تولید و فروش دستگاه روغن گیر پرس سرد کنجد در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز تولید و فروش دستگاه روغن گیر پرس سرد کنجد در مشهد

🔴 صنایع آجیلکا مشهد

🔹 صنایع آجیلکا مشهد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش دستگاه روغن گیر پرس سرد کنجد در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع آجیلکا مشهد :

✅ صنایع ماشین سازی آجیلکا،تولید کننده دستگاه های روغن گیر پرس سرد در سایز ها و توان های مختلف جهت مشاغل خانگی، فروشگاهها، کارگاهی

_روغنگیر های پرس سرد آجیلکا در کالیبر ،۳۵،۴۵،۶۵،۸۵،و…
در ۳ کلاس؛
A=خانگی و فروشگاهی کوچک
B =فروشگاهی تخصصی
C= کارگاهی
دسته بندی می شوند.

تمامی دستگاه ها دارای گارانتی ۱ ساله و خدمات پس از فروش می باشند.

 

🔸 شماره تماس  09156032481

🔸 آدرس  مشهد بلوار فکوری حدفاصل فکوری ۹_۱۱

 

دستگاه روغن گیر پرس سرد چیست؟ 

امروزه متخصصانی که در زمینه ی روغن گیری (روغن کشی) مشغول به کار هستند از چندین روش برای بدست آوردن روغن استفاده می کنند .یکی از روش هایی که بسیار سالم تر و درست تر است، روغنگیری به روش پرس سرد (cold press) می باشد.

روغن بدست آمده با روش پرس سرد بهترین روغن برای مصرف خوراکی می باشد. در این روش روغن با فشار مکانیکی روی دانه ها و میوه های روغنی از آنها استخراج شده و دمای روغن استحصالی نباید بیشتر از 120 درجه فارنهایت (49 درجه سانتی گراد) باشد.

روغن بدست آمده با روش فشار سرد دارای طعم و عطر مطبوع بوده و تمام ارزش تغذیه ای آن حفظ می گردد.

مقدار آنتی اکسیدان و ویتامینهای طبیعی موجود در روغن تولید شده به روش پرس سرد خیلی بیشتر از آنتی اکسیدان و ویتامینهای روغنی است که با دیگر روشها تولید شده است.
پرس سرد، بهترین راهکار درمیان روش­های مختلف روغن‌کشی است، در این روش از هیچ­گونه ترکیب شیمیایی استفاده نمی‌شود. در پرس سرد روغن کنجد با استفاده از اعمال فشار به دانه ها در دمای پایین و بدون وارد کردن
هرگونه آسیب به ساختار دانه‌ی کنجد تولید می‌شود که در مرحله‌ی بعد، لِرد موجود در روغن بوسیله‌ی فیلتر جداسازی شده و روغن با کیفیت مطلوب آماده‌ی استفاده می‌شود.

تفاوت روش پرس سرد با پرس گرم
در روش روغن گیری به روش پرس گرم ، به دلیل وجود حرارت بالا ، روغن خروجی به دست آمده دمای بالایی دارد و این امر سبب می شود که روغن اصتحصال شده ،بیشتر خواص خود را از دست بدهد ولی در روش پرس سرد دمای روغن کمتر از 45 درجه می باشد که خواص و فواید روغن به خوبی حفظ می شود. روغن گیری کلدپرس فشردن دانه بدون حرارت است که روغن حاصله عاری از هر گونه افزودنی و یا نگهدارنده‌های شیمیایی است که در قدیم به روش عصاری معروف بوده است.

از نظر میزان مصرف برق سیستم روش سرد بدون بو و سر و صدا کار می کند و مضافا مصرف برق آن هم در مقایسه با روش گرم به یک بیستم است .

تاثیرات کلان اقتصادی در روش سرد بسیار قابل توجه است

در این روش ، روغن خرو جی حاصل شده بدون هیچ تغییر و کاملا طبیعی می باشد .

استهلاک بسیار پایین در اختصار ماشین آلات تولید .

سلامت روغن های استحصالی در مصرف مستقیم خوراک انسانی بعنوان روغن های ۱۰۰% ارگانیک و بدون نیاز به تصفیه شمیمایی .

عدم آلودگی محیط زیستی و عدم استفاده از سوخت های فسیلی .
همانگونه که از عنوان روش مشخص است در روش پرس گرم برای استخراج روغن از دانه از حرارت استفاده می گردد یعنی ابتدا دانه ها گرم می شوند و سپس توسط فشار وارد کردن به آنها روغن خارج می گردد. در این روش معمولا از ماده شیمیایی به نام هگزان نیز استفاده می گردد. هگزان یک حلال شیمیایی است و با روغن موجود در دانه ترکیب می گردد و باعث میشود که تقریبا ۱۰۰ درصد روغن دانه استحصال گردد. روغنی که به این شکل بدست می آید خوراکی نبوده و روغن خام محسوب می شود که برای قابل استفاده شدن باید تصفیه شود و مواد مضر آن خارج گردند. چون حرارت دیدن روغن و استفاده از مواد شیمیایی باعث تغییر ترکیبات روغن می گردد لذا در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی دستگاه پرس سرد روغن گیری به وجود آمد که قادر بودند بدون حرارت و استفاده از حلال ، روغن دانه را جدا کنند که اصطلاحا به آنها پرس سرد گفته می شود.در روش پرس سرد معمولا روغن بدست آمده حداکثر دارای 30 تا 40 درجه حرارت می باشد که این حرارت کم هیچ آسیبی به ترکیبات شیمیایی روغن وارد نمی کند. البته مسلم است که درپرس سرد نمی توان ۱۰۰ درصد روغن را از دانه استخراج کرد ولی در عوض به سلامت روغن آسیبی وارد نمی گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران