تولید و فروش سیم جوش در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی تولید و فروش سیم جوش در اصفهان

🔴 گروه تولیدی زرین صنعت

🔹 گروه تولیدی زرین صنعت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش سیم جوش در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تولیدی زرین صنعت :

✅ تولید سیم جوش برنج سایز 1،5و2 و3 میل

✅ سیم خاتم کاری

✅ شمش آلومینیوم

و…

 

🔸 با مدیریت اصغرمحمودی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس اصفهان خیابان کهندژ نبش کوچه49

 

سیم جوش چیست؟

همانطور که در مقدمه نیز گفته شد، در انجام برخی از انواع جوشکاری ها احتیاج به یک ماده جهت پرکردن فضاهای خالی داریم که به آن سیم جوش گفته می شود. سیم جوش ها دارای ترکیبات شیمیایی شبیه به فلز پایه هستند و در انواع مختلفی متناسب با فلزهای آهنی و غیر آهنی وجود دارند. در حالت کلی سیمجوش ها به دو نوع سیم جوش های توپر (Solid Wires) و سیم جوش های تو پودری (Cored Wires) تقسیم بندی می شوند.

ویژگی های سیم جوش چیست؟

نفوذ عمیق: سیم جوش ها می توانند نفوذ عمیقی در ریشه جوش داشته باشند. این ویژگی باعث شده است بتوان از این نوع جوشکاری برای ساخت و اتصال سازه های نازک نیز استفاده کرد.

کاهش عیوب جوشکاری: به دلیل وجود دی اکسید کننده ها با سطوح مختلف در انواع سیم جوش، عیوب ناشی از جوشکاری مثل تخلخل کاهش پیدا می کند. همچنین وجود این دی اکسید کننده ها باعث می شود قبل از شروع جوشکاری احتیاج کمتری به تمیز کاری داشته باشیم.

مکانیسم تغذیه: سیم جوش های توپر از مکانیسم تغذیه متفاوتی نسبت به بقیه روش های جوشکاری استفاده می کنند. به این صورت که سیم، به کمک یک تزریق کننده خودکار یا Automatic Feeder به داخل حوضچه مذاب هدایت می شود. این نوع جوشکاری نیاز به مهارت زیاد و یک جوشکار حرفه ای دارد.

سرعت بالای جوشکاری: جوشکاری هایی که با استفاده از سیم جوش انجام می شوند، جزو جوشکاری های سرعت بالا به حساب می آیند. دلیل سرعت بالای این نوع جوشکاری ها، نرخ رسوب بالاتر سیم جوش است. این ویژگی سبب شده است ارائه خدمات جوشکاری با سیم جوش، طرفداران بسیاری پیدا کند.

مراقبت از سیم جوش: برای بهبود عملکرد سیم جوش و افزایش طول عمر آن، لایه ای از مس به عنوان پوشش رویش قرار داده می شود. مراقبت از این پوشش مسی بسیار اهمیت دارد زیرا در صورت وجود هر گونه نا همراستایی، ممکن است سایش در پوشش ایجاد شود.

سرباره ها: همانطور که گفتیم وجود دی اکسید کننده ها می تواند تاثیرات مثبتی در روند جوشکاری داشته باشد. اما دی اکسید کننده همچنین می توانند منجر به ایجاد تکه های کوچک جدا شده یا همان Small Isolated Patches شود، که ممکن است باعث بروز عیوب جوشی شوند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران