تولید موزاییک جدول نیمکت در مبارکه

در اصفهان ، مبارکه
کد کسب و کار : 74437

معرفی تولید موزاییک جدول نیمکت در مبارکه

🔴 فرآورده های بتنی ابراهیمی

🔹 فرآورده های بتنی ابراهیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید موزاییک جدول نیمکت در مبارکه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرآورده های بتنی ابراهیمی :

✅ تولید انواع موزاییک

✅ جدول

✅ نیمکت

✅ نرده حفاظ

✅ گلدان

✅ میز

✅ قرنیز و…

✅ مناسب برای محوطه سازی باغ

✅ حیاط منزل و سالن

✅ پیاده رو و…

✅ مقاوم در برابر سرما گرما سایش ترکیدن

و….

 

🔸 شماره تماس 09132355450

🔸 شماره تماس 09916602560

🔸آدرس مبارکه بلوار نیکبخت

موزاییک چیست

یکی از پر استفاده ترین مصالح ساختمانی موزاییک می‌باشد، ولی متأسفانه در کشور ما هیچ عملی بر روی آن انجام نگرفته است و شما در هیچ کتابخانه‌ای نمی‌توانید اطلاعاتی در باره آن پیدا کنید. متأسفانه تنها در سایت سیویلیکا آن هم به‌صورت خیلی مختصر و فقط در باره موزاییک‌های تک لایه‌ای مطالبی وجود دارد. این توضیحات و جمع آوری اطلاعات هم کار شخصی بوده که انجام داده‌ام . اهمیت موضوع در اینجاست که موزاییک در قاره اروپا و بخصوص کشورهای آلمان و ایتالیا کاربرد فراوانی دارد و برای اولین بار تولید موزاییک‌های تک لایه‌ای نیز در آنجا آغاز شده و در ایران نیز تنها یک کارخانه در آن‌هم در یزد این نوع موزاییک را تولید می‌کند.

موزاییک چیست

موزاییک به کف پوشی می‌گویند که متراکم و فشرده است، در واقع نوعی بتن است که فشردگی خود را یا از روش لرزش و یا از روش فشار پرسی به دست می‌آورد ، موزاییک متشکل از سیمان ، ماسه ، پودر سنگ، سنگ دانه، و آب می‌باشد که در ابعاد و طرح‌های مختلفی موجود است. به‌طور کلی موزاییک شامل دو لایه می‌شود:

1) لایه زیرین یا نارین: این لایه نسب به لایه رویه دارای ضخامت بیشتری می‌باشد و وظیفه تحمل فشار را نیز عهده دار است. و مانند لایه رویه از سیمان ،آب و ماسه تشکیل شده است.

2) لایه رویه و یا رنگ موزاییک : این لایه که نقش و نگار سطح موزاییک را تشکیل می‌دهد از ترکیبات دانه بندی شده و رنگی ، آب، پودر سنگ و سیمان تشکیل شده است.

روش‌های تولید موزاییک :

1 ) روش ویبره‌ای یا لرزشی: در این مورد به هیچ عنوان با فشار سروکار نداریم و عمل تراکم و فشردگی و یکنواخت سازی به‌وسیله دستگاه لرزاننده صورت می‌گیرد و معمولاً به دلیل داشتن سطحی صاف احتیاجی به ساب نیز ندارد اما نوعی موزاییک‌های ویبره وجود دارد که در آن‌ها از سنگ تزیینی استفاده شده است و عمل سایش روی آن‌ها صورت می‌گیرد.( تک قشری)

 

2 ) روش پرسی : در این مورد تراکم موجود در موزاییک به دلیل اعمال فشار با استفاده از دستگاه پرس می‌باشد. این فشار بر اساس ابعاد و نوع سنگ دانه‌های به کار رفته در آن تغییر و متنوع می‌باشد. موزاییک‌هایی که به این روش تولید می‌شوند حتماً باید ساب بخورند.( دو قشری)

انواع موزاییک :1- موزاییک‌های ویبره‌ای 2- موزاییک‌های گرانیتی و معمولی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران