بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در آذربایجان شرقی

در آذربایجان شرقی

معرفی بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در آذربایجان شرقی

🔴 محمد جلیل پور

🔹 محمد جلیل پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی   می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد جلیل پور :

✅ قبول وکالت در پرونده های حقوق،کیفری،خانواده،داوری،ثبتی و…

✅ قبول وکالت در سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09148606559

🔸 آدرس  آذربایجان شرقی

وکیل گرفتن برای پرونده‌ها چه فایده ای دارد؟

پاسخ چنین سوالی در جوامع غربی کاملا واضح و مبرهن است. اما متاستفانه در سیستم حقوقی کشور ما درخواست وکیل در کنار طرفین دعاوی حقوقی و کیفری آنطور که در جوامع غربی و پیشرفته انجام می‌گیرد، مورد توجه و اهمیت نیست.در همین راستا، در سال‌های اخیر شاهد ارائه طرح‌های بسیار خوبی از سوی کانون وکلای دادگستری و مرکز امور مشاوران حقوقی قوه قضاییه بوده‌ایم برای مثال طرح وکیل خانواده و طرح اجباری شدن وکیل برای خواهان از آن جمله هستند که اگر چه تقریبا با شکست مواجه شده‌اند اما گام مثبتی برای فرهنگ‌سازی و بیان الزام حضور وکیل در دعاوی حقوقی و کیفری است. سوالی که برای اکثر مردم جامعه در این زمینه مطرح است آن است که درخواست وکیل برای پرونده‌های حقوقی و کیفری چه فوایدی دارد؟

6 مزیت داشتن وکیل در دعاوی حقوقی

مهمترین فایده درخواست وکیل آن است که از نتیجه پرونده و دعوی حقوقی با خبر شوید. یک وکیل کارآمد و با تجربه با مطالعه شواهد و مدارک پرونده باید موکل خود را از نتیجه احتمالی به درستی مطلع سازد که این امر در مراحل اولیه عقد قرارداد با وکیل میسر می‌شود.

وقتی بهترین وکیل را در اختیار دارید دیگر نیاز به روش‌های آزمون و خطا در دعاوی حقوقی ندارید و به این ترتیب با پرداخت حق الوکاله از پرداخت وجوه بسیار برای دادرسی‌های متعدد بی نیاز می‌شوید و در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی خواهد شد که این خود یکی از مهم‌ترین مزایای یک وکیل خوب برای پرونده مورد نظر شما است.

هیچ کس نمی‌تواند به تمام قوانین و مقررات و تبصره‌های حقوقی آشنایی کامل داشته باشد، حضور یک وکیل پایه یک دادگستری یا حداقل یک مشاوره حقوقی به شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز از تبصره‌ها و قوانین در مورد پرونده‌های خاص آگاه شوید و تا حدود بسیار زیادی از پرونده خود آگاهی پیدا کرده و نسبت به رای دادگاه دید مناسبی پیدا کنید، در نتیجه تصمیم آگاهانه‌تری با همفکری وکیل مورد نظر خود خواهید گرفت که نتیجه آن به طور قطع نتیجه مطلوب‌تری است و تا حد زیادی موفقیت شما در پرونده را تضمین خواهد کرد.

یک وکیل دادگستری می‌تواند زمان مناسب برای طرح دعوا و ارائه مستندات را به شما یادآوری کند، گاهی عدم آگاهی از این اطلاعات باعث می‌شوند پرونده روند مثبتی نداشته باشد. این موضوع در واقع همان مثال قدیمی است که می‌گوید هر حرفی وقت و مکانی دارد، در واقع وکلای خبره در امر قضا بیان هر دفاعی را در زمانی خاص می‌دانند که موکل خود را به سمت موفقیت در پرونده هدایت کنند.

وکالت نیز مانند بسیاری از شغل‌های دیگر از جمله مهندسی یا پزشکی یک شغل کاملا حرفه‌ای و مهارتی است و مسلما یک فرد هر چند آگاه و مسلط به امور باشد توانایی لازم برای انجام تمام موارد حقوقی و قضایی را نخواهد داشت و این کار تنها از یک وکیل خوب و کارآمد ساخته است و برای همین است که گاهی اوقات برای بعضی از پرونده‌ها دادگاه به اجبار وکیلی را انتخاب می‌کند که بتواند از حق موکل خود دفاغ کند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم اگر در تهران هستید از وکلای مطرح تهران بهره ببرید و اگر در شهرستان ها زندگی می کنید، حداقل از یک وکیل پایه یک دادگستری استفاده کنید. بدون شک مسائل و چالش های حقوقی موضوعاتی بسیار مهم برای هر فرد هستند پس در امر استخدام یک وکیل خوب به هیچ عنوان نباید درنگ کرد زیرا ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری را به فرد مورد نظر وارد کند.

وقتی یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب در اختیار دارید قبل از جلسات رسیدگی به پرونده دفاعیات و ادعاهای احتمالی طرف دعوا را حدس زده و خود را برای جلسه رسیدگی به خوبی آماده کند. در واقع تجربه موجود در وکلای با سابقه باعث می‌شود که برای هر اقدامی از طرف مقابل یک اقدام متقابلی را پیش‌بینی کند و این خود بسیار حائز اهمیت است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران