خدمات لوله کشی ساختمان در لردگان

در چهارمحال و بختیاری ، لردگان

معرفی خدمات لوله کشی ساختمان در لردگان

🔴 موسی خلیل طهماسبی

🔹 موسی خلیل طهماسبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات لوله کشی ساختمان در لردگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موسی خلیل طهماسبی :

✅ نصب انواع شیرآلات ،آبگرمگن

✅ پکیج، رادیاتور، گرمایشی ،سرمایشی

✅ با بهترین کیفیت کاری و مناسب ترین قیمت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس ادرس چهارمحال و بختیاری لردگان

جنس لوله های لولکشی ساختمان چیست ؟

لوله های چدنی: در سیستم لوله کشی فاضلاب شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند در شکل، طول و اتصالات و حتی نوع آلیاژ، متفاوت باشند. اما در چند سال گذشته، این لوله‌ها با انواع لوله های پلیکا، جایگزین شده‌اند، چرا که لوله های چدنی، با احتمال بیشتری در گذر زمان فرسوده می‌شوند و به دلیل تجمع رسوب، احتمال گرفتگی بالایی دارند.

لوله های پلاستیکی: عمر مفید این لوله ها بالاست، چرا که در اثر گذشت زمان، خوردگی ندارند و خسارات کمتری به آنها وارد می‌شود. بدین ترتیب، علی‌رغم عدم تجزیه آنها در محیط زیست، در بین متخصصان تاسیسات ساختمانی محبوب شده‌اند. لوله‌های پلاستیکی در انواع مختلفی ساخته می‌شوند:

لوله‌های پلاستیکی پی وی سی (PVC): این لوله‌ها، اتصال آسان‌تر و سریعتری را با سایر لوله‌ها فراهم می‌کنند، به دلیل رنگ سفیدی که دارند، در لوله کشی روکار نیازی به رنگ‌آمیزی ندارند. وزن سبکی دارند و در مکان‌هایی که دسترسی به آنها مشکل است، به راحتی نصب می‌شوند. علاوه بر آن، مقاومت بالایی در برابر مواد مواد شیمیایی دارند.

لوله های پلاستیکی PE: این لوله‌ها کاربرد زیادی در گاز رسانی و آبرسانی دارند. از ویژگی‌های ساختاری لوله های پلاستیکی PE می‌توان به مقاومت حرارتی پایین، انعطاف خوب، اشاره کرد. اما نکته آن است که این لوله‌ها حداقل در سه نوع مختلف ساخته می‌شوند که این ویژگی‌های ساختاری تا حدی در آنها متفاوت است.
انواع لوله کشی ساختمان، با اهداف مختلفی دنبال می‌شود

لوله کشی ساختمان‌ها را می‌توان به دو شکل روکار و یا توکار انجام داد:

اگر لوله کشی روکار باشد، نشتی لوله‌ها به راحتی مشخص خواهد بود، اما ممکن است در زیبایی خانه تاثیر منفی داشته باشد.
همچنین به دلیل آنکه لوله کشی به کمک لوله ای پلاستیکی، PVC و هایپر پایپ انجام می‌شود، اگر لوله کشی به شکل توکار باشد، موارد از بین رفتن لوله، نشستی و شکستگی لوله ها در حالت توکار بسیار کاهش پیدا می‌کند.
همچنین هزینه لوله کشی توکار، بیشتر از هزینه لوله کشی روکار است.
روش دسترسی آسان‌تر به لوله‌ها در زمان مورد نیاز، استفاده از لوله کشی زیر سقفی در نوع لوله کشی توکار است
لوله کشی با کیفیت خوب، به معنی عدم استفاده از لوله های گالوانیزه است. بهتر است در این حالت، از لوله پلیمر و 5 لایه (هایپرپایپ) استفاده شود.

تعمیر بخش جدا نشدنی لوله کشی ساختمان است

تعمیرات لوله کشی ساختمان در هر زمانی ممکن است مورد نیاز باشد. برای مثال، ممکن است واشر شیر ظرفشویی هرز رفته باشد. تعویض این کار ساده نیز، بخشی از تعمیرات لوله کشی خواهد بود. همچنین موارد پیچیده دیگر که تعدادی از آنها را در ادامه نام می‌بریم:

سرویس توالت فرنگی
ترکیدگی لوله ها
تعمیر فلاش تانک
تعمیر سیفون
تعویض شیرآلات
تعمیر دستگاه تصفیه آب
تعمیر سینک و شیرآۀات ظرفشویی
لوله باز کنی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران