تولیدی کالای خواب کیهان – بهترین مرکز سفارش ، دوخت ، فروش و تعمیر کالای خواب ، لحاف و تشک در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی تولیدی کالای خواب کیهان – بهترین مرکز سفارش ، دوخت ، فروش و تعمیر کالای خواب ، لحاف و تشک در رشت

🔴 مجموعه تولیدی کالای خواب کیهان

🔹 مجموعه تولیدی کالای خواب کیهان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارش ، دوخت ، فروش و تعمیر کالای خواب ، لحاف و تشک در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تولیدی کالای خواب کیهان :

✅ دوخت و سفارشات انواع لحاف و تشک سنتی

✅ تعمیر تشک هاب کهنه با نازلترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت  کیهان

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

کالای خواب چیست؟

مجموعه ای اکسسوری که برای ایجاد یک خواب راحت نیاز است را کالای خواب می گویند. این وسایل علاوه بر ارائه گرمایی که توسط پتو و لحاف و روتختی ایجاد می شود. راحتی قرارگیری کمر و سر از طریق تشک و بالش را امکان پذیر می کنند. همچنین ست کالای خواب میتواند جنبه تزئینی و مجموعه کاملی برای تکمیل اتاق خواب کودک، نوجوان و تازه عروس نیز باشد.

کالای خواب اکسسوری است که معمولا بر روی تختخواب قرار میگیرد و شامل: پتو، بالش، لحاف، کوسن، تشک، ملحفه و روتختی میشود. کالای خواب تاثیر مستقیمی در کیفیت خواب ما دارد و باید به گونه ایی مناسب برای فصلهای گرم یا سرد انتخاب شود.

کالای خواب برای افراد زیر می تواند گزینه های بهینه متفاوتی ارائه دهد:
برای کودکان، باید از محصولات نرم و گرم استفاده شود؛
برای افراد بالغ، باید گزینه مناسب سلیقه و نوع دکوراسیون اتاق خواب استفاده شود؛
برای افرادی که مشکلات پزشکی مانند دیسک کمر و ارتروز گردن دارن، باید از تشک و بالش های طبی مناسب وزن و مدل خوابیدن فرد استفاده شود؛
برای افرادی که پوست حساس و مشکلات پوستی دارند، باید از انواع کالای خواب ضد حساسیت استفاده شود،
و برای افرادی که خون غلیط یا مشکلات گردش خون دارند، باید از انواع تکنولوژی ها لاتکس و مموری فوم مناسبدر تشک و بالش استفاده شود.

تاثیر کالای خواب بر خواب چیست؟
همه ما بیش از یک سوم از عمر خود را در خواب می گذرانیم بنابراین خواب یکی از نیازهای اساسی ما است که هر چقدر برای آن اهمیت قائل باشیم تاثیر مستقیمش را در راندمان کاری روزانه و سلامتی جسمی و روانی خود مشاهده خواهیم کرد.

بنابراین کالا ی خواب نقش اساسی در زندگی ما ایفا میکند. تصور کنید که به دلیل مناسب نبودن تشک یا بالش خود، خواب راحتی نداشته باشید و کلافگی در روز به شما غلبه میکند و در اثر مداومت این مشکل سیستم ایمنی بدن ضعیف عمل می کند. توصیه میشود حتما قبل از خرید کالای خواب تحقیقات لازم را جهت انتخاب بهتر انجام دهید.

اینکه چرا ما به خواب احتیاج داریم کاملاً مشهود است، اما به نظر می رسد بسیاری از مردم اهمیت خواب را جدی نمی گیرند. شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه بسیاری از مردم به اندازه کافی نمی خوابند و یا از بی خوابی رنج می برند. کیفیت خواب مردم به مراتب کمتر از آن چیزی است که متخصصان بهداشت توصیه می کنند.

کالای خواب از چه چیز هایی تشکیل شده است؟
انتخاب یک کالای خواب مناسب می تواند کیفیت خواب شما را در مقایسه با کالای خواب بی کیفیت بهبود بخشد. استراحت می تواند تأثیر زیادی بر نحوه یادگیری داشته باشد. بنابراین کالای خواب بایستی آرامش و راحتی را برای ما به ارمغان بیاورند. کالای خواب در مرحله اول به یک مکان مناسب با سرویس خواب نیاز دارد که بتوان از آن به عنوان اتاق خواب یاد کرد. به علاوه باید فضای مناسب برای قرارگیری تخت خواب و دیگر وسایل را داشته باشد.

سپس می توان اقلام زیر را به عنوان محصولات خواب در آن قرار داد. ست کالای خواب تنوع بالایی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

تشک؛
بالش؛
پتو؛
رو تختی؛
ملحفه؛
رو تشکی؛
کوسن.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران