استخدام بازاریاب با در آمد بسیار بالا در تهران

در تهران ، تهران

استخدام بازاریاب با در آمد بسیار بالا در تهران

🔴 شرکت ساختمانی آریا گستر یاس

🔴 به تعدادی بازاریاب حضوری و تلفنی نیازمندیم

🔴 در زمینه تعمیرات،بازسازی و دکوراسیون ساختمان

🔴 حقوق ثابت +پورسانت بسیار بالا

 

🔸 شماره تماس 09359160640

🔸 شماره تماس 02126421488

🔸آدرس میرداماد میدان مادر

بازاریابی چیست؟

بازاریابی چیست؟

بازاریابی یکی از مشاغل حرفه ای در جهان جدید است که تلاش دارد زمینه فروش محصولات هر شرکت را بیشتر کند. این کار به روش های گوناگونی صورت می گیرد. به عبارت بهتر بازاریابی یک عمل است که طرق مختلف امکان پذیر می شود. برای مثال تعدادی از شرکت ها تنها به تبلیغات برای بازاریابی اکتفا می کنند. عده‌ای به انجام پژوهش می پردازند و در مواردی نیز بازاریابی به صورت حضوری ممکن می شود.
بنابراین وقتی از بازاریابی سخن می گوییم شامل هر کاری می شود که زمینه فروش بیشتر را فراهم می کند. اما آن چه در این یادداشت در خور توجه است اصطلاح بازاریاب است. یعنی فردی که به انجام امور فوق می پردازد.

انواع بازاریاب

به طور کلی می توان دو نوع بازاریابی را از هم تفکیک نمود. نخست بازاریابی حضوری است و دیگری غیر حضوری. احتمالا در آگهی های مختلف درباره این شغل هم دیده‌اید که این دو شغل را از هم تفکیک می کنند. اما بازاریابان را با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند هم می توان تفکیک نمود. بازاریابی در فضای مجازی یکی از مهم ترین نوع بازاریابی به حساب می آید. معمولا در این روش از تبلیغات و مشاوره غیر حضوری استفاده می شود. عمده ترین نوع بازاریابی هم در اینستاگرام صورت می گیرد. البته انجام تبلیغ در سایت های مختلف و تلگرام و غیره هم در این کار اهمیت اساسی دارد.
در کنار موارد بالا می توان بازاریابی در محل کار هم اشاره نمود. عمده این بازاریابی به صورت مشاوره صورت می‌گیرد. کارشناس بازاریاب در این کار به بررسی مزیت‌های کار خود و معرفی آن به مشتریان می‌پردازد. برخی از این بازاریابان به صورت مستقیم در بازار‌ها نیز فعالیت می کنند و با معرفی محصولات خود زمینه فروش بیشتر را فراهم می‌کنند.

وظایف بازاریاب

– بررسی کامل محصولات تولیدی شرکت
– بررسی محصولات مشابه ای که تولید می‌شوند
– شناخت کامل مزایا و معایب محصولات
– تبلیغات گسترده و موثر در مکان‌های مورد نیاز
– حضور موثر در بازار مصرف
– تلاش برای شناخت رفتار مصرف کنندگان
– فن بیان قوی و توانایی برقراری ارتباط موثر
– کسب اطلاعات موثق اقتصادی
– توانایی جذب مشتری
– توانایی حفظ بازار موجود از طریق گفتگو و استدلال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران