گالری پرده امپریال – فروش پرده کلاسیک ، نئو کلاسیک ، مدرن در ساری

در مازندران ، ساری

معرفی گالری پرده امپریال – فروش پرده کلاسیک ، نئو کلاسیک ، مدرن در ساری

🔴 گالری پرده امپریال

🔹 گالری پرده امپریال یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پرده کلاسیک ، نئو کلاسیک ، مدرن در ساری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گالری پرده امپریال :

✅ فروش ویژه انواع پرده های کلاسیک ،نئوکلاسیک،مدرن،پانچی

✅ طراحی ،دوخت،نصب

و…

 

🔸 با مدیریت  نسترنی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۳۱۸۸۴۴۵۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۳۵۵۰۱۳۵

🔸 آدرس  ساری بازار امام رضا

پرده کلاسیک چیست؟

از پرده های کلاسیک و به اصطلاح لوکس ، قرن هاست که به عنوان یک سبک شناخته شده و بسیار محبوب در فضاهای داخلی خانه ها و مکان های اداری استفاده می شود. این نوع سبک پرده همیشه مورد توجه بسیاری از خانواده های ایرانی بوده است. پرده های کلاسیک به سلطنتی و مجلل بودن معروف اند و اغلب طرح های پیچیده ای دارند. نصب پرده کلاسیک در منزل یا محل کار ، می تواند نمایی فوق العاده زیبا به فضای شما بدهد. البته این بستگی به سلیقه و سبک چیدمان داخلی فضای موردنظرتون نیز دارد. بهتر است از پرده های لوکس و سلطنتی در کنار لوازم لوکس دیگر مانند میز ناهار خوری سلطنتی ، آباژور سلطنتی ، لوستر های بزرگ و… استفاده نمایید تا شکوه خیره کننده ای به محیط ببخشد.

نقش پرده کلاسیک در چیدمان خانه
پرده کلاسیک به دلیل لوکس و مجلل بودن و تنوع در طرح ها و مدل هایش ، همیشه یکی از گزینه های محبوب مردم برای فضای داخلی منزل یا محل کار بوده است. از پرده سبک کلاسیک بیشتر در خانه های مساحت بالا و برای پنجره های بزرگ استفاده می شود. همچنین این نوع پرده مناسب فضاهایی که برای پذیرایی مهمان است و مساحت بیشتری دارد مناسب می باشد. البته این به این معنی نیست که نمی شود از پرده سلطنتی در اتاق خواب و دیگر فضاهای منزل استفاده کرد. هر کس با توجه به سلیقه خود می تواند پرده مناسب با چیدمان محل مورد نظر را انتخاب کند.

بیشتر مکان هایی که از پرده کلاسیک استفاده می کنند، اغلب بزرگ و بلند هستند. در نتیجه میزان پارچه و و ابزار بیشتری برای دوخت آن لازم است؛ که این در سنگین شدن پرده موثر می باشد. بدلیل سنگین بودن پرده های کلاسیک یا سلطنتی ، به طبع میله بزرگ و محکم تری برای نصب نیار دارند. که این خود دلیلی برای استفاده نکردن از این نوع پرده ها برای فضاهای کوچک به شمار می رود.

همیشه به تناسب رنگ پرده کلاسیک با محیط خانه یا محل کار توجه کنید. معمولا رنگ پرده های کلاسیک تیره تر از فضای داخلی می باشد. اما اگر خانه تان بزرگ است و می خواهید کانون توجه میهمان به سمت پرده باشد، می توانید رنگ پرده را روشن انتخاب کنید. همچنین برای انتخاب رنگ پرده ، به میزان نور ورودی به خانه هم باید دقت داشته باشید. اگر نور زیادی وارد منزل می شود، از پرده های رنگ تیره و اگر اتاق نور کمی دارد، پیشنهاد می کنیم که رنگ پرده خود را روشن انتخاب کنید.

معمولا پرده های سلطنتی به صورت چند لایه و آستردار می باشند، که در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. چون در زمستان مانع خروج گرما و در تابستان مانع خروج سرما از محیط خانه به بیرون می شوند. پرده های سلطنتی به دلیل بکار رفتن پارچه زیاد در دوخت آن و سنگین بودن، شست و شوی دسشواری دارند. پس پیشنهاد می کنیم که برای شست و شو آن را به خشکشویی بسپارید. لازم به ذکر است که اغلب پرده های کلاسیک و سلطنتی دارای والان و کتیبه هستند. کتیبه که به آن قاب پرده یا تاج پرده نیز می گویند، اِلِمانی است که در قسمت بالا و جلویی پرده وصل شده و زیبایی پرده را چندین برابر می کند.

انواع پرده های کلاسیک
وقتی صحبت از پرده های کلاسیک می شود، اغلب مردم پرده های ساده و خنثی و بدون طرح را به یاد می آورند. اما واقعیت چیز دیگری است. پرده های کلاسیک ، مانند پرده های سلطنتی لوکس و مجلل هستند و طرح هایی پیچیده و چشم نواز دارند. به همین خاطر دارای تنوع زیادی در مدل و جنس دوخت و کاربرد می باشند. پرده های کلاسیک در بر اساس موارد زیر دسته بندی می شوند:

پرده کلاسک از نظر کاربرد در فضا
پرده کلاسیک از نظر مدل
پرده کلاسیک از نظر جنس دوخت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران