشد)
کاور تزئینی شیشه های مربا
کاور تزئینی دستگیره های گاز
می شود.

البته لیستی که در بالا به آن اشاره شد لیست ست کامل سرویس اشپزخانه است و این موارد می تواند با توجه به نیاز شما، بودجه ای که می خواهید صرف کنید و فضایی که در اختیار دارید کم و زیاد شود.

ضروری ترین اقلام سرویس پارچه ای آشپزخانه کدامند؟
از مهم ترین اجزای این سرویس می توان به دم کنی، دستگیره، دستمال و پیش بند اشاره کرد که از سال های دور رسم بر این بوده که مادران آن ها را دوخته و بر روی جهیزیه دختر خود بگذارند ، سایر اقلام بیشتر جنبه تزئینی داشته و کاربرد بیشتر آن ها در ایجاد احساس نرمی و لطافت و زیبایی در آشپزخانه می باشد.
ایجاد هارمونی با سرویس آشپزخانه
یکی از اصلی ترین تکنیک های چیدمان و دیزاین دکوراسیون داخلی خانه ایجاد هماهنگی لازم بین عناصر و پارامترهای موجود در یک فضا می باشد. هر وسیله هر چقدر هم که خاص و زیبا باشد اما در صورتی که وجه اشتراکی با محیط اطراف خود نداشته باشد، مانند یک کالای غریبه و نا آشناست که نیاز به حذف شدن دارد.

بهترین روش برای ایجاد هارمونی مناسب بین سرویس آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه توجه به ترکیب رنگی سرویس پارچه ای آشپزخانه و رنگ کاشی ها و کابینت ها و حتی عناصر اصلی و تزئینی که بر روی صفحه کابینت ها قرار می گیرند، مانند سرویس کفگیر و ملاقه، سرویس ادویه، سرویس قابلمه و … است. توجه داشته باشید هماهنگی شکل و رنگ بین این عناصر، آشپزخانه شما را تمیز و مرتب نشان داده و جلوه بصری زیباتری را از این فضا به تصویر می کشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران