تهیه ی خوردنی ارگانیک و خوشمزه در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی تهیه ی خوردنی ارگانیک و خوشمزه در تبریز

🔴 خوشمزه های ارگانیک عسل

🔹 خوشمزه های ارگانیک عسل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تهیه ی خوردنی ارگانیک و خوشمزه در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خوشمزه های ارگانیک عسل :

🔅پخت انواع مربای ارگانیک فصلی و غیر فصلی ،تزئینی ، درمانی ،پخت مربا با( عسل. دوشاب . نبات)

🔅حلوا زعفرانی ،حلوا زنجبیلی ، حلوای کفگیری بادام و گردو با (روغن و کره حیوانی و آرد سبوسدار )

🔅 خاگینه ی تک نفره ، قالبی ، مدرن ، مغزدار طبق سلیقه ی مشتری

🔅پیش غذا جهت مهمانی های خاص و باکلاس

🔅دسر های شیک و مقرون به صرفه

🔅شربت های ارگانیک جهت پذیرایی از مهمان و فیلینگ کیک

🔅ترشی مجلسی بسیار خاص با سرکه ی خانگی

و….

 

🔸 شماره تماس 09904942710

🔸آدرس تبریز ولیعصر

پیش غذا چیست؟

پیش غذا به غذاهای کم‌حجم و کوچکی گفته می‌شود که معمولاً اندک زمانی پیش از غذای اصلی برای مهمانان سرو می‌شود. این وعده‌های کوچک معمولاً ساده هستند اما ممکن است برای مناسبت‌های خاص پیش غذای خاصی آماده شود. اپتایزر(Appetizer) نام دیگر آن است و بسیاری عقیده دارند که خاستگاهش کشور روسیه است. از زمان‌های گذشته در این کشور تکه‌های کوچک ماهی، خاویار و گوشت همراه غذای اصلی سرو شده و معمولاً در کنار آن‌ها، نوشیدنی‌های مختلفی نیز سرو می‌شد.

بهتر است پیش غذا حجم کمی داشته باشد تا اشتهای فرد را کور نکند؛ سالادهای مختلف، سوپ، زیتون‌پرورده، برخی غذاهای محلی مثل کشک‌بادمجان، میرزاقاسمی و غیره در سفره‌های ایرانی رایج هستند و به‌عنوان پیش غذای ایرانی برای مهمانی سرو می‌شوند.

این وعده‌های کوچک غذایی کاربردهای مختلفی دارند و هدف از سرو آن‌ها نیز متفاوت است؛ درواقع هدف اصلی‌ این وعده‌های کوچک تحریک اشتهاست، به همین دلیل لازم است کالری کمی داشته باشد. گاهی اوقات نیز از آنها برای تزئین سفره‌ها استفاده می‌شود به‌طور مثال بسیاری از ما برای تزئین میزها در جشن تولد، دورهمی‌ها و یا شب یلدا از انواع پیش غذا استفاده می‌کنیم.

ترکیبات اصلیاین وعده‌های کوچک را اغلب مقداری گوشت، انواع سبزیجات همچون گوجه، بادمجان، فلفل و پنیر تشکیل می‌دهند ازاین‌رو این وعده‌ها بسیار متنوع بوده و با زیبایی خود سبب جذابیت سفره‌ خواهند شد. همچنین می‌توان گفت بعضی از پیش غذاها کامل‌کننده‌ غذای اصلی هستند، برای مثال در کشورمان معمولاً انواع کباب با ماست سرو می‌شود.

نکاتی در مورد پیش غذا

• اولین و مهم‌ترین نکته در انتخاب پیش‌ غذا این است که به‌ یاد‌ داشته باشید هدف اصلی سرو پیش غذا ایجاد تنوع است، بنابراین سعی کنید پیش غذای خوشمزه و متنوع را انتخاب نمایید. اگر میزبان مهمانی هستید، در نظر داشته باشید احتمالاً بسیاری از افراد غذاهای کم‌چرب و کم‌شیرین‌ می‌خورند و یا ممکن است گیاهخوار باشند بنابراین باید برای تمامی افراد، پیش غذاهای مناسب را انتخاب کنید. اگر به دنبال پیش غذا رژیمی هستید بهتر است انواع سبزیجات پخته‌ را امتحان کنید.

• نکته دوم این‌که توجه داشته باشید این کوچولوها باید اندازه‌ کوچکی داشته باشد وگرنه می‌تواند اشتها را کاملاً از بین‌ببرد.

• همچنین بهتر است از موادی که حساسیت‌زا هستند مانند باقالی و بادام‌زمینی در تهیه‌ پیش غذا استفاده‌ نکنید زیرا ممکن است کسی به این مواد آلرژی داشته باشد.

• هنگام تهیه یا سفارش پیش غذا سن افراد را در نظر بگیرید، معمولاً جوان‌ترها پیش غذای فانتزی را ترجیح می‌دهند.

• سعی‌کنید چند نوع پیش غذای مختلف برای زمان‌های متفاوت در مهمانی‌ها در نظر بگیرید تا مهمان‌ها بتوانند مز‌ه‌های مختلفی را امتحان کنند.

• بهتر است در کنار چند نوع پیش غذا نوشیدنی نیز سفارش دهید. حتماً توجه داشته باشد که پیش غذا کمی از اشتها را از بین می‌برد بنابراین وعده‌های غذایی باید کوچک‌تر سرو شوند تا غذایی اضافه نیاید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران