اثاث کشی و بسته بندی کالا در بابلسر

در مازندران ، بابلسر

معرفی اثاث کشی و بسته بندی کالا در بابلسر

🔴 یاسر یاسری

🔹 یاسر یاسری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اثاث کشی و بسته بندی کالا در بابلسر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات یاسر یاسری :

✅ خدمات اثاث کشی منزل با نیروی انسانی وکامیون

✅ حمل بار و اثاث کشی با نیروی انسانی و کامیون

✅ باکادری مجرب وحرفه ای

✅ بدون شکستگی وضرب دیدگی

و….

 

🔸 شماره تماس 09019550500

🔸آدرس استان مازندران شهرستان بابلسر

ویژگی های باربری خوب چیست؟

1. باربری که ؛ برای انجام آسان و هرچه بهتر کار مشتریان خود ، اقدام به ارائه مشاوره هایی کامل و جامع به مشتری ها ، حتی مشتری های تلفنی کند

2. باربری که ؛ دارای اپرتور هایی باشد تا بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ی ارائه ی توضیحات جامع و مفید به مشتری ها بوده و پس از آن بهترین گزینه ی ممکن را با توجه به شرایط مشتری ها به آنان پیشنهاد و ارائه دهند

3. باربری که ؛ در ارائه خدمات خود به مشتریان ، از بهترین و برترین خدمات بسته بندی اثبات و اثاثیه استفاده کند و همچنین برای حمل و نقل آن ها از کارگر هایی مجرب ، ماهر و زبر دست استفاده کنند .

4. باربری که ؛ ماشین هایش اعم از سبک یا سنگین در تمام زمان ها حضور به موقع و در اسرع وقت در محل اعلام شده توسط مشتری را داشته باشند .

5. باربری که ؛ هنگام جا به جایی ، وسایل مشتری ها را مانند وسایل شخصی خودش بداند و در جهت سلامت وسایل بسیار دقیق و محتاطانه رفتار کند

6. باربری که ؛ خدماتش را تنها به رساندن وسایل به محل اعلام شده توسط مشتری ختم نکند و پس از اتمام کارهای باربری ، به مشتری ها در جا به جایی درست وسائل هم کمک کند

7. باربری که ؛ کاگرانش خود را موظف بدانند در صورت درخواست مشتری ها حتی در چیدمان اولیه وسائل هم با آنان همکاری داشته باشند.

8. باربری که ؛ اپراطور های آن پس از خدمات رسانی کارگران شرکت به مشتری ها ، پیگیری مسؤلانه ای در زمینه ی بدست آوردن رضایت کامل مشتری از خدمات ارائه شده داشته باشند .

9. باربری که ؛ از انتقادات و پیشنهادات مشتریان در زمینه ی فعالیت های کارگرانش استقبال کند و برای این موضوع اهمیت بالایی قائل شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران