بهترین مرکز ترخیص و صادرات کالا و اخذ مجوز ثبت سفارش در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی بهترین مرکز ترخیص و صادرات کالا و اخذ مجوز ثبت سفارش در بندرعباس

🔴 جعفر گچی

🔹 جعفر گچی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ترخیص و صادرات کالا و اخذ مجوز ثبت سفارش در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جعفر گچی :

✅ واردات و صادرات و ترانزیت و ترخیص انواع کالاهای قانونی از تمامی گمرکات

✅ اخذ ثبت سفارش و انجام کلیه امور گمرکی در کوتاهترین زمان ممکن

✅ مشاوره در تمامی امور گمرکی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۵۶۵۱۳۷

🔸 آدرس  بندر عباس میدان یادبود کوچه پیروزی ۲۰ ساختمان گراش دریا طبقه سوم واحد ۸

 

شرایط واردات کالا چیست؟

1: ابتدا با قوانین واردات کالا آشنا شوید

تجارت و امور بازرگانی نیاز مبرم به کسب اطلاع از قوانین دارد. خصوصا آنکه قوانین و مقررات این حوزه متناسب با نیازهای روز و با توجه به اتفاقات مختلف بروزرسانی می‌شود. برخی از قوانین به صورت قوانین پایه بوده و برخی دیگر شامل آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌‍‌های اجرایی است.

اطلاع از قوانین کمک زیادی به یادگیری مراحل واردات کالا خواهد کرد. یک واردکننده هم باید نسبت به قوانین کلی و پایه‌ای آشنایی داشته باشد و هم به تغییرات در مقررات جزئی تسلط داشته باشد.

در ادامه به مهم‌ترین قوانین واردات کالا اشاره می‌کنیم:

1: قانون مقررات صادرات و واردات: قانون مقررات صادرات واردات یکی از اصلی‌ترین قوانین پایه‌ای مربوط به تجارت بوده که در سال 1372 توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

مطالعه این قانون برای تمام فعالان حوزه تجارت الزامی بوده که شامل 24 ماده مختلف است. اگرچه رعایت این قانون اهمیت زیادی دارد، اما همانند سایر قوانین تصویبی دیگر بیشتر به بیان کلیات و خط‌ قرمزهای کلی پرداخته است.

2: آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات: آیین‌نامه قانون مقررات صادرات واردات در راستای قانون فوق و در سال 73 توسط هیئت وزیران به تصویب رسیده است.

آیین‌نامه مذکور در 46 ماده تنظیم شده و دارای نکات اجرایی مختلفی در خصوص مراحل واردات کالا یا صادرات آن است. از همین رو مطالعه آن جهت آشنایی با مقررات واردات کالا بسیار مفید خواهد بود.

3: قانون و آیین‌نامه امور گمرکی: قانون امور گمرکی نیز در سال 1390 توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که حاوی نکات ارزشمندی در خصوص ترخیص کالا و فرایندهای گمرکی است. آیین‌نامه این قانون نیز تجار و بازرگانان را بیشتر با قوانین واردات کالا آشنا خواهد کرد.

4: کتاب مقررات صادرات و واردت: این کتاب حاوی نکات اجرایی بسیار زیادی در خصوص وادرات و صادرات کالاهای مختلف و تعرفه‌های مرتبط با آنها است.

کتاب مذکور هر ساله بروزرسانی شده و توسط سازمان توسعه تجارت منتشر می‌شود. نسخه الکترونیکی آن از طریق سایت سازمان توسعه تجارت در دسترس خواهد بود.

5: بخشنامه‌های اجرایی: بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی جزء مهم‌ترین قوانین واردات کالا محسوب می‌شوند که شما را با جزئی‌ترین و بروزترین مقررات این حوزه آشنا می‌کند. برای اطلاع از این بخشنامه‌ها باید به صورت روزانه اخبار و اطلاعات مربوط به تجارت و واردات کالاهای مختلف را بررسی کنید.

2: مراحل واردات کالا به زبان ساده را یاد بگیرید

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد تازه‌کار در این حوزه، آشنایی با نحوه واردات کالا یا مراحل واردات کالا به زبان ساده است. آشنایی قبلی با این مراحل باعث می‌شود تا تجار و بازرگانان با دید بهتری برای واردات اقدام کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران