بیمه سامان معتبر ترین بیمه کشور بازنشستگی پس از ده سال در نهاوند

در همدان ، نهاوند

معرفی بیمه سامان معتبر ترین بیمه کشور بازنشستگی پس از ده سال در نهاوند

🔴 امین کیانی

🔹 امین کیانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بیمه در نهاوند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امین کیانی :

✅ شرکت بیمه سامان درجهت رفاه همشهریان عزیز شش پوشش را در غالب یک بیمه نامه عمر ارائه میدهد

✅ 1بازنشستگی پس از ده سال

✅ 2پوشش 30بیماری و صدور دفترچه درمان

✅ 3وام های بدون ضامن از بانک سامان

✅ 4پرداخت غرامت به مبلغ یک میلیارد تومان درصورت فوت و نقص عضو

✅ 5از کارافتادگی

✅ 6سود دهی مبلغ اندوخته بیمه شدگان تا 20%

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  استان همدان شهرستان نهاوند نمایندگی 1166 بیمه سامان، امین کیانی، کدنمایندگی 59170

بیمه بازنشستگی ۱۰ ساله ایران

یکی از طرح‌های پرطرفدار بیمه عمر ایران، بیمه بازنشستگی ایران است. هر فردی می‌تواند با پرداخت حق بیمه ماهانه به صورت ثابت و یا به صورت افزایشی اقدام به خرید بیمه عمر و بازنشستگی ایران نماید.
مدت بیمه عمر و بازنشستگی بیمه ایران حداقل ۱۰ سال است که اگر ده سال را انتخاب کنید وارد طرح بیمه بازنشستگی ۱۰ ساله ایران خواهید شد.. به عبارت دیگر فرد بیمه شده باید حداقل ۱۰ سال پرداخت حق بیمه سالانه را انجام داده باشد تا بتواند مستمری ماهانه دریافت نماید و اگر مدت پرداخت حق بیمه کمتر از ۱۰ سال باشد شرکت بیمه هیچگونه خدماتی را ارائه نمی‌کند. البته این امکان برای فرد وجود دارد که مدت بیمه نامه را بیشتر از این بازه زمانی انتخاب کند که این کار باعث بالا رفتن اندوخته بیمه نامه شده و به نفع بیمه شده می‌باشد. سرمایه بیمه عمر ایران که در پایان مدت بیمه نامه در اختیار بیمه شده قرار می‌گیرد، می تواند به شکل یکجا و یا ماهانه به بیمه گذاران پرداخت شود. شرایط سنی که برای دریافت بازنشستگی در بیمه عمر ایران وجود دارد ، رسیدن به سن ۵۰ سالگی است و اگر سن فرد بیمه شده در پایان مدت بیمه نامه کمتر از ۵۰ سال باشد، فقط اندوخته کل بیمه نامه به صورت یکجا به وی پرداخت می شود و نمی تواند به صورت مستمری از بیمه عمر خود استفاده نماید.

نکته ۱: با شروع پرداخت مستمری ماهانه در بیمه عمر ایران همه پوشش‌های بیمه عمر از بین می‌رود و فقط مستمری ماهانه برای وی پرداخت می شود.
نکته ۲: نحوه پرداخت مستمری می تواند به صورت مادام العمر و یا به صورت موقت باشد که هر دو شیوه دریافت مستمری بر اساس میزان اندوخته بیمه نامه انجام شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران