ارائه دهنده خدمات پذیرایی در انواع مراسم و جلسات در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی مرکز ارائه دهنده خدمات پذیرایی در انواع مراسم و جلسات در کرمان

🔴 شرکت پذیرایی چاشت کرمان

🔹 شرکت پذیرایی چاشت کرمان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه دهنده خدمات پذیرایی در انواع مراسم و جلسات در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی شرکت پذیرایی چاشت کرمان :

✅ شرکت پذیرایی چاشت کرمان با هدف رفع دغدغه احاد مردم و موسسات و شرکتها و ارگانهای گوناگون برای یک میزبانی باشکوه اقدام به فعالیت در زمینه پذیرایی های نوین با پکیجهای زیبا و متنوع و کاملا بهداشتی در سراسر کشور کرده که خدمات این شرکت شامل طراحی و تهیه بسته بندیهای شیک پذیرایی در مراسم ترحیم،عروسی ،تولد ،جلسات دولتی ،جلسات موسسات و شرکتهای شخصی و دولتی،جلسات دفاع پایان نامه و،افتتاحیه ها و ….با نازلترین قیمت و زیباترین و کاملترین پذیرایی و اینکه میزبان هیچگونه دغدغه و فعالیتی در این زمینه نخواهد داشت .

✅ هم اکنون شرکت پذیرایی چاشت کرمان تمامی استانهای جنوب و جنوب شرق ایران را به مرکزیت کرمان پوشش داده و به شهروندان استان کرمان نیز تخفیفات ویژه ارائه میگردد

و…

 

🔸 با مدیریت  خانم نعیمه مهدیزاده

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۰۵۶۰۶۴۳

🔸 آدرس  کرمان بلوار جهاد خیابان مولوی جنب کافه مولوی پلاک ۱۴۲ طبقه دوم

وظایف شرکت پذیرایی چیست ؟

آماده کردن وسایل پذیرایی
یکی از وظایف مهم نیروهای خدماتی آماده کردن ظروف میوه، کاردهای میوه‌خوری و لیوان های نوشیدنی قبل از مهمانی است. نیروی خدماتی باید بتواند با توجه به محیط مهمانی تشخیص دهد بهترین چیدمان سرویس‌های پذیرایی به چه شکل است.

پذیرایی از مهمان‌ها
مهم‌ترین کاری که یک نیروی خدماتی باید در خدمات پذیرایی در منزل انجام دهد پذیرایی از تمام مهمان‎‌ها مخصوصا مهمانانی که تازه وارد مهمانی می‌شوند است. علاوه بر رعایت کردن ترتیب و نحوه پذیرایی بسیار اهمیت دارد که نیروی خدماتی قبل از مهمانی با میزبان در این باره مشورت کند.

شستشوی ظروف غذا
یکی از وظایف نیروی خدماتی در خدمات پذیرایی در منزل توجه به ظروف کثیف در سینک آشپزخانه قبل، بعد و در حین مهمانی است. زیرا در مهمانی مرتب باید ظروف کثیف با ظروف تمیز جایگزین شود و از طرفی سینک شلوغ و کثیف امکان سرویس‌دهی مناسب به مهمان‌ها را از بین می‌برد.

نظافت قبل و بعد از مراسم
قبل از مراسم باید نظافت کلی منزل از قبیل گردگیری، جارو و مرتب کردن توسط نیروی خدماتی انجام شود و پس از پایان مراسم نیز باید نیروی خدماتی منزل شما را به حالت اولیه برگرداند.

به خاطر سپردن محل وسایل
نیروی خدماتی باید به سرعت محل وسایل پذیرایی را به خاطر بسپارد تا در زمان مهمانی سرعت عمل بالایی داشته باشد.

راهنمایی و کمک کردن مهمان‌ها
نیروی خدماتی باید کنار ورودی سالن پذیرایی ایستاده باشد تا هنگام ورود مهمان‌ها با خوش‌رویی آن‌ها را راهنمایی کند .

چنانچه یکی از مهمان‌ها به کمک احتیاج داشته باشند وظیفه نیروهای خدماتی است که به آن‌ها کمک کنند. مثلا نیروی خدماتی باید به مهمانان سالمند برای راه رفتن کمک کرده و آن‌ها را تا میز شام راهنمایی کنند.

نظافت و دکوربندی مکان برگزاری مجلس مورد نظر
خدمات پذیرایی محدود به خوشامدگویی و پذیرایی و بدرقه از مهمانان مراسم و مهمانی نیست، بلکه فراتر از این ها است. نیروهای خدمات پذیرایی محل برگزاری مراسم را برای ورود مهمانان آماده و تمیز می کنند. تیم خدمات پذیرایی به منظور برگزاری ميهمانی در منزل، باغ يا تالار، يکی از مهم ترين مراحل، نظافت مکان برگزاری ميهمانی موردنظر می باشد. ارائه خدمات نظافت هم بر عهده این نیروهاست تا قبل و بعد از برگزاری مراسم به نظافت محل و وسایل بپردازند. همچنين، چيدمان مکان برگزاری و توجه به دکوراسيون آن نيز از اهميت ويژه ای برخوردار می باشد. بنابراین نیروهای حرفه ای از خلاقیت بالایی برای تزیین و ارائه دکوراسیون جذاب دارند. استفاده از رنگ های چشم نواز و ترکیب رنگ ها به صورت اصولی فضای مراسم را هر چه بیشتر به یاد ماندنی خواهد کرد. به دليل دشوار بودن و بعضا طاقت فرسا بودن پياده سازی موارد فوق، بسياری از مردم ترجيح می دهند که در راستای برگزاری مراسم مورد نظر خود، خدمات پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار را به يک شرکت خوشنام ارائه دهنده خدمات پذيرايی واگذار نمايند و از اين شرکت درخواست اعزام مهماندار نمايند. در این صورت، با خیال راحت ار خدمات مطمئن و دارای پشتیبانی برخوردار می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران