گلخانه لیماس – فروش انواع گیاهان اپارتمانی ، ساکولنت ، کاکتوس در شاهرود – سمنان

در سمنان ، شاهرود

معرفی گلخانه لیماس – فروش انواع گیاهان اپارتمانی ، ساکولنت ، کاکتوس در شاهرود – سمنان

🔴 گلخانه لیماس

🔹 گلخانه لیماس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع گیاهان اپارتمانی ، ساکولنت ، کاکتوس در شاهرود – سمنان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گلخانه لیماس :

✅ فروش انواع گیاهان اپارتمانی

✅ ساکولنت

✅ کاکتوس

✅ با نازل ترین قیمت ها

✅ ارسال به سراسر ایران

و…

 

🔸 با مدیریت محمد حسین یونس آبادی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  استان سمنان شهرستان شاهرود

 

فواید نگهداری گیاهان آپارتمانی چیست؟

1. تصویه کننده هوای خانه :

گیاهان می‌توانند هوا را تصفیه کنند و در سلامت افراد تاثیر بسیاری داشته باشند. گیاهان آپارتمانی با جذب دی اکسید کربن و تبدیل آن به اکسیژن هوای سالمی را برای افراد ایجاد می‌کنند. تحقیقات نشان داده اند که گیاهان قادرند 78% از سموم موجود در هوا را تصفیه کنند. در محیط های بسته سمومی مانند فرمالدئید ها، مونواکسید کربن ، بنزین و … وجود دارند که از طرق مختلف مانند لاک های ناخن ، رنگ، چرم مصنوعی ، بنزین، جوهر پرینتر، چسب ، دود سیگار و … وارد زندگی روزمره ی ما می‌شوند.

با نگهداری گیاهان آپارتمانی در محل زندگیمان می‌توانیم از اثرات زیانبار این گازهای سمی بکاهیم. نگهداری گیاهانی مانند : بامبو ، پیچک ، فیکوس ، زنبق ، سرخس ،گل داوودی ، شیپوری و نخل مرداب می‌تواند تاثیر زیادی بر زندگی ما داشته باشد.

2. افزایش کارایی و کاهش استرس :

طبق تحقیقات و بررسی‌های انجام شده نگهداری گل و گیاه در محیط های کاری موجب افزایش کارایی و خلاقیت کارکنان شده و در آن ها حس بهتری ایجاد می‌کند. همچنین یکی از مهم ترین فواید گیاهان، کاهش استرس و عصبانیت افراد است و از این طریق موجب بهتر شدن سلامت جسم و روان آن ها میشود. افرادی که گل و گیاه می‌کارند نیز نسبت به سایرین استرس کمتری را در زندگی خود احساس می‌کنند و این کار موجب تسکین روح و روان آنها میشود. برای کاهش استرس می‌توانید از گیاهانی مانند : بنفشه ، پیچک و درفش استفاده کنید.

3. موثر در یادگیری :

طبق بررسی‌های صورت گرفته، این نتیجه حاصل شده است که میزان یادگیری در کودکانی که مدتی از روز را با گل و گیاه سپری می کنند، نسبت به کودکانی که در تماس با گل و گیاه نیستند، بیشتر است. همچنین حضور در محیط های طبیعی باعث بهبود و افزایش توانایی های کودکان از جمله توجه بالا، کاهش بی نظمی، افزایش تمرکز و ارتباط بیشتر با محیط اطراف می گردد. البته باید به این نکته توجه داشت که در اتاق یا کلاس های آنها، تنها از گیاهان مناسب برای کودکان استفاده شود.

4. گیاهان شادی آور :

گیاهان موجب می‌شوند شادی و آرامش بیشتری احساس کنید و مثبت اندیش تر شوید. تحقیقات نشان داده اند که بیماران بستری در بیمارستانی که نمایی از گیاهان را مقابل خود دارند سریع تر بهبود میابند.

5. کاهش خستگی و سرماخوردگی :

طبق نتایج تحقیقات پژوهشگران دانشکده کشاورزی نورتو، گل ها و گیاهان آپارتمانی می توانند با افزایش رطوبت و کاهش گرد و غبار مشکلاتی مانند خستگی، سرفه، گلودرد و سایر علایم و مشکلات مرتبط با سرماخوردگی را تا ۳۰ درصد کاهش دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران