مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی در مشهد

🔴 مجموعه تعمیرات لوازم خانگی ایرانیان

🔹 مجموعه تعمیرات لوازم خانگی ایرانیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی لباسشویی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تعمیرات لوازم خانگی ایرانیان:

✅ نصب‌ و تعمیرات‌ تخصصی ماشین‌ لباسشویی‌ اتومات‌

✅ نصب‌ و تعمیرات‌ تخصصی ماشین‌ ظرفشویی‌

✅ نصب‌ و تعمیرات‌ تخصصی یخچال‌ ساید

✅ نصب‌ و تعمیرات‌ تخصصی ال‌ ای‌ دی

✅ حداامکان‌ تعمیردرمحل

و…

 

🔸 با مدیریت  محمود عرب

🔸 شماره تماس  09159750232

🔸 شماره تماس  09354030511

🔸 آدرس  مشهد

خرابی های عمده ماشین لباسشویی چیست؟

خرابی ماشین لباسشویی، تمیز نکردن
بعد از مدتی استفاده ممکن است متوجه شوید که لباس های شما به خوبی تمیز نمی شوند. قطعا ماشین لباسشویی که لباس ها را تمیز نشوید، ایده آل خانه نیست. اما این مشکل رایج است و معمولا به دلیل مسدود شدن راه ورودی مواد شوینده است. در این صورت مواد شوینده به اندازه کافی به لباس تزریق نمی شود و لباس ها تمیز نمی شود. البته مسدود شدن فیلتر و لوله تخلیه نیز ممکن است باعث بروز این مشکل شود.

برای رفع این مشکل، قبل از شروع شستشوی بعدی سعی کنید مواد شوینده و کشوی آن را به همراه فیلتر های موجود را تمیز کنید. اگر باز هم مشکل رفع نشد، ادامه مطلب را مطالعه کنید. همچنین به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:

لباس بیش از حد: اگر از مقدار لباس بسیار زیادی در هر بار شستشو استفاده کنید، فضای کمی برای چرخش لباس ها باقی می ماند و در نتیجه لباس ها به خوبی تمیز نمی شوند.
انتخاب اشتباه از شوینده یا انتخاب برنامه اشتباه: برخی از شوینده ها در دمای خاصی عمل می کنند. بنابراین این موضوع را بررسی کنید. همچنین معمولا لباسشویی برنامه های خاصی برای انواع لباس های مختلف دارد. انتخاب برنامه اشتباه ممکن است منجر به شستشو نامطلوب شود.

عدم اتمام چرخه شستشو، مشکل ماشین لباسشویی
اگر دستگاه شما نسبتا جدید است، در صورت عدم اتمام چرخه شستشو، باید با کد خطا در صفحه نمایش خود چشمک بزند. در این صورت دفترچه دستگاه را بررسی کنید تا ببینید کد خطا مربوط به چه قسمتی است. اما اگر کد خطا نمایش داده نمی شود، دلایل زیر می توانند دخیل باشند.

معیوب شدن سیستم گرمایش: اگر دستگاه در نیم ساعت اول متوقف شده و چرخه کامل نمی شود، ممکن است آب به درستی گرم نشود. این فرایند باعث ارسال سیگنال توقف چرخه شستشو می شود. از طرف دیگر اگر چرخه از ۳۰ دقیقه گذشته است، ممکن است آب بیش از حد گرم شود. محتمل ترین عیب ممکن، وجود ایراد در thermistor می باشد.
تخلیه آب: اگر دستگاه شما نتواند آب را بین هر چرخه تخلیه کند، می تواند دستگاه را مجبور کند که قبل از اتمام چرخه، متوقف شود. ابتدا باید فیلتر پمپ و شلنگ تخلیه را بررسی کنید که مسدود نباشند.
اتصال معیوب: اگر اتصال معیوبی وجود داشته باشد، دستگاه ممکن است به صورت تصادفی خاموش و روشن شود. تشخیص این مسئله مشکل است و باید از تکنیسین کمک بگیرید.
گرمای بیش از حد: اگر در ۵ ساعت گذشته به طور متوالی از دستگاه خود استفاده کرده اید، ممکن است دستگاه بیش از حد گرم شود. شما باید بین شستشو کمی فاصله گذاشته و صبر کنید تا دستگاه خنک شود.
وجود نشتی: بعضی از ماشین ها اگر به مشکوک به نشتی باشند، در اواسط چرخه متوقف می شوند. بررسی کنید که دستگاه از جایی نشتی دارد یا نه؟ شلنگ ها، پمپ و آب بندی درب را بررسی کنید.
عدم اجرای چرخه بعدی، مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی
اگر ماشین شما به چرخه بعدی پیش نمی رود، به احتمال زیاد دلیل این کار تایمر معیوب باشد. تایمر هر مرحله را کنترل می کند بنابراین اگر تایمر خراب باشد، چرخه ها به صورت خودکار حرکت نمی کنند.

اگر کمی فنی باشید می توانید تایمر را تعویض کنید و یا این کار را از افراد متخصص بخواهید. دلایل احتمالی دیگر نیز ممکن است به شکل زیر وجود داشته باشند.

قفل درب معیوب: هنگامی که درب به طور ایمن با قفل بسته شود، به دستگاه اجازه داده می شود که شستشو را ادامه داده و به مرحله بعدی برود. در صورت معیوب بودن این قفل، دستگاه نمی تواند عملکرد درستی داشته باشد.
مشکل در تخلیه: پمپ تخلیه، در هر محله آب اضافی را خراج می کند. اگر پمپ خراب باشد و نتواند آب را خارج کند یا به دستگاه هشدار دهد که این کار انجام شده است، دستگاه به مرحله بعدی نخواهد رفت. برای اطمینان از این مورد به صدای دستگاه گوش کنید. پمپ در هنگام تخلیه آب صدا می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران